1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dat nou weer op, 94% van dit topic is hetzelfde soort berichten. Als het je niet interesseert, waarom lees je hier dan? Oh wacht, je leest hier helemaal niet, want het antwoord op je vraag een aantal berichten terug is allang gegeven. _0/
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja pik, heb je er last van?

    De laatste tijd gaat het niet zo goed, ik heb problemen op school en me ouders hebben vaak ruzie, waarneer ik naar afleiding zoek kom ik er vaak achter dat er maar weinig dingen zijn waar ik echt vrolijk van wordt.
    Ik probeer er niet op te letten maar kan me hoofd nergens bijhouden als gevolg blijven de problemen zich opstapelen en begin ik te spijbelen. Ik loop doelloos over straat en zit te denken wat het leven me kan bieden en belangrijker, wat ik het leven kan bieden. Dan ontdek ik mijn ware en enig talent; Fifa 2010.
    Het spel laat me lachen. Ik wordt blij van hem en hij van mij.
    Liefde op het eerste gezicht.
    Om de wereld enige gunst te verlenen probeer ik deze boodschap over hen over te brengen, ik deel mijn ervaringen met de personen die verplicht zijn te luisteren, het maakt me warm van binnen en ik hoef niet meer aan mijn problemen te denken. This is it.

    OT:

    http://www.youtube.com/watch?v=LTTXKLKfCY8&feature=channel_page
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Komt omdat ik automatisch al opgefokt ben als ik online tegen Real Madrid speel. Dan gaat het dus vaak mis. :+
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wel een toffe ninja kick van Suarez. :eek:
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij een fix tegen het 'scoren vanaf middellijn'...
     
  6. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7

    :lol:_O_:thumbs:\o/


    OT: Sta na 8 wedstrijden: 6 - 1 - 1. En die lose was zwaar onverdiend. 3 ballen met Torres in de kruising terwijl ik 8 á 9 kansen had die niet mis konden:eek:. Maar voor de rest is Fifa meesterlijk.
     
  7. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb het moeilijker tegen Barca dan tegen Real, maar speel zelf ook met Real dus misschien ligt het daaraan
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind niet 1 ploeg er duidelijk bovenuit steken. Natuurlijk verlies je wel eens maar ik geef de credits dan gewoon aan de tegenstander. Gewoon toegeven dat een ander beter is, dan dat het door Real Madrid komt. Ploegen zoals Chelsea, Barca, Man U, Inter (ook Real) zijn gewoon gelijkwaardig. Het verschil wordt gemaakt door de speler. Al best vaak tegen Real gespeeld, maar er nooit van verloren. Vorig jaar met FIFA draaide het veel om snelheid, dus was C Ronaldo levensgevaarlijk. Maar het spel is nu veel fysieker, dus met snelheid alleen win je niet. Ik speel zelf veel met Inter, omdat het mijn favoriete buitenlandse club is. En dan heb ik ook enorme poeiers van buiten de 16 met Eto'o en Milito. Die zijn heus niet minder dan de spelers van Real.
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee klopt. Dat zei ik ook, niet zozeer om dat ze goed zijn. Weet eigenlijk niet waarom, misschien omdat iedereen met ze speelt, heb je ook vaker de kans dat je van ze verliest. :p

    Inter is trouwens een heerlijk team inderdaad, Milito'o is een gouden koppel. _O_
     
  10. Bojangles

    Bojangles Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft zet iedereen Ronaldo weer even met beide voeten op de grond.. Speel eens met Bayern Munchen, Ribery is pas een held! Zijn snelheid, hoe die een mannetje langs kan komen, focking geniaal! _O_

    En Arsenal speelt ook echt super fijn, neen, met Real spelen vind ik niks. Alhoewel ik dat echt niet dacht toen ik FIFA 10 nog niet had..
     
  11. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Arsenal met een 4-2-3-1 opstelling is echt heel goed!
    Ik won vandaag met 6-1 van Man U op legendarisch:)

    Haha niet dat het altijd zo gemakkelijk gaat want de wedstrijd daarna verloor ik met 2-1 van Hull City:+
     
  12. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaadloos/Vriendloos is echt een lachertje :D. Ik pak Ajax (4 sterren) hij pakt Lazio Roma (4.5 ster), dus ik denk neem ik ook 4.5, namelijk Udinese. En dan gaat hij naar Manchester City omdat hij altijd een beter team wilt hebben. Ik keek zijn spelershub, alleen maar Real + 4 Manchester City en 2x feyenoord. Triest.
     
  13. ReneMNL

    ReneMNL Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Heheheh, zeker triest!
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Damn, kom ik online op 1-0 tegen Barça flikkert de match weer uit en krijg ik er een loss bij. Vanmiddag ook al, dooie boel zeg. :'-(

    7-2-9 nu. 2 keer verloren omdat ik er zomaar uitflikkerde.
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta 2-6 ofzo nu. 4 keer verloren van een vriend van me (was volgens mij wel ranked, geen idee), twee keer gisteren van een Brit (was wel een leuke wedstrijd).
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    Je zal versteld staan van het tempo en hoe vloeiend FIFA is. Als ik nu terug ga naar PES wordt ik misselijk van dat stroeve schokkerig gedoe. Had voor de gein van die pilletjes gepakt tegen autoziekte en dat hielp. Maar om dat nu altijd te moeten in nemen om PES te spelen... :confused:

    Vind niet dat je het hele veld hoeft te zien. Als je vaak genoeg met een team speelt weet je hoe en wat. Je kan dan blindelings een aantal snelle passes uitvoeren zelfs als de spelers niet eens op je scherm zichtbaar zijn. Zo had ik met Barca tegen Juve vanaf de middencirkel een pass met Ibrahimovic gegeven. Pass ging tussen 2 juve verdedigers en Messi stond opeens achter de verdediging alleen voor het doel met een easy goal.

    Wat me wel irriteert is net zoals in 09 en nu in 10 dat ook al richt je op de juiste speler/richting dat de bal dan nog steeds bij de verkeerde speler komt. Dit is meestal omdat ze met een aantal op een kluitje staan. Gelukkig is het in 10 minder en springen ze vaag opzij.

    Leuker is als je een hoge steekbal geeft, twee verdedigers botsen tegen elkaar en vallen om...en je spits springt over ze heen om dan op doel af te sprinten :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 okt 2009
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Gaat prima op Legendary:)

    tegen RKC 2-0
    tegen Sparta 2-0
    Tegen Valencia 0-0

    Ik heb nu Nigel de Jong en Hamsik gekocht, het team begint echt zalig te worden :D
     
  18. superslimsimon

    superslimsimon Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    ben erg benieuwd...
     
  19. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Net 4-1 van Bayern gewonnen met Ajax online :cool: Pantelic en Suarez voorin is best dodelijk, kwam al snel 2-0 voor. Werd later 3-0. Scoorde hij nog 3-1, gaat ie met z'n speler zo juichend naar z'n oor pakken. Heb ik bij die 4-1 nog even voor em gebogen:+
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar, wanneer hij dit niet doet, heb jij het sterktste team.. en aangezien jij niet wilt dat hij switcht.. wil jij dus ook het sterktste team hebben. Pot verwijt de ketel. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina