DeDaem - rolandinhoo: 3-3
rolandinhoo - DeDaem: 4-0
eerste potje was leuk voor de toeschouwers die aanwezig waren, enorm veel fouten aan beide kanten. De tactiek van DeDaem (tenminste, het leek op een tactiek) vond ik erg goed. Mij laten komen en er daarna razendsnel uitkomen. Lukte een paar keer goed bij hem, maar het afronden liet daarna te wensen over. Hij kwam 2-0 voor, ik maakte nog 2-2 vlak voor rust. Na de rust kom ik opnieuw op achterstand, 3-2. Ongelooflijk hoe ik in de periode daarna een aantal kansen verprutste zeg. Toch nog 3-3, in de 88ste minuut.
2e potje vond ik erg vreemd gaan. Het begon redelijk normaal, ik kwam 1-0 en 2-0 voor. Daarna liet DeDaem zijn keeper regelmatig uitkomen terwijl het spel zich op het middenveld bevond. Vreemd, maarja moet hij weten. Ik maak de 3-0 na de rust doordat hij zijn keeper laat uitkomen, en de 4-0 ook hierdoor geloof ik. Dit is rond de 65ste minuut. Vervolgens loopt hij gewoon weg bij zijn xbox zonder iets te zeggen. Ik heb al m'n pauzes gebruikt om op hem te wachten. Toen die op waren, heb ik niks meer gedaan en gewacht tot hij terugkwam. Dit gebeurde niet, en de scheids floot voor het einde in de 90ste minuut. Daarna werd de verbinding verbroken. Ik heb het vermoeden dat DeDaem gewoon bij zijn tv in de buurt was, maar geen zin meer had om te spelen en vervolgens na afloop van de wedstrijd gedisconnect heeft. Klopt dit DeDaem, of zit ik er finaal naast?
Verder neem ik aan dat de tweede wedstrijd, die in 4-0 in het voordeel van mij is geeindigd, gewoon geldig is.
EDIT: hij is nu ook offline. Lijkt mij duidelijk dat hij er gewoon was en geen zin meer had.
Laatst bewerkt: 15 nov 2009