1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem helemaal wil slopen moet je er minstens 3 handoeken omheen doen en hem helemaal inwikkelen. Ff half uurtje laten gaan en dan laten afkoelen en kijken wat die doet. Hoe vaker je de toweltrick doet hoe slapper je moederbord en soldeerpunten worden!
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, de towel trick doet wel wat meer met je XBOX360 dan hem alleen een RROD geven. Volgens mij hoef je voor de reparatie niet eens een RROD te hebben, als je hem daar gewoon mee aanmeld (de RROD reden) dan repareren ze hem vast wel.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Ja ik heb gezegd dat dit gewoon ongetwijfeld zal leiden tot de RROD. Heb alles uitgelegd van die vriend die dit ook had, en gezegd dat gamen gewoon onmogelijk is nu, en dat is ook gewoon zo.
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ze bedoelde gewoon dat je vriend wel een andere heeft, maar dat dat ook een gerepareerde was. Kortom gewoon van de refurb stapel afgepakt ;)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    In seal verpakt inclusief al die plakkertjes?
     
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja hoor. Dat hoor je wel vaker.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is alweer een aardige tijd geleden dat ik voor het laatst een X360 moest opsturen, maar wanneer krijg je meestal die sticker binnen die je op de doos moet plakken voor UPS? Ze zei tegen mij binnen 24 uur..nou ik heb nog niks ontvangen.
     
  8. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Om even terug te komen om een post van een tijdje geleden, hoe moeilijk is het om een dvd drive te vervangen en de juiste firmware te geven?

    Ik weet niet of dit op xbw als illegaal word beschouwd, zo ja, laat dan maar zitten. Maar mijn dvd-drive is gewoon kapot, net nadat mijn garantie is verlopen. Ik weet zeker dat het aan de dvd drive ligt want hij speelt demos gewoon nog perfect af etc.

    Nou heb ik 4 opties:
    1. De lens vervangen (+- 20-30 euro, geen garantie dat hij het doet)
    2. De dvd-drive zelf proberen te vervangen (als amateur, ben niet heel handig met dit soort dingen, maar wss wel gratis omdat ik van een vriend een dvd drive kan regelen).
    3. De dvd drive vervangen door iemand met verstand (+- 70 euro)
    4. Een nieuwe 360 kopen (+- 160 euro)

    En op dit moment staat er 50 euro op me bankrekening dus voor optie 4 zal ik nog wel even geduld moeten hebben.
     
  9. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Helaas gaan we hier niet over discussiëren :) Firmware aanpassingen mag je zelf uitzoeken.
     
  10. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0


    Het vervolg op mijn probleem met het slecht lezen van games.

    Heb de Xploder Lens Cleaner geprobeerd en helaas is het nog niet opgelost =(
    Heb wel het idee dat ik de xbox minder vaak opnieuw moet opstarten voordat hij de game pakt (Disc is not readable-error).

    Heb ergens gelezen dat het misschien wil helpen als ik mn xbox met droge lucht uitblaas (fohn) dus we gaan dat maar proberen..... En anders maar eens kijken of ik hem ergens kan laten repareren.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zojuist is de Xbox 360 opgehaald door UPS, kijk dat is nou mooi snel.
     
  12. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    RROD. Net xbox opgestuurd. Mijn garantie is verlopen maar hij komt toch in aanmerking voor gratis reparatie. Mocht dat niet zo zijn wat zou het kosten en hoe moet je het betalen? Iemand enig idee?
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2009
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Rond de 90 euro kost het dan, hoe je dat moet betalen geen idee..
     
  14. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Meanzo,

    waar laat je de lens vervangen dan?
     
  15. PieterF

    PieterF Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    Ik heb een probleem met m'n Xbox..
    Wanner ik Forza 3 opstart, kan ik gewoon spelen tot ik een race doe , als ik dan bij het begin vertrek , blokkeert hij en maakt hij een héél irritant geluid.

    Aan wat kan dit waarschijnlijk liggen? :)
     
  16. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het alleen bij Forza is is het waarschijnlijk de DVD. heb je misschien een kopietje van van een vriend of kennis? Dan kan je gelijk uitsluiten dat het je xbox niet is.

    Als het altijd op precies hetzelfde punt is weet ik vrijwel zeker dat het de game is.
     
  17. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, heb gisteren mijn XBOX mogen afgeven aan UPS
    RROD tijdens het spelen van Forza 3, leuk, niet?

    Efin, een vraagje. Ik had nog een laatste weekje garantie (dus heb wat laten we ze zeggen geluk gehad), krijg ik dan terug een jaar extra garantie op de RROD of is het nu echt gedaan met het garantie gedoe?
     
  18. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Xbox doet de laatste paar weken behoorlijk vaag. Maakt veel geluid, DVD drive is ook zwaar kut, soms kan hij COd 6 disk niet lezen. Maakt rare geluiden als hij opstart en ik wil hem opsturen.

    Heb alleen géén RROD.
    ZOu ik de Toweltrick doen netzoals hier boven en dan de hele dag aanlaten staan of?
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Is de 360 eergisterochtend opgehaald, krijg ik nu pas een email van ze dat ie binnen is gekomen bij de repaircenter. Ik weet niet meer of je elke keer zo'n email ontving. Hoe dan ook...gaan ze hem nou echt repareren en diezelfde weer geven aan mij of krijg ik gewoon een andere ge-repareerde?
     
  20. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet gooien ze er meestal een nieuw moederbord in. Xbox die terug zijn gekomen van reparatie hebben altijd een nieuw moederbord wanneer ik ze open maak(Wanneer mensen een RROD xbox hebben die niet meer gerepareerd kan worden, opsturen en vervolgens een nieuwe krijgen willen altijd de X-clamps laten vervangen zodat de kans op een nieuwe RROD erg klein word)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina