Oooh is dat zo? Hmmm, de keren dat ik RROD kreeg was gelijk voor mijn een teken om het ding op te sturen, nooit geweten dat ie na een tijdje het weer even kon doen. In dat geval zou ik dan wel even moet bellen vandaag.
Ik help de 360 een handje mee nu....
Net GTA IV aan het doen, en al vrij gauw was het raak. Toen besloten MS te bellen. Uiteraard moest ik eerst alle stappen doorlopen met die vrouw. Terwijl ik al gezegd had dat ik absoluut niet onbekend was met kapotte Xboxen, dat ik sinds launch al wel 3x een kapotte xbox heb gehad. En toch moest ze al die dingen vragen over of ik andere games getest heb, of ik de display settings doorgelopen heb, bla bla bla.
Kortom, hun sturen hem op voor reparatie en ik krijg dus geen nieuwe zegt ze. Toen ik zei dat een vriend mij exact hetzelfde probleem had en na 3x dagen een nieuwe Xbox 360 had, zei ze dat het geen nieuwe is maar gewoon gerepareerd. Sure...binnen 3 dagen die reparatie? Betwijfel dat zeer. Hoe dan ook...dit ging maximaal 15 dagen duren.
Heb echter zwaar geluk, want mijn vader heeft ook een 360, alleen zit er geen HDMI op. Maar daar is mee te leven. Dus die haal ik vanavond op en kan die lenen.
Klik om te vergroten...