Eerst heel vriendelijk praten, en dan opeens dit?
Zo ging het: Hij invite me unranked, ik speel 2-0 binnen 10 minuten (hij tikt eerst 5 minuten achterin), hij zegt: Jij bent slecht man, kom ranked.
Ik zeg natuurlijk ja, omdat het zo makkelijk ging, ik speel ranked 7-1.
Daarna Inter - Chelsea, dit was wel een moeilijke pot, maar alsnog gewonnen met 1-0. Die vrije trap was een doorgebroken speler die hij neerhaalde, had hij dat niet gedaan was het alsnog 1-0.
Heb dit account gemaakt om weer ''serieus'' te spelen, non-cheat, non-boost etc.
De enige reden waarom ik tegen NawK ging spelen was helemaal niet om ''ik ben de beste, blablabla''. Speelde tegen NawK omdat jij daar zo goed en weet ik veel wat over praat. Heb trouwens ook nooit eerder tegen hem gespeeld, wel heel vaak uitgedaagd, maar niet gespeeld. Oh, en trouwens, ik kwam hem weer tegen, ik joinde hem, en hij leavde, maar dat vertelt hij jou natuurlijk niet.
Weet niet meer wat ik moet zeggen, maar we zien wel als jij zo dadelijk weer reageert.
E: Dat ik nu een maat van je nak, hoef jij niet gelijk te zeggen dat jij een maat van mij hebt genakt, want dat heb je zowiezo niet.
Spelershub = Ranked game, niets anders.
E2: Alleen de wereldranking is een en al cheat, de landranking = legit, maar er zijn 'n aantal boosters.
Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2010