1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa10 EREDIVISIE

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mk katti, 28 okt 2009.

?

Hoeveel wedstrijden zou je graag in de ere- of eerstedivisie spelen

  1. 2 wedstrijden

    92,0%
  2. 4 wedstrijden

    8,0%
  1. WFabian NL

    WFabian NL Active Member

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    ge-update
     
  2. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Ralluf en Kwakmannie NL

    Waarneer gaan zij onze wedstrijdne spelen?
    Ralluf heeft mij nog steeds niet geacceteerd op XBL en Kwakmannie NL is nooit online.

    wat is de deadline voor de wedstrijen want b.v. Kwakmannie heeft nog geen wedstrijd gespeeld....
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kwakmannie meld zich wel vaker aan maar komt nooit opdagen..
     
  4. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heeft die dude ook geen gold of wel? want bij zijn profiel is die balk boven in grijs, terwijl die bij gold members geel/goud is:lol:

    't gaat wel goed in met je in je competitie hea Daz? ^_^ herinder me nog dat die wedstrijd in de groepsfase tussen ons maar nipt gewonnen was :p
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2009
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Haha ja, dat was mijn mindere periode. ;) Toen wist ik ook nog niet met welke formatie ik het best kon spelen. Ik heb tot nu toe alles gewonnen, de rest wil nog niet spelen. Die zijn allemaal druk bezig met Modern Warfare 2.
     
  6. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    :p die verdomde oorlog games ook hea :p

    Ik heb eigenlijk na de groepsfase een nog slechtere periode gehad, verliezen die ik echt niet had moeten hebben. ik denk dat ik nu wel zown 6 tot 8 punten meer had kunnen hebben.

    de openbaring kwam toen ik niet in 4-3-3- ging spelen maar met een eigen aangepast 4-4-2 XD. maar twente is toch niet zo geweldig als je tegen de echte topclubs moet :p
     
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Robbertje44 - Kontschopper 3-3
    Kontschopper - Robbertje 44 3-2

    Kontschopper = FC schalke 04
    Robbertje44 = Sunderland
     
  8. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal mijn wedstrijden wel gewoon spelen, ik heb alleen nog steeds geen live!:mad:


    Edit; heb net geld toegevoegt aan mijn paypal account, als het geld erop staat kan ik weer live kopen.
    Sorry dat ik mijn wedstrijden nog niet gespeeld heb.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2009
  9. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
  10. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
  11. rolandinhoo

    rolandinhoo Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    DeDaem - rolandinhoo: 3-3

    rolandinhoo - DeDaem: 4-0

    eerste potje was leuk voor de toeschouwers die aanwezig waren, enorm veel fouten aan beide kanten. De tactiek van DeDaem (tenminste, het leek op een tactiek) vond ik erg goed. Mij laten komen en er daarna razendsnel uitkomen. Lukte een paar keer goed bij hem, maar het afronden liet daarna te wensen over. Hij kwam 2-0 voor, ik maakte nog 2-2 vlak voor rust. Na de rust kom ik opnieuw op achterstand, 3-2. Ongelooflijk hoe ik in de periode daarna een aantal kansen verprutste zeg. Toch nog 3-3, in de 88ste minuut.

    2e potje vond ik erg vreemd gaan. Het begon redelijk normaal, ik kwam 1-0 en 2-0 voor. Daarna liet DeDaem zijn keeper regelmatig uitkomen terwijl het spel zich op het middenveld bevond. Vreemd, maarja moet hij weten. Ik maak de 3-0 na de rust doordat hij zijn keeper laat uitkomen, en de 4-0 ook hierdoor geloof ik. Dit is rond de 65ste minuut. Vervolgens loopt hij gewoon weg bij zijn xbox zonder iets te zeggen. Ik heb al m'n pauzes gebruikt om op hem te wachten. Toen die op waren, heb ik niks meer gedaan en gewacht tot hij terugkwam. Dit gebeurde niet, en de scheids floot voor het einde in de 90ste minuut. Daarna werd de verbinding verbroken. Ik heb het vermoeden dat DeDaem gewoon bij zijn tv in de buurt was, maar geen zin meer had om te spelen en vervolgens na afloop van de wedstrijd gedisconnect heeft. Klopt dit DeDaem, of zit ik er finaal naast?

    Verder neem ik aan dat de tweede wedstrijd, die in 4-0 in het voordeel van mij is geeindigd, gewoon geldig is.

    EDIT: hij is nu ook offline. Lijkt mij duidelijk dat hij er gewoon was en geen zin meer had.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2009
  12. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik zit op 't moment even zonder fifa. Hoop dat ik hem binnen nu en 2 weken weer heb. Maar kan niks beloven. Dus als dat te lang is, verwijder je me maar uit 't toernooi!

    @ Rolandinhoo: Bij mij deed hij precies hetzelfde bij achterstand. Hele tijd de keeper laten uitkomen etc.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2009
  13. DeDaem

    DeDaem Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Rolandinhoo, ik was inderdaad aanwezig maar had die 2e beter niet meer kunnen spelen. Ik was tegelijkertijd 4-tabelend aan het pokeren en toen het 2e potje begon was ik aan sommige tafels nog maar met een paar man over, hierdoor moest ik veel beslissingen nemen en timede ik regelmatig out op pokerstars. Toen het 0-4 voor jou werd en de wedstrijd wel gespeeld was heb ik mn controller weggelegd om me te focussen, vond het anders een beetje zonde van mn geld. Inderdaad beetje lullig van mij maar moest ff keuze maken, my bad en congrats met de overwinningen. Eerste had ik wel moeten pakken btw ;D, dom uitgespeeld.
     
  14. rolandinhoo

    rolandinhoo Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, top dat je het uitlegt! Das ook weer geregeld dus :)
     
  15. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer willen de mensen van EREDIVISIE spelen? heb alleen tegen Ibracadabra gespeeld tot nu toe..
     
  16. robbertje44

    robbertje44 Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Robbertje44(Sunderland) 4-2 DeDaem(Hoffenheim)
    DeDaem(Hoffenheim) 2-3 Robbertje44(Sunderland)

    Veel doelpunten in 2 rare wedstrijden. In de eerste wedstrijd kwam sunderland op een 2-0 voorsprong, de 2-0 was het mooiste eigen doelpunt wat ik ooit heb gezien. DeDaem knalde een afgeslagen bal vol in de kruising..lol! Uiteindelijk bleef het bij 4-2 maar de uitslag had veel hoger kunnen uitvallen.

    De 2de wedstrijd begon DeDaem al heel vroeg met het uit laten komen van de keeper. Wat ik niet echt snap. Het leek alsof hij het niet heel leuk vond om te spelen. Uiteindelijk bleef de uitslag steken op 2-3.
     
  17. DeDaem

    DeDaem Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Terechte overwinningen Robbert, kwam op de een of andere manier niet echt lekker in mn spel de 2e wedstrijd, eerste wedstrijd had ik nog misschien met geluk een gelijkspelletje uit het vuur kunnen slepen. Btw had niks te maken met niet leuk vinden om te spelen maar ik probeerde zo die steekpass op Caidwin Jones te onderscheppen. Vervelend genoeg speelde je soms naar Richardson ofzo waardoor het er beetje lullig uitzag.
     
  18. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen van de eerste divisie,
    wie wil er tegen me spelen ben elke dag online ,voeg me even toe als vriend .(als je dat nog niet gedaan had)
    ook al ben ik modern warfare 2 aan het spelen ,stuur me een invite ik kom er meteen aan .
    ff voor de duidelijkheid. ;p

    gr ODST
     
  19. DeDaem

    DeDaem Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd dat als ik een bericht stuur je dan niet reageert robin.`
     
  20. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    hey kerel ik ben overdag werken en als ik online ben dan reageer ik zeker.. (mijn broetje kruipt er soms stiekem op ..
    en gister avond waren 3 vrienden bij me en speelden we gewoon tegen elkaar.
    dus sorry daarvoor .. ik ben vooral s'avonds na half 6 online:)
     

Deel Deze Pagina