1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de fans in de xbox meer herrie gaan maken is dit een teken dat de xbox te warm word!

    Als je de toweltrick een aantal keer doet zal het moederbord zo zwak worden dat deze erg snel stuk zal gaan(RROD).
     
  2. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij maakt als ik hem al aanzet veels te veel lawaai..
    Maargoed. Ik doe het zondagavond wel zodat hij maandag opgehaald kan worden omdat ik dit weekend niet zonder xbox wil zitten.
     
  3. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, hij is in 2 dage tijd gerepareerd. Had zojuist een vriendelijke man die Jelle noemde aan de lijn gehad. Hij is dus gerepareerd, hij zei ALS ik genoeg geluk heb zou ik hem Vrijdag moeten hebben als UPS de ophaal gegevens krijgt. Laten we maar hopen dat ze hem op tijd krijgen. Want ik zit nu al een weekje zonder XBOX :mad:
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan nu vast reparatie aanvragen en met UPS afspreken dat ze hem maandag komen halen. Labels kunnen ook wel even duren voor je die heb.
     
  5. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Yippie, Xbox terug :) Nu kan ik AC2 spelen. :cool:

    Heb hem vorige week maandag opgestuurd, gister teruggekregen dus een nette acht dagen. Voorkomen is tuurlijk beter dan genezen maar toch nette service :thumbs:
     
  6. saskia_kane

    saskia_kane Game Girl

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee mijn probleem..

    Serial Number: 4117357 70605
    M. Date: 20070209
    Foutmelding: E74 rare verticale strepen

    Gisteren was ik Assasins Creed 2 aan het spelen. Ik was een uurtje bezig en ineens komen er verticale strepen door het scherm heen en de kleur van het beeld veranderd. Ik dacht misschien kan die het spel niet goed laden. Ik het spel afgesloten en weer opnieuw opgestart. Na een paar minuten hetzelfde verhaal. Toen ben ik een andere spel (forza :cool: gaan proberen. En daar gebeurde hetzelfde. Ook daar kon hij bv het menu om een auto te kiezen niet goed laden en de auto's zelf kwamen allemaal rode vlekken over.
    ik heb toen mijn xbox maar helemaal uit gezet. Ik dacht misschien is die te warm geworden of iets dergelijk. Wat mij al onwaarschijnlijk leek omdat ik er extra koeling op heb zitten en waar hij staat kan hij genoeg koeling krijgen.
    vandaag ging ik in de ochtend gelijk weer even mijn xbox testen. Na 3 minuten Assassins Creed was het weer zo ver, weer strepen en ander kleur beeld. Dus weer uit en op internet gaan zoeken.
    Vanavond zetten ik hem weer aan en toen kreeg ik rechts onderin een rood lampje ( in de ring of light). En kreeg de error melding E74.
    Op internet stonden er allemaal dingen die ik kon proberen.
    Hier stond het verhaal dat je je harddisk er uit kon halen en dan aan zetten en dan weer uit en de Harddisk er weer in. Had geen nut.
    ik heb geprbeert kabels te wisselen, ook geen nut.
    Ik weet nu dus niet echt meer wat ik moet doen.

    Ik baal er onwijs van want ik heb mijn eerste (oude) xbox ook al eens terug moeten sturen ( voor krassen op de spellen ) en die is later overleden aan een kapotte harddisk.
    Toen heb ik besloten om voor de nieuwe xbox te gaan. Die heb ik nu bijna 2 jaar en dan heb ik dus dit probleem al. Op internet vond ik dat het mijn videokaart, harddisk of kabel kon zijn...

    IK heb ook gelezen dat ik op deze error 3 jaar garantie heb. Betekend dat dat het gratis wordt gerepareerd????
    Zo niet, wat zijn de kosten??

    weten jullie dit????
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    E74 foutmelding dus, je zult Microsoft bellen om een reparatie voor je Xbox 360, dit kost je niets aangezien je 3 jaar garantie op deze error hebt.
     
  8. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij gaat nu de 3de lamp branden en maakt een vaag geluid met opstarten.

    ik krijg dan een scherm te zien contact microsoft en onderaan staat E 73.

    dit word denk ik opsturen???. heb me xbox al aardig lang dus word denk k morgen gewoon de elite kopen:'-(
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Kreeg ik net een email van Xbox support binnen...dus ik denk...heeeeey! Hij is zeker klaar?

    Niet dus

    Goed nieuws, wij hebben Uw console bij ons reparatiecentrum ontvangen‏

    Is het gvd exact hetzelfde mailtje als gisteren, raar hoor.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik zou even Microsoft bellen, wie weet heb je nog garantie.

    Ah joh, boeiend. Hij komt toch wel vanzelf terug, duurt niet zo lang.
     
  11. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Sinds vandaag heb ik een volle knipperende rode ring op mijn xbox. Het is een 2de hands xbox maar zit nog wel net in de garantie. Helaas heb ik geen bon meer, echt klote...
    Heb nu maar een andere scart besteld om te kijken of dat nog iets gaat helpen, en anders zou ik echt niet weten wat ik nog kan doen. Wordt waarschijnlijk nieuwe xbox kopen zeker?

    BTW, het enige wat ik deed was de AV kabel er even uit halen...
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2009
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het zou kunnen dat gewoon de kabel niet goed meer werkt, dus het is even afwachten. Ik zou niet durven zeggen of je een nieuwe moet kopen straks.
     
  13. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ja opzich heb ik daar ook wel een beetje hoop op, maar op de een of andere manier denk ik ook weer dat ik flink screwed ben eigenlijk ;).

    Toch nog maar eens even kijken of ik die bon echt niet meer kan vinden voor de zekerheid ;)
     
  14. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Vol knipperende ring is altijd de video kabel. Ik heb nog nooit een STUKKE xbox gezien die 4 rode ledjes had.. Het moet wel bij de kabel liggen. Of de poort van de xbox waar de kabel ingaat is een beetje stuk kan ook.

    Als je trouwens een xbox 2dehands koopt heb je geen garantie. Tenzij de vorige eigenaar de xbox niet geregistreerd heeft(voor laten repararen bijvoorbeeld). Als dit het geval is word jij zegmaar geregistreerd als eerste eigenaar.
     
  15. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Nou dan moeten we daar maar vanuit gaan ja :). Dan zal ik vast geen garantie hebben nee, maar zie ik nou in jouw sig staan dat jijzelf ook xboxen repareert?
     
  16. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. check PM.
     
  17. saskia_kane

    saskia_kane Game Girl

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo net mijn reparatie aangevraagt. Dus nu wachten op de mail met label.
    In wat voor doos moet je hem doen??? gewoon in een doos die bij de supermarkt te vinden is haha?!?!
    en waar moet ik precies op de site van UPS zijn om het aan te vragen????

    Hopeljk heb ik hem voor de kerstvakantie terug :) haha
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik was net even weg, echt minutenwerk.Ik kom terug en zie een UPS busje die net wil wegrijden. Man van UPS roept naar me en zegt of ik van een bepaald huisnummer ben, en dat het pakketje is afgeleverd bij de buren.

    Kortom, de 360 is weer terug, back to HDMI!!!! Snel hoor. En een maand gratis Live erbij gekregen.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2009
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gewoon een normale doos, een supermarkt doos bijvoorbeeld.
    Je kunt dit nummer 0800-099-1300 van UPS bellen, of je kunt de klantenservice bellen en het daar vragen.

     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ehm ik installeer een uurtje of 2 geleden nog MW2 op m'n harde schijf. Niets aan de hand. Probeer hem nu te starten, "please insert disc". Ok vreemd, disc zit erin, hij doet wel even 'reading' maar vervolgens zegt m'n xbox gewoon 'open tray' alsof er niets inzet. Met een spel juist hetzelfde.

    Verder geen enkele foutcode, red ring of whatever. Het lijkt er alvast op dat m'n dvd lezer het zomaar even begeven heeft, maar gebeurt dat inderdaad zomaar zonder enige verdere foutmelding ergens?

    Edit: Haha ik probeerde zo net even de Onslow method door gewoon even m'n xbox een klap te verkopen, en guess what natuurlijk doet m'n disc drive het ineens weer! :+
    Zeker wel handig voor nu, alleen spijtig dat dit waarschijnlijk geen long-term solution is, en ik hem toch moeilijk kan opsturen als hij nog werkt..
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina