[XOne] [Centraal] Kabelfoon

Discussie in 'Games' gestart door e-plaza, 14 mrt 2003.

  1. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Kabelfoon(premium) en router

    beste mensen, ik was 4 dagen geleden in de kabelfoonshop in Naaldwijk om mijn snellere modem op te halen, toen raadde die man die daar werkt mij aan om geen sitecom router te kopen maar een e-tech, omdat hij regelmatig mensen in de winkel had die problemen met die sitecom router hebben/ hadden.

    misschien interessante informatie voor mensen met kabelfoon, (die router is gewoon ook te koop daar in die winkel!)

    p.s. ik weet niet of het daadwerkelijk waar is. ik heb nu dus een e-tech, € 79,- best dingetje!!!

    mzzl
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    topic gemerged
     
  3. Dark-C

    Dark-C Darxhadow

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb kabelfoon premium, hij werkt goed behalve dat hij om de +/- 15 minuten vastloopt ( kabelfoon programma dat internet verbinding maakt...)
    Iemand die dit ook heeft?

    Me xbox krijgt internet via ICS.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2003
  4. legolas

    legolas Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    SHIT SHIT SHIT #$!@%#!$$#@%#$!@ IK BEN 16 JAAAR!!!! WORD OVER EEN WEEK 17 EN HEB NATUURLIJK NOG GEEN CREDIT CARD#%$#% EN NU MOET IK DAAR EEN HEEL JAAR OP GAAN ZITTEN WACHTEN. komt er niet een andere manier om binnen kort op live te komen??????
     
  5. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    weer zo'n noob, al klik je nou eerste eens op 'zoeken'....
     
  6. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, conclusie, ik heb nu die live kit tot me bezitting weten te krijgen!!

    ik heb nu kabelfoon premium, en een e-tech router van € 79,- d8 ik, en alles werkt egt op en top, af en toe wordt ik er wel eens afgegooid, maar geen haperingen te bekennen, het loop gewoon soepel en "vlekkeloos"

    bedankt allemaal,

    mzzl
     
  7. Ren

    Ren Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Kabelfoon snelheid

    Sorry dat ik hier een topic voor open maar ik wist niet waar ik het anders bij moest posten.

    Ik heb een kabelfoon premium extra abonnement.
    En de specs zijn officieel.

    Snelheid: downstream 768 kbit/s maximaal; upstream 128 kbit/s maximaal


    En als ik een snelheidstest doe haal ik ongeveer 80 up en 13 down. (meestal iets meer)
    Is dit snel genoeg voor xbox live?
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja, upstream moest 16 kbit/s zijn (heb ik in een ander topic gelezen). Mijn internet is trager dan dat van jou en ik heb nog geen problemen (lees: lag) gehad met XBL.
     
  9. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Ren

    Ren Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt voor de snelle antwoorden.
     
  11. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    16 kiloBYTE/sec neem ik aan :D ...anders neem ik ook live :D
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja (denk ik toch):
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    thread samengevoegd er was al een centrale topic .. dus samengevoegd
     
  14. Illusion

    Illusion It's all Illusion

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien is het een idee om te upgraden naar Windows XP. Dan heb je Kabelfoon Connect niet meer nodig. Windows XP kan standaard al met PppoE omgaan. Dit staat in je Kabelfoon handleiding.
     
  15. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    We hebben ook een Premium abbonement, zo'n Terayon modem. Kzit nu wel met een probleempje denk: Als ik xbox live ga kopen, kan het dan ook zonder router? Kzie namelijk maar 1 uitgang in de PC en ook in de modem maar 1 (ik moet niet steeds kabel van xboxlive en pc er in en eruit doen, waarschijnlijk gaan we inetten en xbllen tegelijk)...

    Alvast Bedankt!

    - CF -
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat kan je dan met internet connection sharing (heb je nog wel een 2de netwerk kaart nodig + crosscable nodig en moet je pc aan blijven staan als je gaat liven
     
  17. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    Neej, jammer dan, dan maar een router. Er zit nu ook een router op onze pc, van m'n oom, die wil hem graag trug, ff kijke of die hem dan voor een vriendenprijsje wil verkopen :) hehe

    - CF -
     
  18. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    Oja, tis een twister (?) router, tot nu toe doetie het goed, heeft 1 van jullie hier zo'n router?

    - CF -
     
  19. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Owkee dan, xbox live 2.0 problemen met Kabelfoon.

    Ben de hele avond al bezig geweest met updaten, maar dit wil nog niet lukken. Als ik mijn modem (terayon) in de gaten houd tijdens updaten zie ik het ding vrolijk heftig knipperen (dus er is volop dataverkeer). Na ongeveer 2 minturen stopt spontaan het knipperen en na een paar seconden staat er op het scherm dus dat "xbox live not responding". Met downloadable content heb ik de laatste tijd geen problemen gehad.

    Meer mensen dit probleem met Kabelfoon? Morgenochtend zal ik het nog een keer proberen.... misschien dat het dan beter gaat.

    Configuratie: Terayon modem, SMC Barricade 7004br router en een switch ertussen. Alles is DHCP (op Mac-adres basis).
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    probeer ook even een direkte connectie .. gaat nu ook slapen though
     

Deel Deze Pagina