Hoeveel mensen heb je daarvoor nodig? Wil zelf iig wel helpen (ook eventueel voor andere achievements)...
Dit is het leuke d'r van je moet er 6 doden zonder 1x geraakt te worden... Dus minimaal 11 spelers zijn nodig! Ik heb er geen probleem mee om tijdens de sessie andere achievements te halen. Die zijn overigens te doen namate van tijd, prioriteit gaat uit naar de Godlike achievement
Dat durf ik niet te zeggen, in matchmaking wordt de lobby automatisch uitgebalanceerd, ik heb niet eerder custom games gedaan of dit getest... Dat zou overigens wel mooi zijn want dat scheelt een hoop.
Oh ik wil eventueel wel meedoen, alles om meer mensen op Shadowrun te krijgen, al is het maar voor even! Helemaal akkoord met Fardo trouwens, had echt veel potentie. Je kan je speelstijl ook zo veranderen a.h.v. welk ras, magic & techs je koopt. Ik speel het nog wel eens met enkele vrienden als afwisseling, en dat blijft telkens fijn wat je niet kan zeggen van alle oude multiplayer-games. Wie weet hoe populair dit had kunnen zijn met wat meer ondersteuning & content, maar met FASA gone zal dat neem ik aan wel altijd een onbeantwoorde vraag blijven. In elk geval, laat maar iets weten mocht er toch nog iets op touw worden gezet!
Volgens xbox360 achievements heb je er 8 nodig. Dus denk dat je de teams wel kan indelen met 2v6 minimaal. We hebben er al 3, Fardo in?
Ik heb het spel hier ook nog liggen, als er nog plek is wil ik dan ook wel meedoen, het spel had erg veel potentie en wil er eigenlijk steeds induiken maar ik vergeet het dan weer en echt druk is het spel online helaas niet te noemen.
@ Joris Hoe meer d'r mee doen hoe beter. We hebben er nu 6, wil er minimaal 8, liever meer mocht er iemand overhoopt niet opdagen... Laten we alvast vaststellen dat we ook voor andere achievements gaan, naast Godlike..
Ik wil ook wel mee helpen met boosten moet namelijk alleen nog godlike en Mine Is The Superior Platform. Spoiler Dus voeg me maar toe: bakkertjes
Exactly, heb deze aan het begin helemaal kapotgespeeld. Nog steeds één van mijn fav. games, alleen een beetje achterhaald nu. Tijd voor een vervolg.
Ik denk niet dat er snel een vervolg zal komen, het was namelijk niet zo'n succes als waarop zij hoopten.
en ik snap niet waarom. Ik vind het naast GOW en COD serie de beste online game op de 360 alleen mensen struikelden teveel over de matige graphics denk ik en de onbekendheid
Je vergeet natuurlijk Halo. Ik denk ook dat dit een beetje een titel was die niet zo bekend was onder het grote publiek. De graphics waren niet al te best, en niet iedereen houdt van shooters met elementen als in deze game. Lees teleporteren enzovoort.
Ik vind het ook echt een super game. Heb het voor het laatst in de zomer gespeeld en toen was er gelukkig nog wel een aantal spelers online. Binnenkort misschien maar weer eens oppakken
Was bij deze game ook niet het probleem dat het MP only was? Dat beperkt de doelgroep ook weer een stuk.