De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Die wil ik ook gaan halen. Waar ga je hem kopen? Ik heb hem alleen nog maar als import gezien. Maar ik wil hem graag in combinatie met een abonnement maar ik kan hem nog nergens vinden.

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Grijze import, via m`n werk :)

3. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    even kickje :

Heb m`n milestone binnen, eerste indruk = wow

4. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb helaas mijn Iphone naar de klote geholpen :mad:. Mijn abbo van telfort verloopt over 4 maanden en kan gelukkig al verlengen.

Maar welke telefoon zal ik halen? Ik ben op zoek naar een zakelijke smartfone en zit zelf te denken om de nieuwe Nokia E72 te halen. Of heeft er iemand anders een beter idee?

5. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    blackberry storm 2 misschien ?

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    *jaloerst op android 2.0

7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Hijs echt snel razend snel. Toestsenbord bevalt goed veel beter dan iin de reviews. Browser is tegek. En android is helemaal geniaal. Zal mn viewty niet missen iig. Dit is trouwens getypt op mn droid

8. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Goed idee, maar ben helaas gebonden aan een telfort abbo o.a. vanwege de verlenging. Daarnaast is hij iets boven mijn budget los.

9. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Haha, maar al had je als vervanging een anaal ingebrachte banaan gekregen, dan nóg had je je Viewty niet gemist...

(Ben helaas ook Viewty-ervaringsdeskundige/slachtoffer)

10. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    HTC Hero is wellicht niet het meest zakelijk, maar wel een verrot fijne telefoon! En ook betaalbaar...

11. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nokia N97 Super fijne telefoon! heb em 3maanden geleden gekocht(zonder abbo).
    ben nog zeer tevreden, veel geheugen, goede camera, doet alles soepel en zeker met laatste firmware de v20.
    qwerty toetsenbordje ook super met internetten en smsen.

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je de eerste die ik dat hoor zeggen mijn collega wil naar 3 maanden er al weer van af. Hij wordt gek van symbian en andere bugs

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zelf ook voor de Milestone, of wellicht de X10 van Sony. Mag me contract al verlengen maar de Milestone is helaas nog niet officieel in Nederland, en ik heb geen zin om 400 te betalen voor een los toestel. Dus ik wacht tot hij in combinatie met een abonnement verkrijgbaar is, hopelijk gaat dat niet al te lang duren.

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah heb. 115 bijbtaald via mn werk dat is geen reel bedrag natuurlijk gaat dan puur op inkoop etc. Is dus geluk hebben maar internet zaken en individuele telecom zaken kunne dat vast we'll regelen , geheel gratis niet maar iig niet volle pond. Na december heeft expansys geen alleen recht m/eer dus heb jed meer kans

15. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahahah wat bugs? toen die net uitkwam met de v10 firmware ja, ik had em pas gekocht toen standaart de v11 erop zat, toen was alles al ver verholpen, toen kwam de v12 nouja dat was bijna geen verschil, en nu is de v20 er, en alles perfect heb nog nooit last gehad met dat ding. iedere telefoon heeft wel wat waar je over kan zeuren. bekende van mij die em ook hebben zijn er ook erg tevreden mee dus. heb je em zelf alleens getest met nieuwe firmware?

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Gezien het feit dat ik in een pc/telecom zaak werk : ja. Maar symbian en het niet altijd fijn functionerende touchscreen, vastlopers etc en dat was zeer resent

17. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja oke dan heb je vast ermee gewerkt haha.
    maar ik heb nooit last gehad met touchscreen hoor, ook nog nooit van gehoord zit ook iedere dag op zo'n nokia n97 forum niemand het erover geklaagt en zijn al duizende leden.
    in 3 maanden tijd is die 1x vastgelopen dat klopt wel, maar dat heb ik ook met sony ericson gehad en samsung etc.
    wel is het zo dat sommige mensen symbian niet fijn vinden te ingewikkeld ofzo weet niet. ma had ook de nokia n958gb gehad en dat was symbian 3e versie moet zeggen dat van n97 de symbian 5e versie beter is stuk beter.

ik vind de camera beschermklep slecht gemaakt van nokia! als er zand ofiets tussen komt ken het zijn dat je de camera lens bekrast, nu krijg je het wel helemaal vergoed maar toch vervelend, heb het zelf nog niet, maar kan nog altijd gebeuren he, hier moeten ze wat aan doen want nieuwe camera enz erop die ken ook weer bekrast raken

wat ik ook leuke tel vind is die htc van de reclame, die lijkt een klein beetje op iphone zo groot schermpje enz

Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  18. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    HTC HD2 is dat, ben erover aan het denken om die te halen. Iemand ervaring hiermee?

19. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Lijkt me ook een mooie foon, maar wel Windows Mobile en dat vind ik persoonlijk toch minder als bijvoorbeeld Android... Wellicht dat WM 6.5 een stuk beter is overigens, heb alleen ervaring met 6.1!

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Maat van mij heeft 'm. Echt een gruwelijke telefoon! Doet me een beetje aan de iPhone denken (heb zelf de iPhone) en nu ik die HD2 heb gezien en ook ff mee gekloot heb wil ik eigenlijk die hebben:9. Enige nadeel vind ik zelf altijd dat windows mobile. Maar hij werkt echt perfect en vloeiend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina