1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Dunk Contest Participants van dit jaar zijn bekend !!!!\o/

    Nate Robinson.
    Gerald Wallace
    Shannon Brown

    en dan om de 4de dunker te bepalen zal er een Dunk-off zijn tijdens de Rookie game tussen sophmore; Eric Gordon en rookie; DeMar DeRozan.
    Ik hoop dat DeMar DeRozan deze wint, die gast kan hoog springen man.

    Maarja, verder dus wel een behoorlijk teleurstelling dat LeBron James niet meedoet.
    Hij had het wel aangekondigd vorig jaar, dus het valt me echt tegen van hem....

    Verder vind ik Nate Robinson echt lame, die gast heeft nu al iets van 4 keer meegedaan..
    Shannon Brown is fucking nice, ik ben echt benieuwd wat hij kan qua creativiteit. Springen kan hij wel.
    Gerald Wallace is wel oke, kan wel voor een verassing zorgen
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nate is winnaar van vorig jaar, die moet dus haast wel meedoen om zijn titel te verdedigen.
    Voor de rest had ik wel wat grotere namen verwacht. Goed Brown is idd cool. Maar James had ik ook wel verwacht of b.v. Moon (als ex harlem globetrotter is de dunk contest natuurlijk iets in zijn straatje)
     
  3. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Klopt, ik weet dat Nate zn titel moet verdedigen maar toch...

    jamario moon kan idd ziek nice dunken, maar ik geloof dat hij na een operatie een stuk minder explosief is.
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik had Nate dit jaar er liever ook niet bij gezien. Het blijft imo knap dat hij met die lengte zo kan dunken. Maar het 'kunstje' heb ik nu wel genoeg gezien.

    Operatie?, ah.. dat had ik even gemist.
     
  5. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja ik heb er ook niet veel van meegekregen, hoorde het hier en daar.
    Heb ff gekeken, en hij is vorig jaar geopereerd aan hernia.
     
  6. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    All-star weekend!!!!!
    www.nba.com

    Gisteren was de Rookie-sophmore game, was wel geinig maar niet heel speciaal.
    DeMar Derozan heeft de Dunk-in gewonnen en doet dus morgen mee aan de dunk-contest. Eerlijk gezegd vond ik de dunks van Eric Gordon beter, had ik niet verwacht.

    Vanavond is misschien wel de vetste avond van het all-star weekend. Met natuurlijk de dunk-contest, 3 point shootout, skillz challenge en meer.
    De dunk-contest is veruit het populairst en ikzelf vind dit ook altijd het vetst. Alhoewel het meestal tegenvalt.....
    Dit jaar doen er opzich wel goede dunkers mee:

    Shannon Brown
    Gerald Wallace (voor de 2de keer)
    Demar Derozan
    Nate Robinson (voor de 4de keer)

    Shannon Brown is toch wel mijn favoriet denk ik en ik denk dat Gerald Wallace ons nog wel kan gaan verassen. Demar Derozan vond ik gister tegenvallen, z'n windmill was echt weak. Nate Robinson is gewoon echt een showman maar ik heb hem al te vaak gezien.
     
  7. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Maf dat ze Tyreke Evans als MVP kozen terwijl Blair een 20-20 wedstrijd had, maar de wedstrijd zelf was wel aardig ja. De sophomores zonder Derrick Rose maakt wel nogal een verschil.

    Ik hoop zelf ook dat Brown gaat winnen, die laat in de wedstrijd zelf ook regelmatig zichzelf dunkend zien. Van Nate verwacht ik weer hetzelfde, maar als je over Howard bent gesprongen dan is het spannende er ook wel vanaf. Ik verwacht ook nog wel wat van Gerald Wallace, sowieso een sterke speler. DeRozan vind ik van de rookies niet zo erg opvallend, heb hem nog weinig onvergetelijks zien doen, en inderdaad, zo speciaal waren die dunks ook weer niet. Jammer dat Sport1 dit keer de boel uitzendt.
     
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja idd, wel raar dat Blair hem niet won. Wel nice van Tyreke dat hij hem deelde met Blair.

    Hoezo is het jammer dat Sport 1 het uitzendt?
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zend Sport 1 het wel uit?. Ik zie namelijk de dunk contest niet in de tv guide (upc) staan.
    edit; ik heb even gekeken in de online tv gids van sport1. En zo te zien zenden ze dus niet de dunkcontest uit. Wat een BS weer
     
  10. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ohh, vittra bedoelde waarschijnlijk dat Sport 1 het niet uitzendt. Wel jammer ja, alhoewel ik toch geen sport 1 heb.

    Ik kijk hem misschien vanavond op Justin.tv
     
  11. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps! precies ja, mijn fout! Vorig jaar zonden ze alle 3 de dagen uit, nu "alleen" de rookie challenge en de all-star game.

    Vond de slam dunk contest niet zo heel spannend dit keer, eigenlijk vielen zowel Wallace als Brown wat tegen en was het nog wel redelijk terecht dat Nate tegen DeRozan moest. Over alle 4 de dunks was Nate denk ik ook wel iets beter. Hopelijk doet LeBron volgend jaar eens mee, ik dacht eigenlijk dat dat dit jaar al zou zijn.
     
  12. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat een tegenvaller was de dunk-contest zeg. Ze waren totaal niet creatief, behalve nate robinson. Die deed tenminste wel echt zn best.

    Shannon brown was echt niet normaal slecht en Gerald Wallace was ook echt slecht.

    Wat een ongelovelijke teleurstelling. Ik denk dat Eric Gordon de dunk-contest anders misschien wel had gewonnen als hij erin was gekomen.

    Wel leuk dat Steve Nash de skillz challenge heeft gewonnen en dat Paul pierce 3-point champion is! Allebei zijn het een beetje veteranen dus is het leuk dat ze zoiets nog winnen.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2010
  13. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Nash is ondanks zijn leeftijd nog steeds 1 van de beste point guards die er momenteel spelen. En Pierce kan er natuurlijk ook wel wat van, hoewel ik hem niet per se een pure 3-punt schieter vind.

    Dunk contest was minder boeiend, maar All-star game was wel de moeite. Veel mooie alley-oops, dunks en zowaar een spannend verloop van de wedstrijd!
     
  14. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Klopt helemaal, ik heb de all-star game alleen nog niet helemaal gezien. Hij is nu aan het downloaden dus ik kijk hem morgen wel volledig. De highlights waren wel tof ja
     
  15. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog wel wat grappige deadline deals, maar ik verwacht dat Cleveland er het sterkst af komt. Antawn Jamison is een erg aardige toevoeging in elk geval, hoewel Ilgauskas ook goed werk daar deed. Oosten vind ik lastig voorspelbaar, zal tussen Boston, Cleveland en Orlando gaan. Wat een heerlijkheid dat Sport1 de wedstrijd tussen Orlando en Cleveland zondag uitzend, en nog op een schappelijke tijd ook! In het westen vind ik de Lakers net ff te sterk, maar ze hebben Kobe wel nodig om met name Denver af te schudden.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2010
  16. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja alhoewel NY Knicks 30 mil cap space hebben vrijgemaakt :eek: ook niet slecht.
    Maar Antwawn Jamison kán een leuke toevoeging zijn. Maar Cleveland heeft al vrij veel decent big men, dus ik betwijfel of het echt heel veel verschil gaat maken. Uiteindelijk draait het toch allemaal om LeBron in Cleveland.

    In het oosten is Cleveland wel het sterkst denk ik, samen met Boston en Orlando inderdaad.

    West is inderdaad Lakers met als nummer 1 contender de Nuggets ja. Probleem is dat de Nuggets geen écht goede power forward of center hebben. Als ze dat zouden hebben zijn de Nuggets misschien wel beter dan de Lakers.
     
  17. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, het sterke van LA vind ik hun bezetting. Gasol is echt geweldig, en als je dan Bynum en Odom nog hebt lopen, daar zouden veel teams veel beter van worden. En ze zijn zeker een stukje beter dan Nene en Martin, en de combinatie is beter dan welk ander team dan ook (hoewel Garnett en Howard misschien wel betere spelers zijn).

