1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ilgauskas was natuurlijk geen echte power forward, en Varejao mist ook de scorende potentie op die plek, dus ik begrijp wel dat ze iemand kiezen die op die plek beter uit de verf komt. Inside is Jamison niet per se een geweldenaar, dus tegen bv Boston zal het lastiger worden dan tegen Orlando, dus het is altijd een keuze. Gisteren viel wel op dat ze opeens vrij klein zijn als Shaq in foutenlast (of vele minuten) komt, dus wat dat aangaat is het altijd een riskante keuze. Maar ja, als er een team was dat tegen elk soort spel bestand is was de kampioen al bekend!

    komend weekend trouwens mooie pot op tv, Lakers tegen Nuggets!
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nee dat klopt, dat is hij ook niet. Maar als center/forward vond ik hem toch wel effectief. Maar goed, als ik de geruchten op nba.com moet geloven zou het best wel eens kunnen dat Cleveland Ilgauskas terug koopt. De Wizards schijnen financieel een beetje krap te zitten en via een omweg zou het best kunnen dat hij terug komt. Als dat klopt dan hebben ze het natuurlijk wel erg slim gedaan.
    En het zal niet de eerste keer zijn dat er een nogal vreemde regeling getroffen wordt. Zo was de trade die de lakers destijds deden voor Gasol ook ietwat opmerkelijk.
    Inderdaad, Shaq in de foutenlast en ze moesten klein spelen. En klein spelen gaat zeker gebeuren omdat Shaq natuurlijk ook geen hele wedstrijden kan spelen.
    Daar heb je ook gelijk in, een team wat tegen alles kan spelen is er gewoon niet. Hoewel de Lakers, Cleveland, Orlando en nog een paar best veelzijdige teams zijn.
     
  3. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij deed Detroit zoiets ook vorig jaar, dat een speler onder zijn contract uitgaat en na een x aantal dagen als free agent weer kan tekenen waar hij vandaan kwam. Was met McDyess geloof ik. Het zou Cleveland absoluut een sterk team maken, hoewel, het wel zaak is dat met name Mo Williams dan in vorm raakt. Dat van Gasol was zeker opmerkelijk, wat LA weg deed en ervoor terug kreeg... ik vind Pau 1 van de allerbeste actieve spelers op zijn positie, wat zijn de lakers daar mee vooruit gegaan!

    Ik denk ook dat de teams die je daar noemt op veel manieren kunnen winnen (en hoewel de vorm er niet is reken ik de Celtics er ook maar even bij). Met name in het westen zijn wat goede teams die daar iets beperkter in zijn, vooral inside (nene en martin of bv het centrum van Dallas vind ik zelf iets te licht tegen Odom/ Gasol/ Bynum of het geweld van Howard bv). Uiteindelijk gaat het natuurlijk ook om de supersterren die het verschil vaak maken, en dan hebben die 3 teams denk ik de beste combi van een sterke selectie en een absolute ster. Dat mis je toch iets teveel bij teams als Atlanta, Toronto, Denver, Dallas etc. maar ja, als de Warriors de Mavericks in de eerste ronde eruit kunnen knikkeren is er van alles mogelijk natuurlijk!
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat zou best wel eens Detroit kunnen zijn.
    Het zou Cleveland zeker sterker maken en het is al geen misselijke ploeg.
    Mo Williams kunnen ze zeker gebruiken. Maar ja hij heeft nog even tijd nodig, flinke blessure gehad en dat kost gewoon even tijd om daar helemaal van terug te komen. Hij heeft ervaring genoeg om dat te kunnen imo.

    Gasol was gewoon een kadootje, simpel zat. En je zag het uiteindelijke resultaat, een kampioenschap.

    De Celtics in de huidige bezetting kan en mag je gewoon niet onderschatten. Leuk ook dat je net Dallas noemt, want dat is ook zo'n team. Op papier lang niet altijd de beste, maar onderschat ze nou niet want dan ben je gewoon de pineut.

