1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Voor de mensen met Nokia N97, sinds vandaag is update V 12.0.026 beschikbaar. Ik merk zelf nog weinig verschil, alleen hapert ie iets minder als ik naar berichten ga lijkt het. Maar het blijft dus nog even wachten op de V20 update, dat gaat echt verschil maken :)
     
  2. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik hoop dat er ook eens een (grote) update komt voor de 5800. Tot nu toe alleen maar geruchten.
     
  3. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga binnenkort nieuwe mobiel halen iemand een aanrader?
     
  4. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Samsung star :cool:
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje:

    Ik wil een abo afsluiten icm de Samsung Jét s8000. Nu heb ik een overzichtje gemaakt met de bekende leveranciers Vodafone/KPN/Hi:

    Vodafone KPN HI
    Belminuten 150 100 125
    1000 SMS Ja Ja Ja
    Internet Ja Ja Ja
    (3600d/384u) (384d/128u) (384d/128u)

    Per maand (gemiddeld over 2 jaar) 38 euro 33,25 euro 33,125 euro

    De abonnementen ontlopen elkaar niet erg veel zoals je kunt zien. Het enige echte grote verschil is de snelheid van het internet. Nu wil ik hier op de volgende manier gebruik van gaan maken:
    -Gmail checken
    -Nieuws/actualiteiten etc
    -Youtube

    Is het internet van KPN/Hi hier ook geschikt voor of is dit te traag? Even wachten op een filmpje van Youtube vind ik natuurlijk niet erg... Nadeel is dat het op basis van Fair Use gaat: gebruik je te veel dan wordt je snelheid verlaagd. Volgens mij is dit bij Vodafone niet zo toch???

    Jullie mogen natuurlijk ook een andere telefoon voorstellen ;)

    Alvast bedankt!!

    // Peter
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb een abbo bij KPN/Hi voor m'n Jet en het bevalt me prima, alles werkt gewoon goed. Youtube filmpjes laden bij mij sneller als bij m'n vrienden. Verwacht alleen niet teveel van youtube, de kwaliteit van de filmpjes is verslechterd zodat het allemaal wat sneller streamt.
     
  7. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Daar zit dan denk ik het verschil, want ik (Vodafone) stream mijn youtube filmpjes gewoon op goede kwaliteit en dat gaat ook snel. Daarnaast gaat het downloaden uiteraard sneller maar dat merk je niet echt bij het surfen, dat gaat misschien iets sneller maar dat verschil is imo wel te verwaarlozen. Wat ik wel chill vind is dat ik nu via mijn laptop op internet zit en dat het dan nog redelijk snel is, ook voor downloaden (alhoewel dat eigenlijk niet de bedoeling is O-))
     
  8. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik had een vraag.. ik zit nog tot januari vast aan een bagger abo van tele2, telefoon is al een half jaartje geleden kapot gegaan en heb toen een lelijk ding van de kijkshop meegenomen. Maar ben deze nu zo zat dat ik het liefst gewoon overstap op een abo met blackberry, of een iPhone.

    Kan ik dit tele2 abo vroegtijdig stopzetten o.i.d.?
     
  9. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Nee, waarschijnlijk kan je je abbo wel afkopen.
     
  10. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een SE Xperia X1 en sinds een week horen mensen mij heel zacht tijdens telefoneren. Ik hoor hun nog wel heel goed maar ik klink heel zacht en of ik heel ver weg zit van de telefoon. Iemand ideetje hoe dit kan/op te lossen is ?

    Mvg
     
  11. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien zit je microfooningang verstopt (vuil oid)?
     
  12. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Ik zit te twijfelen tussen de Samsung S3500 voor €90,- en de Samsung Star voor €150,-.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Star is er al voor €119. Wel prepaid, maar goed. Even naar de Turk of andere gozert die hem simlock vrij voor je maakt voor €5 ofzo. In ieder geval, dat ga ik doen.
     
  14. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Dan is de S3500 alsnog €35,- goedkoper. Ik heb trouwens ook liever een slider dan touchscreen. Maar de Star heeft natuurlijk weer meer optie's.

    De link doet het trouwens niet. ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2009
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Wel, dan is het voor jou de vraag wat jij wilt. Wat heb jij vooral nodig met een mobiel? Is het alleen om te bellen/sms'en of wil je toch iets meer. Ik heb zelf nu een Sony Ericsson F305, heel simpel telefoontje maar heb niet meer nodig. Kan er aardig mee bellen en SMS'en en daar gaat het voor mij om. Ondanks dat koop ik toch binennkort een Star omdat ik die gewoon heel bruut vind.

    Link was trouwens van Kijkshop.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Iemand hier die een simonly abbonoment heeft bij Ben en daar tevreden over is. €6.95 per maand voor 250 minuten/smsjes is aardig. Komt alleen €10 bij voor aansluitkosten en is op te zeggen wanneer ik wil. Ga dat maar bestellen zodra ik mijn Star ( Morgen kopen ) simlock vrij heb gemaakt.
     
  17. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke ik ben dus totaal niet thuis in de mobieltjes van nu, maar ik wil een andere gaan kopen.

    Nu ben ik erg gecharmeerd van de samsung Omnia Qwerty B7610. Heeft iemand daar ervaring mee?

    http://www.samsungmobile.nl/mobiele-telefoons/samsung-omnia-qwerty-b7610

    Of kan ik beter voor een Ipod gaan, of zijn die 2 niet te vergelijken met elkaar?

    Zelf ben ik heel erg tevreden over sony ericsson (k800i heb ik nu), maar die hebben niet iets wat mij nu erg intresseert.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet straks m'n abonnement verlegen van vodafone, en ik zoek nu de sony ericsson Aino. Weet ook iemand waar dit op een wat voordelige manier kan? (heb atm 27,50 abbo)
     
  19. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Tsja..Niet echt te vergelijken zijn ze, de Samsung is een goede telefoon, alleen de iPhone is echt een stuk beter en je kan er ook veel meer mee. Ik weet niet wat jij precies wilt, maar als ik zou kiezen zou het de iPhone zijn.

    @Nightbringer: Staat de Aino al op de website van vodafone?
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Spijtig genoeg niet, hij wordt wel op andere sites aangeboden maar niet voor een mooie prijs. (vaak minimaal 100+ euro aanbetaling :mad:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina