Shadowrun [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 23 jun 2008.

1. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel mensen heb je daarvoor nodig? Wil zelf iig wel helpen (ook eventueel voor andere achievements)...

2. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is het leuke d'r van je moet er 6 doden zonder 1x geraakt te worden... Dus minimaal 11 spelers zijn nodig!

Ik heb er geen probleem mee om tijdens de sessie andere achievements te halen. Die zijn overigens te doen namate van tijd, prioriteit gaat uit naar de Godlike achievement :)

3. Commander J

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je het dan niet doen met zeven spelers: dus 1 vs. 6? Of kan je dan geen game starten?

4. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Dat durf ik niet te zeggen, in matchmaking wordt de lobby automatisch uitgebalanceerd, ik heb niet eerder custom games gedaan of dit getest... Dat zou overigens wel mooi zijn want dat scheelt een hoop.

5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Oh ik wil eventueel wel meedoen, alles om meer mensen op Shadowrun te krijgen, al is het maar voor even!:)
    Helemaal akkoord met Fardo trouwens, had echt veel potentie. Je kan je speelstijl ook zo veranderen a.h.v. welk ras, magic & techs je koopt. Ik speel het nog wel eens met enkele vrienden als afwisseling, en dat blijft telkens fijn wat je niet kan zeggen van alle oude multiplayer-games. Wie weet hoe populair dit had kunnen zijn met wat meer ondersteuning & content, maar met FASA gone zal dat neem ik aan wel altijd een onbeantwoorde vraag blijven.

In elk geval, laat maar iets weten mocht er toch nog iets op touw worden gezet!

6. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens xbox360 achievements heb je er 8 nodig. Dus denk dat je de teams wel kan indelen met 2v6 minimaal.

We hebben er al 3, Fardo in?

7. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Kick, we missen nog 4-5 mensen!

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik heb het spel nog liggen, 0 gamerpoints, maar ik wil wel mee doen?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik wil ook wel meespelen .. mis ook nog een hoop punten ;)

10. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel hier ook nog liggen, als er nog plek is wil ik dan ook wel meedoen, het spel had erg veel potentie en wil er eigenlijk steeds induiken maar ik vergeet het dan weer en echt druk is het spel online helaas niet te noemen.

11. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    @ Joris
    Hoe meer d'r mee doen hoe beter.

We hebben er nu 6, wil er minimaal 8, liever meer mocht er iemand overhoopt niet opdagen...

Laten we alvast vaststellen dat we ook voor andere achievements gaan, naast Godlike..

:thumbs:

12. xbox360now

xbox360now Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel mee helpen met boosten moet namelijk alleen nog godlike en Mine Is The Superior Platform.
    Dus voeg me maar toe:
    bakkertjes

Laatst bewerkt: 26 dec 2009
  13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Exactly, heb deze aan het begin helemaal kapotgespeeld. Nog steeds één van mijn fav. games, alleen een beetje achterhaald nu. Tijd voor een vervolg. :D

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik denk niet dat er snel een vervolg zal komen, het was namelijk niet zo'n succes als waarop zij hoopten.

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    en ik snap niet waarom.

Ik vind het naast GOW en COD serie de beste online game op de 360

alleen mensen struikelden teveel over de matige graphics denk ik en de onbekendheid

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Je vergeet natuurlijk Halo. ;)
    Ik denk ook dat dit een beetje een titel was die niet zo bekend was onder het grote publiek. De graphics waren niet al te best, en niet iedereen houdt van shooters met elementen als in deze game. Lees teleporteren enzovoort.

17. Commander J

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook echt een super game. Heb het voor het laatst in de zomer gespeeld en toen was er gelukkig nog wel een aantal spelers online. Binnenkort misschien maar weer eens oppakken:)

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.492
    Was bij deze game ook niet het probleem dat het MP only was? Dat beperkt de doelgroep ook weer een stuk.

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Je hebt geen singleplayer geloof ik. Of multiplayer via Live of locaal tegen bots.

20. Tits

Tits Active Member Redacteur

Leuk Bevonden:
    36
    Wordt dat nog online gespeeld?

Deel Deze Pagina