    Wat betreft oost, ik denk dat de sleutel ligt in fitheid. Als Boston fit en in vorm is vind ik hun het sterkst, mede omdat Orlando en Cleveland iets teveel gewicht geven aan spelers die over the top zijn (Carter en Shaq) en dat heb ik bij Boston minder. Maar ja, Cleveland lijkt wel gebalanceerd en LeBron is naar mijn mening samen met Kobe, Melo en Wade 1 van die spelers die zelf een wedstrijd naar de hand kunnen zetten. Dat vind ik bij bv Howard nog missen en bij Boston mis ik uberhaupt zo'n speler, of Pierce moet het op zijn heupen krijgen (Allen vind ik veel te wisselvallig). Ach, het blijft speculeren, want voor hetzelfde geld gaat LA eruit tegen hun angstgegner Portland en gaat Atlanta in de playoffs eens hoge ogen gooien. Dat onvoorspelbare maakt het allemaal juist extra leuk en spannend!

    NY vind ik trouwens wel riskant hoor, samen met nog wat teams focussen wel erg op het binnehalen van een superster. NY heeft dan ten minste nog wel appeal, maar je kan je afvragen of spelers als Bosh, LeBron en Wade uberhaupt wel naar de Nets of Wizards willen. En als je alle fatsoenlijke spelers wegdoet moet je om zo iemand ook weer een heel team gaan bouwen, want de meeste fatsoenlijke spelers zijn weg. Bij NY staan straks nog maar 4 spelers onder contract! En met Galinari en Chandler ga je geen titel winnen.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2010
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hoewel ik betwijfel dat Shaq volgend seizoen nog meedraait (zou wel van mij mogen) vind ik niet dat je echt kan zeggen dat Cleveland teveel op hem steunt of dat ie echt over zijn top is. Nou ja enerzijds is dat natuurlijk wel zo, maar anderzijds is de tijd van de echt dominante 'center'-center sowieso al een beetje voorbij en is zijn rol gewoon anders.
    Nu zijn centers veel veelzijdiger, maar centers als Shaq zijn nog steeds van nut, vooral defensief. En Shaq is nog steeds iemand die aandacht eist van de verdediging.
    De ruil van Žydrūnas Ilgauskas vind ik overigens ietwat vreemd. Jamison is een hele goede speler, maar had Cleveland echt nog een forward nodig? En met Ilgauskas hadden de Cavs een center in handen die ook een drie-punter kon schieten.
    Op tactisch gebied leveren ze ook in met deze ruil. Met Ilgauskas erbij konden de Cavs b.v groot spelen met twee centers. Maar ja, ik ben geen coach verder en je mag toch wel aannemen dat ze deze keus bewust hebben gemaakt. Toch vind ik het wel jammer, Ilgauskas vind ik een leuke speler.
     
  19. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Klopt, en niet te vergeten dat Jamisons' eerst wedstrijd een 0 for 12 was voor hem :+
    En bovendien is hij 5 keer geblokt in z'n eerste wedstrijd...:9 Ik moest toch wel even lachen toen ik dat zag....0-12
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Geen goed begin idd. Maar toch, gisteren tegen Orlando Magic deed hij het een stuk beter. 19 punten, 8 rebounds, best netjes in net geen 31 min.
    En om maar eens te laten zien dat Shaq nog steeds lekker kan meedraaien, met 20 punten (9 op 10 schot percentage) in iets meer dan 31 min. Hij had wel maar 5 rebounds en 1 assist.
    Over de uitslag zal ik verder niets zeggen mocht het zo zijn dat mensen deze wedstrijd nog willen zien.
    Een reden voor de ruil voor Jamison schijnt trouwens te zijn dat Cleveland iemand heeft om Lewis van de Magic af te stoppen. Maar ik vraag mij dan af (als dat zo is) of je niet een team teveel samenstelt gericht als tegenstand op één team? Aan de andere kant Jamison is ook veelzijdig. Ach we zullen het zien, Cleveland met Ilgauskas was sterk, maar Cleveland met Jamison kan dat ook zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina