Okee mijn probleem..
Serial Number: 4117357 70605
M. Date: 20070209
Foutmelding: E74 rare verticale strepen
Gisteren was ik Assasins Creed 2 aan het spelen. Ik was een uurtje bezig en ineens komen er verticale strepen door het scherm heen en de kleur van het beeld veranderd. Ik dacht misschien kan die het spel niet goed laden. Ik het spel afgesloten en weer opnieuw opgestart. Na een paar minuten hetzelfde verhaal. Toen ben ik een andere spel (forza
gaan proberen. En daar gebeurde hetzelfde. Ook daar kon hij bv het menu om een auto te kiezen niet goed laden en de auto's zelf kwamen allemaal rode vlekken over.
ik heb toen mijn xbox maar helemaal uit gezet. Ik dacht misschien is die te warm geworden of iets dergelijk. Wat mij al onwaarschijnlijk leek omdat ik er extra koeling op heb zitten en waar hij staat kan hij genoeg koeling krijgen.
vandaag ging ik in de ochtend gelijk weer even mijn xbox testen. Na 3 minuten Assassins Creed was het weer zo ver, weer strepen en ander kleur beeld. Dus weer uit en op internet gaan zoeken.
Vanavond zetten ik hem weer aan en toen kreeg ik rechts onderin een rood lampje ( in de ring of light). En kreeg de error melding E74.
Op internet stonden er allemaal dingen die ik kon proberen.
Hier stond het verhaal dat je je harddisk er uit kon halen en dan aan zetten en dan weer uit en de Harddisk er weer in. Had geen nut.
ik heb geprbeert kabels te wisselen, ook geen nut.
Ik weet nu dus niet echt meer wat ik moet doen.
Ik baal er onwijs van want ik heb mijn eerste (oude) xbox ook al eens terug moeten sturen ( voor krassen op de spellen ) en die is later overleden aan een kapotte harddisk.
Toen heb ik besloten om voor de nieuwe xbox te gaan. Die heb ik nu bijna 2 jaar en dan heb ik dus dit probleem al. Op internet vond ik dat het mijn videokaart, harddisk of kabel kon zijn...
IK heb ook gelezen dat ik op deze error 3 jaar garantie heb. Betekend dat dat het gratis wordt gerepareerd????
Zo niet, wat zijn de kosten??
weten jullie dit????
Klik om te vergroten...