Raikkonen de nieuwe schumi fo niet?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 7 apr 2003.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat denken jullie? Volgt hij schumi op of niet?

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Je bedoelt dat Schumi Raikonen gaat volgen de komende jaren ;)

Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, of hij zo dominant als schumi word

4. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik weet niet of hij zo dominant wordt als Schumi, hangt nl ook van je auto af. Maar qua talent is hij in mijn optiek zeker gelijkwaardig aan Schumi.

5. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij is zeker goed, wel een vette race die in brazilië !!! 8)8)
    vooral die laatste crash !! 8)
    muhahahahahhaha

nee maar raikkonen, zoals zilverpijl dat al zegt, hij is zeker gelijkwaardig!!

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben al jaren Raikonen fan (was ook Hakinnen fan) maar ik ben bang dat als de F2003 komt van ferrari dat het over met de pret is want dat ding blijkt bliksem snel te zijn. Wat wel mooi is, is dat je ziet dat Schumacher niet kan anticiperen en dat Montoya wel kan rijden maar niet kan racen want hij parkeert ze carretje altijd mooi in het grind.

Vond het wel een super vette race (beste vermaak is leed vermaak) met iedereen die eruit vloog :D

7. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Ja maar McLaren moet ook nog met de nieuwe auto komen en die schijnt nog krachtiger te zijn dan de F2003.

Het schijnt dat de nieuwe Mclaren 930 PK heeft en de nieuwe Ferrari 900 PK. :)

Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Volgende week Donderdag is er weer een meeting van de F1 bazen.
    De kans is héél groot dat ze weer terug gaan naar 1 kwalificatie op de Zaterdag.
    En de rijders weer 1 uur (12 laps ) de tijd krijgen om
    hun snelle ronde te mogen maken.
    En als dan ook nog de nieuwe Ferrari wordt ingezet , dan zou het wel raar moeten lopen als Micheal weer geen kampioen wordt.

9. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik poep op die F1 bazen

10. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo?????

Raikkonen staat op dit moment bovenaan in de titelstrijd, en de nieuwe McLaren moet ook nog komen. En vergeet niet dat de man die het belangrijkste onderdeel van de F2002 heeft bedacht (de versnellingsbak), John Sutton, naar McLaren is gegaan. Tevens heeft McLaren de man binnen gehaald die in grote mate verantwoordelijk was voor de kracht van de BMW-motor.

11. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Mario Theissen werkt nog steeds voor BMW, hoor. En ik heb geen idee wie je anders zou moeten bedoelen :confused:

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Die F1 bazen hebben wel een behoorlijk grote invloed.
    Als zij ( Ron Dennis , Jean Todt en Frank Williams ) nee zeggen , dan hebben Eccelstone en Mosley grote problemen.

* FIA-president Max Mosley heeft vernietigende kritiek op Ron Dennis en Frank Williams, de teambazen van McLaren en Williams die vorige week een rechtszaak tegen de FIA aankondigden. Mosley verwijt de twee dissidenten ‘onverantwoordelijk gedrag.
    * Vooral de mening van Bernie Ecclestone kan volgens Dennis wel wat minder scherp. Ecclestone om verschreef de zaterdag-kwalificatie als een ‘totale verschrikking’.

13. GameGirl

GameGirl DomiDomi

Leuk Bevonden:
    0
    Raikkonen de nieuwe Schumi?! Hij is veel beter!! Hij is tenminste niet zo arrogant en hij rijdt veel beter. Hij wint door echt te racen, niet door een superieure auto en een teammaatje dat m voor laat.

14. GameGirl

GameGirl DomiDomi

Leuk Bevonden:
    0
    En vooral op Ross Brawn en Jean Todt.

15. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat niet alleen om de pk'tjes maar om het 'totaalpakket', daar dnk k dat ferrari het tog hhet beste voor elkaar heeft alleen de betrouwbaarheid zit nog niet helemaal lekker

en om ff terug te komen op de vraag of raikonnen een nieuwe schumachr is? ik denk het wel want hij is gewoon erg goed!
    *en dat zegt een ferarri fan!*

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben ik met je eens

17. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat die "oude" benz van 2002 al redelijk ver doorontwikkeld is, vorig jaar konden ze de ferrari's niet bijhouden en nu hebben ze de auto's uit hetzelfde jaar en de ferrari's kunnen ze niet bijhouden. En jullie durven nu al te zeggen dat raikkonen beter dan schumacher is terwijl raikkonen slechts een paar races gewonnen heeft en schumacher vele malen wereldkampioen geworden is...

18. ps2/xboxgamer84

ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

Leuk Bevonden:
    0
    Raikkonen is beter dan Schumacher. En niet alleen Raikkonen hoor, maar zelfs een Alonso en een Coulthard zijn gewoon beter. Schumacher heeft in zijn dominerende periode gewoon heel veel geluk gehad en nog belangrijker, hulp van Jean Todt en Ross Brawn. Het totaalpakket was een Ferrari die superieur was aan de rest van het veld. Dat had iedereen na een par jaar wel gezien en toen kwamen dus de nieuwe regels. En wat valt nu op? Alles in de F1 is eerlijker geworden en de heer Schumacher en zijn rode mannetjes hebben ineens een hoop problemen. Ik kan niet anders dan concluderen dat Schumacher gedomineerd heeft dankzij zijn auto, niet omdat hij zelf zoveel beter is. Raikkonen daarentegen wint wel door heel sterk en constant te rijden en zo hoort het ook. De beste mannen winnen op dit moment. En het is overduidelijk dat er nu geen plaats voor Schumacher is. Het is gedaan met hem en zijn tijdperk. Raikkonen en Alonso komen eraan! En de F2003?? Laten ze nou eerst maar eens zorgen dat die rondjes kan rijden zonder te crashen. En de nieuwe auto van McLaren samen met Kimi zullen het Schumacher nog heel moeilijk gaan maken. Ik durf dan ook wel te zeggen dat Kimi dit jaar grote kans maakt kampioen te worden!

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hij snapt 'm niet...:+ :+ :+

20. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Als dit zo is dan is het wel klote zeg. Kijk naar wat we tot nu toe in 3 races gezien hebben. De F1 is weer hardstikke leuk. Wat is je bron ?

Deel Deze Pagina