The animatrix

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nilamo, 5 apr 2003.

1. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    YO,

Ik ben een grote fan van de matrix en wacht met volle spanning op de de 2e en 3e deel ervan. Nu heb ik sinds een paar maandjes vernomen van de animatrix. De animatrix verteld het verhaal voor de matrix en neo. Het bijzonder hiervan is echter dat het een anime is, nog bijzonder was dat je de eerste 4 delen GRATIS kan downloaden. Sinds april is de derde aflevering te downloaden, voor diegen die het interessant lijkt en er nog niets van weten hier kan je het dl http://www.intothematrix.com/.
    Voor diegen die het al weten en het hebben gezien is mijn vraag aan jullie wat vonden jullie ervan?

Greetz nilamo

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb de eerste 2 al gezien.
    The Second Rennaissance part 1: Zeer goed, weinig actie maar het verteld het verhaal over hoe de robots in opstand kwamen. Hij was wel kort, zo'n 10 min.Deel 2 van deze alfevering komt in mei, ik wacht in spanning.
    Program: Deze is veel minder, wel meer actie (een echt super vet stuk in slow-motion), weinig verhaal en veel te kort (7,5 min ongeveer).

[edit] Ik download nu de derde afleverin[edit]

Laatst bewerkt: 5 apr 2003
  3. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem net gezien de derde het is in een unieke stijl vertelt, maar een beetje verwarrend wel vet moet hem nog eens bekijken om het te begrijpen

4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht wel op de dvd dan kan ik ze high quality zien :cool:

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    En ook deel 3 is weer goed.
    Deel 2 vond ik minder, maar deel 1 was echt geweldig.

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond deel 2 juist veeeeeel beter als 1, want het verhaal kende ik al dus er was niets nieuws voor mij. Deel 2 had vette actie.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Deel 2 was ruig toen ze in slow-motion OP het zwaard van die andere sprong, echt super. Deel 1 vond ik nog steeds beter, ik ga zo deel 3 kijken.

8. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    I love anime en I love the matrix. samen is t al helemaal geweldig. nummer 2 vond ik bijzonder fet. te kort, ja. maar wel stoere actie. heel mooi gemaakt. nu ff nummer 3 downen. kwist niet dat ie al online was

9. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de derde deel wel vet gemaakt, maar het is zo verwarrend dus als iemand het begrijpt kan die het me uitleggen thx.

10. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    I agree perfecte combinatie

11. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    tja, hij krijgt dus een opdracht van die agents om trinity te vinden. dat doet ie ook maar hij kan t niet aan omdat hij ook bijna in een agent veranderd. maar wat ik ook een beetje vaag vind is dat t lijkt alsof hij een beetje weet waar t allemaal om gaat. maar och. t is allemaal hardstikke fet getekend en zo'n heerlijke detective feel zit erin.

12. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alle 3 van de filmpjes erggggggg...

Stylvol gedien , past goed bij the matrix ( duhh )

Maarja , mij hoor je er niet over klagen ...

Nu nog die DVD met die andere episodes erop

En natuurlijk deel 2 en 3 :D :D

13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

Hoe kan jij nou het verhaal al kennen?
    Het enigste wat bekend was dat er een soort van oorlog was die werd gewonnen door de Robots.

In die aflevering hebben ze het juist daar niet over. Maar juist wat er daarvoor nog gebeurde!

14. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    tja, het is natuurlijk wel zo dat we t verhaal al kenden. dit is bekend uit de film: men maakte ai en de robots. wordt er meer verteld in episode 1?? er wordt misschien ietsje verder op in gegaan maar ik ben niet echt wijzer geworden. maar toch is t interresant om de details te zien van de schepping van ai.

15. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Trouwens wanneer komt de dvd en hoeveel gaat ie kosten. En gaan jullie hem kopen ik zekers

16. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    natúúrlijk ga ik m kopen

17. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Zo deel 3 is ook al om te smullen.. en eindelijk een bekend karakter er in :D cool!

18. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    5 juni komt de dvd in de V.S uit...en ik denk dat de prijs ongeveer dezelfde zal zijn als een normale dvd

19. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    5 dagen na de release van de vierde episode perfecte timing

20. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net de eerste drie episodes gedownload en bekeken, maar wat een geweldige serie is dit zeg! ik ga zeker weten die dvd kopen.

Ik ben weer helemaal into the matrix (eigenlijk altijd al geweest)

Deel Deze Pagina