1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3 spelers [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 20 okt 2008.

  1. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Iemand uit mijn vriendelijst heeft een vrouw in us en gaat er met kerst heen.
    Ik heb ook kennisen in de us maar dan moet ik het verzenden betalen.
    Meeste zunehd's op ebay kosten trouwens ~50$ meer als in de winkel. 16GB kost mij 219$ is met de huidge wisselkoers minder dan 150€!
     
  2. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ipod heeft anders wel EQ :) Ik heb een Classic
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je er niet toevallig even 2 mee nemen? :lol:
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is EQ?
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    equalizer (zo spell je het dacht ik) dat zorgt ervoor dat jij wat meer controle hebt over het geluid van je mp3 speler, zoals bass, toon hoogte enz. Zo kun je geluid aanpassen aan jouw wensen.

    Die Archos 5 word hem toch wel geloof ik. Moet zeggen die Cowon S9 is ook erg gaaf maar de Archos 5 is net zo duur voor dubbele geheugen en veel meer features
     
  6. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn Ipod classic had ook Eq, helaas kwijtgeraakt van de zomer zit er weer aan te denken 1 aan te schaffen maar kan nergens meer 1 van 80Gb vinden. Alleen maar 160Gb tegenwoordig in de winkels.

    Heb nog wel me goede oordopjes gelukkig want die apple oortjes zijn verschrikkelijk slecht, snap het niet bied je iets aan wat zo'n kwaliteit kan brengen en geven ze van die verschrikkelijke oortjes erbij.
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt ik vind ze zo slecht dat als het kon ik ze de winkel liet houden :emo: en ze zitten ook kut.

    Maargoed ik heb nog geen loon dus kan nog niks bestellen :lol: balen zeg...twijfel nog wel erg tussen bepaalde types..
     
  8. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Op iPods zit geen echte EQ, alleen presets. Je kunt niet zelf instellen en de presets zijn altijd heel erg overdreven, dus niet gewenst als je zelf vrij neutrale oordopjes hebt.

    Die mp3player.de is inderdaad goed. Snel, ruime keus en vrij goedkoop ondanks de €13 verzendkn.
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
  10. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er veel verschil tussen de 8gb ipod touch (3g) en de 8gb ipod touch (2g)??
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2009
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ene al met bluetooth en andere niet. Verder weinig. Wat meer update's etc
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 8GB 3G iPod Touch is precies hetzelfde als de 2G, behalve misschien wat kleinere dingen. De echte hardware aanpassingen zijn er pas bij de 32/64GB versies.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Tell me?
    Ben van plan om mss een Ipod Touch te gaan kopen.
    Kan je dan ook films/video's in HD kijken op je Touch?
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik ben ook op zoek naar iets nieuws. Mijn Creative Zen is namelijk best wel fucked up lelijk en verrot nu. Wil minimaal 8GB erop hebben, goed geluid, eventueel WiFi en eigenlijk het liefst geen touch. Wat raden jullie mij zoal aan? Wil geen iPod in ieder geval.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2010
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    iPod touch :+.

    Misschien een Cowon oid?
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    PSP?
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, een PSP is echt te groot :9
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Weet iemand wat het verschil is tussen de Sennheiser CX 300 en de CX 300-II Precision oordopjes? geluid? uiterlijk verschil? houdbaarheid?
    Heb nu de CX 300 al dik 2 jaar, maar het snoer heeft het begeven (voorderest doet ie het nog), maar het snoer is gewoon naar de klote.
     
  19. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb de CX 300 niet gehad, had de CX 95 (heb geen idee meer hoe die heette). Waren wat betere kwaliteit & dat merkte me portemonnee ook, helaas zowel me iPod als oordopjes kwijtgeraakts :mad:

    Nu de CX 300-II Precision en vind het geluid gewoon goed, gebruik ze ook op me laptop voor beter geluid. Heb ze nu bijna een jaar, dus denk dat ze lang mee gaan en uiterlijk, nou ja ik vind ze niet lelijk. Al vind ik oordopjes nou niet iets waarmee je aantrekkelijker word. Of je moet een grote groen/gele koptelefoon op hebben, met paarse strikjes want dan ben je koning.

    Oh en het is een J-snoer dus via de nek, weet niet of de eerdere versie dat ook had. Daarnaast eten en drinken met ding op, geeft me minder ruis dan met me vorige. Die was veel gevoeliger dus weet niet hoe het bij jou zal verschillen, maar het zijn gewoon goede oordopjes.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2010
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    merci!
    CX 300 had ook een J model, vond ik wel riant.
    Verdr heeft de 300 II wel zo'n dingetje tussen de 2 koortjes om ze gescheiden te houden, weet niet hoe je dat zegt, soort kastje.
    Dat vind ik wel jammer..
     

Deel Deze Pagina