1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Tja, eerst lekker rustig wandelen door het park en dan langs een rij blaffende honden en strakstaande ME'ers 8)
     
  2. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    Boulahrouz wil naar Ajax

    Khalid Boulahrouz wil voor Ajax spelen. Niet alleen omdat Martin Jol er momenteel trainer is, de international wilde sowieso ooit nog voor de Hoofdstedelingen uitkomen.

    De verdediger, die momenteel speelt bij het Duitse VfB Stuttgart, werkte eerder samen met Jol bij RKC Waalwijk. "Ik sprak Jol onlangs nadat hij had getekend bij Ajax. Wij zijn nog steeds heel goed met elkaar. Altijd als hij ergens is, wordt de link gelegd tussen Jol en mij", onthulde Boulahrouz aan het tijdschrift Helden.

    "Los van ons goede contact, zou ik graag ooit voor Ajax spelen, prachtige club, prachtig shirt", voegde hij eraan toe.

    De 27-jarige Boulahrouz speelde verder voor Hamburger SV, Chelsea en Sevilla. Tot nu toe speelde hij dit seizoen slechts één wedstrijd voor Stuttgart. Toch riep bondscoach Bert van Marwijk hem op voor de interland tegen Australië van aankomende zaterdag.


    ik zeg: laat maar komen
     
  3. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    sowieso blijft die hele verbouwing een debiel iets. Heb echt het idee dat dat is bedacht door een stel hersenloze. Een uitvak maken waar je niks ziet, een kindervak voor een uitvak, vak G die bij het uitvak kan komen.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zou niet weten wat Ajax op het moment met Boulah zou moeten beginnen. Alderweireld en Vertonghen zijn op het moment eerste keuze en ik denk niet dat Boulahrouz veel beter is. En om hem nu voor de bank te halen als je daar ook al Wielaert en Oleguer hebt zitten...
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    En Boulah's salaris zal ook niet weinig zijn. Denk dat hij alleen maar tegen kan vallen voor Ajax. Plus het feit dat als hij zou komen dat Ajax zijn eigen jeugd weer in de weg gaat staan. Zelfde met Pantelic.
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    En hij speelt niet voor niets niet bij VfB Stuttgart.
    Laat hem maar mooi een andere club zoeken.
     
  7. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt. En het uitvak was daar eigenlijk prima, heb het altijd als een goed uitvak ervaren. Tenminste niet van die netten waar je koppijn van krijgt, en dicht op het veld. Helaas hebben ze het gewoon compleet verkracht.
     
  8. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Hadouir wil Emanuelson helpen

    5 oktober 2009 RvN

    In De Telegraaf laat Anouar Hadouir weten zich ervoor hard te willen maken dat Urby Emanuelson niet geschorst wordt voor zijn rode kaart na de charge tegen de Roda JC speler. "Ik schrok ervan dat de scheidsrechter rood trok voor Urby en vond het ook niet terecht. Er was zeker geen sprake van opzet en dat zal ik ook aangeven in mijn verklaring aan de KNVB. Urby is een van de weinige spelers in de eredivisie, van wie ik ervan overtuigd ben dat hij nooit bewust een schop uitdeelt."

    Hier hou ik wel van. Erg netjes van Hadouir. Terwijl ik hem afgelopen Zondag nog een kwal noemde :+

    Kijk ik ben het eens met de rode kaart, maar vind niet dat het zwaar bestraft hoeft te worden. Dus zo is het goed opgelost vind ik. Andere tackles mogen wel wat harder aangepakt worden. Ik sluit me aan bij de kruistocht van Borst en Studio Voetbal!
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hadouir had zelf ook rood moeten krijgen.. Of ben ik nu in war met iemand? Dacht dat ik hem ook met gestrekt been richting de benen van een Ajacied zag glijden.

    Vond het optreden van de scheids ook een beetje vreemd. Dan weer geel, dan weer rood. Niet consequent.
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    true, desondanks een sportief gebaar :thumbs:
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat dan weer wel :)
     
  12. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Bron.

    Toch leuk dat die jongen nu echt bij Ajax zit. Echt een droom die uitkomt.
     
  13. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ha geweldig. Ben benieuwd wat deze jongen ons kan bieden. Hoe hij bij Ajax terechtkwam blijft natuurlijk geniaal:cool:
     
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Zou mooi zijn als het echt een talentje blijkt te zijn.:cool:


    Gregory van der Wiel had toch een hersenschudding en ging daarom niet mee met het Nederlands elftal naar Australië?
    Hij kon wel naar het concert van Lil' Wayne in de HMH gisteravond.:+
    [​IMG]
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    grootste knuppel ooit die lil'wayne. Wie is die gast eigenlijk helemaal achteraan.
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Die vent lijkt wel een beetje op Pharrell.

    Iemand hier die overigens die jeugd teams van Ajax in de gaten houdt? Zou wel eens willen weten hoe die Kerlon en Zé Roberto het doen.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Beetje lomp!

    [yt]AN2BwYHhlf8[/yt]
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben vorige week pas hun debuut gemaakt, dus er valt weinig over te zeggen.

    Is die gast daarachter trouwens niet Zeegelaar ofzo?
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wel apart dat Van der Wiel daar wel naar toe gaat en zich afmeld voor het Nederlands Elftal omdat ie hersenschudding heeft. Dan is het ook niet echt verstandig om naar die 'herrie' te gaan lijkt me..
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Is dat niet Davids..?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina