1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Nu een maand ongeveer me N900 (blij dat ik de N97 overgeslagen heb) binnen wat een top telefoon. Heb nu infrarood applicatie gedownload wat precies op tijd kwam omdat me afstandsbediening kapot was gegaan. En er is niks ergens dan je warme bed uit te moeten om van de reclames weg te zappen.

    Ook me wii controller werkt perfect erop, is stuk makkelijker mario spelen. Eindelijk weer crono trigger spelen :) heerlijk voor in de trein. Vriend van me nu HTC HD2, was mijn 2e keus en vind dat ook nog een heel gaaf toestelletje toen ik ermee aan het spelen was. Alleen ben ik blij met me blok beton met toetsenbord.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik zoek een abonnement waar je veel smsjes tegoed krijgt per maand, niet zoveel belminuten (ik bel nooit) en voor een redelijke prijs. Iemand aanraders?
    Het liefst ook met onbeperkt internet p/m.
    edit; heb altijd prepaid gebruikt dus heb geen idee wat voor goeie bundels/abbo's er zijn.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Bij bijvoorbeeld Vodafone kun je voor €10 per maand 1000 smsjes kopen. Als je dat dan icm met een goedkoop abonnement neemt kun je voor onder de €20 per maand klaar zijn
     
  4. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij is dit onmogelijk maar vraag het hier toch even. Mijn vriendin heeft een sim only bestelt op www.t-mobile.nl. ze heeft er niet echt over nagedacht en dacht gewoon als ze een abbonement besteld haar nummer automatisch wordt overgezet. dit is natuurlijk niet het geval omdat ze gewoon een losse sim only heeft besteld. Verder staat haar nummer nog eens op haar vaders naam. ze zou dus nog een contractovername moeten doen. toen ik dit aan haar vertelde was het natuurlijk allang te laat en had ze al een nieuw abbonement aangevraagd. mijn vraag is dus of ze nog haar oude nummer kan behouden? ze zou dan eerst een contractovername moeten plegen, maar is het dan nog mogelijk om haar nieuwe nummer te vervangen voor haar oude nummer. t-mobile heeft de order namelijk al verwerkt en ik verwacht dat ze haar nieuwe simkaart ook een van deze dagen binnenkrijgt. ze gaat morgen bellen met t-mobile maar ze zit nu een beetje in de stress mode. dus als iemand hier een antwoordt op weet! alvast bedankt!
     
  5. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Lijkt mij niet meer mogelijk of je moet geluk hebben dat T-mobile dat nog voor je wilt regelen morgen, omdat er een kans is dat de order nog niet helemaal verwerkt is en ze het nog kunnen bijwerken. Maar het feit dat het ook op haar vader naams staat en deze nieuwe sim dan op haar eigen maakt het niet gemakkelijker op.

    Maar gewoon bellen morgen en lief doen dan willen ze vast kijken wat ze voor je kunnen doen. En volgende keer dit niet een vrouw zelf laten doen gaat nooit goed _0/
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb een tijd een Nokia N95 gehad. 2 jaar geloof ik. Daarna was die ook echt helemaal kapot (hoe vaak is dat ding wel niet gevallen e.d. ;) )...
    Toen meteen abbo ingekort op +/- 100 belminuten en sms bundel.
    Zit nu een maand of 3 op een of andere pauper mobiel van 15 euro, maar wil toch liever iets uitgebreider (immers weinig geheugen e.d.). Belangrijkste blijft bellen/smsen.

    Zat te denken aan samsung star qwerty? Of iemand andere tips?
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Als je toch een qwerty neemt, neem dan iets met Android. _O_

    Overigens, de Google Nexus One is gereviewt door Engadget!
    http://www.engadget.com/2010/01/04/nexus-one-review/
     
  8. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Android is inderdaad top!_O_
    Ik heb nu 2 weken mijn Samsung Galaxy Spica, en het is een verschrikkelijk fijne telefoon._O_
    enige nadelen is de batterijduur (max 2 daagjes als je hem weinig gebruikt denk ik), het gebrekkige geheugen en de 2.0 mp camera.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Android gaat de wereld overnemen:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Als ik google krijg ik touch qwerty? Ik ben niet zo into touch eigenlijk.
    Maar dat zal niet grootste probleem zijn die dingen zullen wel wat kosten ;) En neem geen nieuw abbo... dus tenzij die onder de 150 euro is, gaat het niet door helas =(
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Fucked up. HTC heeft geen gescheiden Display/Touchscreen dus ik moet ze allebei herstellen. Via de officiële weg zo'n 150-200 euro en via gsm paradise 80 euro, maar ze hebben het scherm momenteel niet op voorraad. Volgens die gast kan het niet aan dat draadje liggen, maar hij had niet gekeken of iets dergelijks. Misschien probeerde hij er gewoon een extra slaatje uit te slaan.

    Dus is er echt geen kans dat het dat gewoon is? De gast bij vodafone en iemand (sorry snel reageren kan het niet snel checken) hier gaven het al als opties. Ga er wel een keer heen nog en vragen of ze even kunnen kijken dan, voordat ze een nieuwe bestellen.
     
  12. SysanApse

    SysanApse Guest

    Ik heb KPN sim only abbonement, en sinds kort een Xperia.
    Ik wil dus internetten op mijn telefoon, maar ik zie bij KPN alleen abbonementen van 50 MB en 500MB mobiel internet.

    Is dat wel genoeg ?
    Is er een optie dat ik internet via een andere provider krijg ?
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee, dat is natuurlijk niet mogelijk. Wil jij er meerdere simkaarten instoppen? 8)
     
  14. SysanApse

    SysanApse Guest

    Oke, niet mogelijk.

    Is 50MB of 500 MB genoeg internet ?
     
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    KPN heeft toch onbeperkt internet voor 10 euro per maand met een fair user policy? Daar kan je wel flink mee internetten in ieder geval.

    P.S. Rivanov, sommige telefoons kunnen wel meerdere simkaarten hebben door middel van een bepaalde adapter.
     
  16. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden eerst een actie: 1e jaar onbeperkt internetten 2,50 en 2e jaar 9,95

    Maar als je extreem veel internet met je mobiel gebruikt,ga je niet meer betalen maar wordt het internet langzamer(de eerstkomende maand)

    Let goed op dat je goed afspreekt dat je online wil !!

    Mij dachten ze te naaien voor 800 euri, gelukkig hadden ze het gesprek netjes opgenomen en storte kpn 2,5 maand !!!!! later mn centjes terug
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Binnenkort loopt mijn abonnement af, dus het wordt weer tijd voor een nieuw mobieltje! Ik weet alleen nog niet zo goed welke, dus hopelijk zijn er hier mensen die me kunnen helpen! Wat voor mij belangrijk is aan een gsm (naast bellen ;)) is (snel) internet en email, verder een beetje goede agenda, maar dat hebben de meeste telefoons vandaag de dag wel! Dus zolang ik er fatsoenlijk mee kan bellen, goed mee kan internetten en mn mail (privé en als t kan ook werk) kan checken ben ik tevreden!
    Zelf zat ik te denken aan één van de volgende toestellen:

    Nokia E71 (of E72? Die heeft wel push e-mail mogelijkheid, maar ga ik dat gebruiken?)
    Blackberry Bold 9700
    iPhone 3GS (wat zijn de nadelen? Behalve dat ik moet overstappen van provider en dat ik niet zo'n grote fan van touchscreens ben)

    Hopelijk zijn er wat mensen met ervaring en/of kennis van bovenstaande toestellen de me met mijn keuze kunnen helpen! En misschien is er nog wel een toestel waar ik nog helemaal niet aan gedacht heb?! Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Beetje voor dit vraag ik me altijd al af topic, maar omdat het telefoons betreft hier :+:

    Hoe dragen jullie je telefoon in de broekzak. Met het scherm richting je been of zegmaar richting buiten :+
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Scherm richting m'n been.
    Heb liever een knappe scheur in de behuizing, als in het scherm. :)
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Maakt dat wat uit dan??
    Nog iemand die mij kan helpen? Zie mijn vorige post!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina