1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Was ik niet, was een vriend _0/
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja hoor, ik heb ook unranked potjes die in mijn Player Hub staan :) Maar dat geeft niks. Maargoed, nawK heeft maar één account nodig. IPV 2407124.

    K'vind Meowth hier zowiezo irritant worden met z'n IK BEN DE BESTE. Da's heel fijn man, maar kunnen we alsjeblieft je ego opzij zetten en het weer over FIFA hebben? Fijn dat je 19e bent ( of weet ik et ) maar President word je er niet mee.
     
  3. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    :x
    Hoe kan je Unranked Potjes in je Spelershubs hebben want bij mij zijn het alleen maar Ranked potjes
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    EDIT

    Ik heb zowel ranked als unranked potjes in mijn hub staan. Bovendien hoef je Meowth niet te verdedigen hoor, dat kan hij prima zelf neem ik aan? Vooralsnog wou nawK een rematch maar was Meowth snel weg.

    FIFA10 = kansen benutten. Doe jij het niet, dan wint de ander. Zo simpel is het. Ranking zegt helemaal niks. Het is of geboost of gehacked. Streak van 491? Yeah right.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2010
  5. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik verdedig hem niet maar ik wil gewoon antwoord op mijn vraag... Omdat bij mij alleen Ranked matches in mijn Spelershub staan

    Daar ben ik nog echt niet achter gekomen hoor!
    Soms heb je 20 kansen nodig om 1 goal te maken en soms gaat alles erin, genoeg van dat soort potjes gehad
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm waarom heb je het stukje weggehaald waar je zei dat je Ibracadabra 5 keer had verslagen? Toch wel een prestatie, zou dat gewoon laten staan.
     
  7. Meowth

    Meowth Guest

    Eerst heel vriendelijk praten, en dan opeens dit?

    Zo ging het: Hij invite me unranked, ik speel 2-0 binnen 10 minuten (hij tikt eerst 5 minuten achterin), hij zegt: Jij bent slecht man, kom ranked.
    Ik zeg natuurlijk ja, omdat het zo makkelijk ging, ik speel ranked 7-1.
    Daarna Inter - Chelsea, dit was wel een moeilijke pot, maar alsnog gewonnen met 1-0. Die vrije trap was een doorgebroken speler die hij neerhaalde, had hij dat niet gedaan was het alsnog 1-0.

    Heb dit account gemaakt om weer ''serieus'' te spelen, non-cheat, non-boost etc.

    De enige reden waarom ik tegen NawK ging spelen was helemaal niet om ''ik ben de beste, blablabla''. Speelde tegen NawK omdat jij daar zo goed en weet ik veel wat over praat. Heb trouwens ook nooit eerder tegen hem gespeeld, wel heel vaak uitgedaagd, maar niet gespeeld. Oh, en trouwens, ik kwam hem weer tegen, ik joinde hem, en hij leavde, maar dat vertelt hij jou natuurlijk niet.

    Weet niet meer wat ik moet zeggen, maar we zien wel als jij zo dadelijk weer reageert.

    E: Dat ik nu een maat van je nak, hoef jij niet gelijk te zeggen dat jij een maat van mij hebt genakt, want dat heb je zowiezo niet.
    Spelershub = Ranked game, niets anders.

    E2: Alleen de wereldranking is een en al cheat, de landranking = legit, maar er zijn 'n aantal boosters.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2010
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Bij nader inzien geen zin om op te scheppen, dus verwijderd.
    Jou bijdrage .. wat was die ook alweer? :+

    Petje af als je van hem gewonnen hebt. Zoals ik al zei, als jij je kansen afmaakt dan win je. Als hij het doet, verlies jij. De reden waarom ik nu sceptisch ben tegenover jou is eigenlijk heel simpel. Dit is al je, wat ... 5e account? De 4 eerdere keren lukt het je niet om "legaal" zo hoog te komen en nu speel je ineens de sterren van de hemel? :+ Vervolgens jou vriendenlijst hem invites en berichten sturen waardoor hij niks kan, jep. Handig. Het is niet de eerste keer dat jij in opspraak bent geweest.

    Maar laten we maar kappen met deze discussie. Want deze kan de vervelende kant op gaan.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2010
  9. Meowth

    Meowth Guest

    Niemand uit mijn lijst heeft hem ''gespamd''.

    E: Laat jouw bilmaat gewoon tegen zijn eigen niveau spelen, kijken of hij dan heel hoog staat. :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2010
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    - Hij zit niet in Lobbies, niet zo dagdromen
    - Hij heeft geen 5 gamertags nodig om "goed" te worden
    - Hij heeft nooit gecheat of geboost
    - Hij heeft geen vrienden nodig die mensen willen spammen

    Vriend van DefDon, of hoe hij ook heet. Ik weet genoeg.

    We zijn nu klaar met deze discussie _0/
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2010
  11. JOELIOES

    JOELIOES Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Rampage,

    Wat praat jij allemaal ik heb nooit tegen jou gespeeld en als ik dat had gedaan zeker niet verloren !
     
  12. Meowth

    Meowth Guest

    Ik dank je zeer.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kijk maar een paar matches terug booster :+ Ook zo'n kerel als Meowth die mensen gaat "spammen" om te winnen.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2010
  14. Meowth

    Meowth Guest

    Laat NawK ook een accountje maken, en dan gaan we het leuk hebben.

    E: Oh en als je bezig bent, laat die NawK het woordje ''ouwe'' afleren.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2010
  15. JOELIOES

    JOELIOES Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat Booster .
    Zeg gewoon dat je een leveloze boy bent die niks te doen heb en daarom lul verhaaltje gaat ophangen
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Tijd geleden in de Party piepte je wel anders.

    "Dat kaaaaaaan niet maaaaanGGGGGGGGGGGGGGGG"

    Toen verliet je de wedstrijd toen ik 2-1 voorstond in de 87ste minuut. Zoef uit de Party weg :) Kreeg ik ook berichtjes van je "matties", zoals jij ze noemt.

    Maar, ik zou er mee kappen. Gaan jullie vooral verder met boosten / winnen.
    Heb wel wat beters te doen dan tegen een stel cheaters te gaan praten _0/
     
  17. Meowth

    Meowth Guest

    I smell a fifagame in the air: Ibracadraba vs Rampage.

    E: Je probeert nu deze discussie al zo'n 10x te beindigen terwijl jij gewoon doorgaat.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2010
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dan ruik je het toch verkeerd. Speel niet tegen quitters.

    Da-haaaag! _0/
    EDIT
    Haaaaaaaaaaaaaaouudoe! _0/

    ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2010
  19. Meowth

    Meowth Guest

    Edit: Laat maar, kijk maar naar de post hierbeneden, we gaan verder.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2010
  20. JOELIOES

    JOELIOES Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Rampage Bang?

    Kom maar playen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina