1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3 spelers [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 20 okt 2008.

  1. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ach het merk en de spullen vallen opzich niet tegen. Maar inderdaad dat iTunes gebeuren staat me niet aan en vind de kwaliteit van het geluid een stuk minder. Ben er gewoon vanaf gestapt. Tot nu toe vind ik Cowon geweldig!
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ben ook opzoek naar een Mp3 speler. Heb de Zune (serie 1) gehad maar dat vind ik maar niks. Ben opzoek naar wat beters. Iemand die mijn tips kan geven voor rond de 100 euro? Of daar beneden :+ Ik hoef geen films + plaatje + tv + andere ongein te kunnen op het ding, puur geluid afspelen. Graag ook dat ik het zelf aan kan passen. Wat hebben jullie?

    En ja ben al op de mainpage geweest.
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    *meldt zich hier ook voor aan* alleen mij budget is dan 170 euro :+ en beetje gadget ding is wel leuk, zat zelf aan de Cowon S9 te denken
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ben zelf gegaan voor de iPod Nano 5g, bevalt zeer goed. Ideaal voor hardlopen :)
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Als geluidskwaliteit een grote eis is dan is Cowon echt je beste keuze. _O_
     
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Zo fantastisch is dat niet hoor. Trouwens, geluidskwaliteit hangt toch 99% van de koptelefoon af, en die je bij de Cowon krijgt :x Ik vind het ook altijd onnodig onhandige apparaten. Maarja, schijnt voor velen toch een hoog gadgetgehalte te hebben. En alles beter dan een iPod :p
     
  7. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook met mindere oordopjes als de EP-830 van Creative is het geluid van de Cowon S9 fantastisch als je een beetje met de EQ loop te prutsen.
     
  8. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Tuurlijk. Maar echt niet beter dan andere spelertjes hoor. Daar hoef je echt niet zo'n dure voor te hebben. Je betaalt alleen voor alle 'features' die ik toch niet interessant vind. Geef mij maar een klein handig spelertje met gewoon knopjes. Een oranje Sony s639 in mijn geval :9 Was (toen) lekker goedkoop en klinkt met mijn oordopjes een stuk beter ook.

    Als je écht goed geluid wilt kun je beter een goedkoper modelletje kopen en de rest van het geld in je oor(dopjes) stoppen ;)

    Overigens is de Cowon al niet meer zo duur maar dan zou ik toch liever de Samsung YP-M1 hebben :p
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2009
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    *heeft dure Sennheiser oordopjes* Dus dat is geen probleem ;) Moet zeggen de iPod touch is die zo bagge dan? Hij lijkt mij kwa functies toch best wel badass
     
  10. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    ik wil graag een ipod touch maar me ma is het er niet mee eens, is een ipod touch chill? Ik heb nu een nano 4gb, die vierkante nog, hij bevalt wel maar opslag ruimte is beetje klein. Maar classic is weer een beetje té.
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over de Ipod Touch, is er een mogelijkheid om via een bepaalde knop snel te wisselen van nummer (wanneer shuffle aanstaat)? Of moet ik hem dan eerst uit m'n zak halen, blokkering opheffen en kiezen voor volgend nummer? Ik heb iets van 5GB aan muziek maar er zitten best wel wat tracks in waar ik niet altijd zin in heb zegmaar.
     
  12. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    je kan hem schudden8) mrja dan moet ie wel uit je zak en alsnog blokkering eraf glf ik.
     
  13. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Handig man, zo'n touchscreen O-)
     
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    - 8GB is atm meer dan genoeg voor mij, als ik veel tracks die ik niet luister ook nog eens ervan af dump heb ik maar 3GB aan muziek oid
    - De vele applicaties die je kunt downloaden zijn tof
    - Je kunt er ook wat toffe mini-games mee spelen
    - Internetbrowser die voor m'n gevoel sneller werkt dan m'n PSP

    Kan hem nu meteen halen maar ik wacht nog even tot ik m'n loon heb (aankomende dinsdag), want ik moet nog meer dingen halen in de stad. Kan ik net zo goed alles in één keer halen.
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Bullshit ik heb hetzelfde nummer vergeleken in dezelfde kwaliteit op mijn Cowon S9 en iemands Ipod Touch en je hoort het verschil.
     
  17. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    verschil =/= kwaliteit, en het is bijna onmogelijk een fatsoenlijke vergelijking te maken als je rekening houdt met verschil in volume etc. En al helemaal niet in een kwartiertje luisteren ofzo. iPod heeft wel als nadeel dat je geen eq hebt dus die zou ik ook nooit kopen.
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    mwja ik moet zeggen met een eq zit ik sowieso weinig te prutsen maar ik nam aan dat elk mp3/4 speler dat standaard erin had zitten? Moet zeggen die duitse site een pagina terug heeft wel erg veel verschillende type samsungs en sony's er tussen zitten...en sommige zijn wel erg nice! Zeker voor die prijs!
     
  19. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Als het goed is geef ik mezelf deze voor kerst kado.


    Ik heb nu de 30gb halo3 zune en ben erg te spreken over de geluidskwaliteit. Zeker in vergelijking met de ipod van mijn broertje.
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar weet jij er eentje te vinden dan? :emo: Ik kan niet op mijn ebay account inloggen inverband met iets van vroeger :lol:
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2009

Deel Deze Pagina