Kabelfoon(premium) en router beste mensen, ik was 4 dagen geleden in de kabelfoonshop in Naaldwijk om mijn snellere modem op te halen, toen raadde die man die daar werkt mij aan om geen sitecom router te kopen maar een e-tech, omdat hij regelmatig mensen in de winkel had die problemen met die sitecom router hebben/ hadden. misschien interessante informatie voor mensen met kabelfoon, (die router is gewoon ook te koop daar in die winkel!) p.s. ik weet niet of het daadwerkelijk waar is. ik heb nu dus een e-tech, € 79,- best dingetje!!! mzzl
Ik heb kabelfoon premium, hij werkt goed behalve dat hij om de +/- 15 minuten vastloopt ( kabelfoon programma dat internet verbinding maakt...) Iemand die dit ook heeft? Me xbox krijgt internet via ICS.
SHIT SHIT SHIT #$!@%#!$$#@%#$!@ IK BEN 16 JAAAR!!!! WORD OVER EEN WEEK 17 EN HEB NATUURLIJK NOG GEEN CREDIT CARD#%$#% EN NU MOET IK DAAR EEN HEEL JAAR OP GAAN ZITTEN WACHTEN. komt er niet een andere manier om binnen kort op live te komen??????
ok, conclusie, ik heb nu die live kit tot me bezitting weten te krijgen!! ik heb nu kabelfoon premium, en een e-tech router van € 79,- d8 ik, en alles werkt egt op en top, af en toe wordt ik er wel eens afgegooid, maar geen haperingen te bekennen, het loop gewoon soepel en "vlekkeloos" bedankt allemaal, mzzl
Kabelfoon snelheid Sorry dat ik hier een topic voor open maar ik wist niet waar ik het anders bij moest posten. Ik heb een kabelfoon premium extra abonnement. En de specs zijn officieel. Snelheid: downstream 768 kbit/s maximaal; upstream 128 kbit/s maximaal En als ik een snelheidstest doe haal ik ongeveer 80 up en 13 down. (meestal iets meer) Is dit snel genoeg voor xbox live?
Ja, upstream moest 16 kbit/s zijn (heb ik in een ander topic gelezen). Mijn internet is trager dan dat van jou en ik heb nog geen problemen (lees: lag) gehad met XBL.
Misschien is het een idee om te upgraden naar Windows XP. Dan heb je Kabelfoon Connect niet meer nodig. Windows XP kan standaard al met PppoE omgaan. Dit staat in je Kabelfoon handleiding.
We hebben ook een Premium abbonement, zo'n Terayon modem. Kzit nu wel met een probleempje denk: Als ik xbox live ga kopen, kan het dan ook zonder router? Kzie namelijk maar 1 uitgang in de PC en ook in de modem maar 1 (ik moet niet steeds kabel van xboxlive en pc er in en eruit doen, waarschijnlijk gaan we inetten en xbllen tegelijk)... Alvast Bedankt! - CF -
ja dat kan je dan met internet connection sharing (heb je nog wel een 2de netwerk kaart nodig + crosscable nodig en moet je pc aan blijven staan als je gaat liven
Neej, jammer dan, dan maar een router. Er zit nu ook een router op onze pc, van m'n oom, die wil hem graag trug, ff kijke of die hem dan voor een vriendenprijsje wil verkopen hehe - CF -
Oja, tis een twister (?) router, tot nu toe doetie het goed, heeft 1 van jullie hier zo'n router? - CF -
Owkee dan, xbox live 2.0 problemen met Kabelfoon. Ben de hele avond al bezig geweest met updaten, maar dit wil nog niet lukken. Als ik mijn modem (terayon) in de gaten houd tijdens updaten zie ik het ding vrolijk heftig knipperen (dus er is volop dataverkeer). Na ongeveer 2 minturen stopt spontaan het knipperen en na een paar seconden staat er op het scherm dus dat "xbox live not responding". Met downloadable content heb ik de laatste tijd geen problemen gehad. Meer mensen dit probleem met Kabelfoon? Morgenochtend zal ik het nog een keer proberen.... misschien dat het dan beter gaat. Configuratie: Terayon modem, SMC Barricade 7004br router en een switch ertussen. Alles is DHCP (op Mac-adres basis).