    Ik weet niet of je echt kan zeggen dat teams als Atlanta e.d. geen echte sterren heeft. Misschien geen sterren ala nivo James of Briant. Maar b.v. Chriss Bosh vind ik een hele leuke en vooral effectieve speler. In effectiviteit staat hij ook vrij hoog. Bij het dream team was hij, samen met Wade (en dan vooral Wade) toch een beetje de gangmaker. Niet zo zeer een grote scoorder, maar het is iemand die zich altijd inzet. En dat soort gasten zijn imo ook gewoon sterren. En die heb je ook nodig in een team. Jordan was niet kampioen geworden zonder b.v. Pippen of zelfs Rodman.
    Ik zie het eigenlijk zo een beetje; Een superster kan het verschil maken, maar je wordt geen kampioen met alleen maar een ster.
     
  5. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Je wordt zeker geen kampioen met 1 ster, kijk maar naar LA voordat Gasol kwam. Atlanta en Toronto hebben zeker een erg sterke selectie. Met name Atlanta heeft 4 top spelers lopen die de ploeg erg ver kunnen laten komen. Alleen zijn die 4 niet beter dan de 4 die je bv tegen orlando, Cleveland, Boston of LA tegenkomt. En dan komt het neer op een speler van buitengewone klasse, en als je de bal aan James, Wade of Bryant geeft weet je dat die iets extra kunnen brengen. Bovendien zijn dat ook stuk voor stuk uitstekende verdedigers. Maar ik geef je groot gelijk als je zegt dat die teams niet te onderschatten zijn, want er zijn er een stuk of 8 teams die weinig zwaktes kennen en die dus allemaal ver kunnen komen. En feitelijk zijn types als Anthony, Nowitzki en Johnson ook in staat een wedstrijd om te gooien.

    Wat betreft Bosh ben ik het ook helemaal eens, ben erg benieuwd wat hij gaat doen. Wordt een grote vis deze zomer, en 1 waarvan ik niet zo zeker ben dat hij bij Toronto gaat blijven.
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Atlanta heeft zeker een sterk team. Inderdaad missen ze een beetje die buiten gewone speler. Maar ze doen het erg goed dit jaar en andere teams moeten zeker rekening met ze houden.
    James, Wade, Bryant zijn van die spelers die net die laatste punt voor je kunnen scoren. Zo'n speler die je de bal wilt geven als er nog 2 seconden tijd is en het gelijk staat. Maar toch is dat niet meer exclusief aan dat soort spelers. Neem naast (al door jou genoemd)Anthony, Nowitzki en Johnson. Eddie House b.v., die heeft ook al de nodige game winners op zijn naam staan. Supersterren zijn er nog steeds, maar spelers zijn ook vergeleken met een paar jaar geleden veel veelzijdiger geworden. Forwards die kunnen fungeren als spelverdeler, Guards die rebounds pakken, Centers die driepunters schieten. Ik volg de NBA al jaren en hoewel ik de Jordan, Barkley, Drexler, Olajuwan, Stockton, Malone, Miller, etc tijdperk geweldig vond is het imo nu toch veel veelzijdiger en spannender.
    Hiermee wil ik niet beweren dat b.v. James beter is als Jordan, andere tijden, andere spelers. Maar ik ben wel van mening dat de kwaliteit van de gemiddelde NBA speler beter is.


    Ik kan mij niet voorstellen dat Bosh niet opgepikt wordt door een goed/groot team. En hoewel ik Toronto best een leuk resultaat gun, voor mijn part ook een kampioenschap zou het niet een goed idee zijn van Bosh om daar te blijven. In mijn ogen dan. Tenzij ze net als Boston en Cleveland hebben gedaan een team om hem heen bouwen. Maar dat is ook geen garantie voor succes. Turkoglu, Calderon, Johnson om maar een paar Raptors te noemen zijn prima spelers. Maar er lijkt geen 'chemistry' te zijn. Turkoglu was toen hij bij Magic zat een speler die je echt in de gaten moest houden als verdediging. Bij de Raptors komt het er echter gewoon niet uit. En hij zal niet ineens niet meer kunnen basketballen. Misschien vertrouwen, sfeer in het team?
     
  7. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijden zijn zeker niet te vergelijken. Dat Wilt Chamberlain een geweldenaar is staat buiten kijf, maar de tijd van 100 punten, quadruple doubles en double tripple doubles is natuurlijk als lang achter ons, met alle regels die er gekomen zijn en de algehele professionalisering van het spelletje. Elke tijd heeft zo zijn speciale waarde, maar een topspeler zal altijd zijn manieren vinden om iedereen versteld te laten staan en boven de rest uit te stijgen. Hoewel, dat wordt natuurlijk ook steeds moeilijker. Ik ben het wel met je eens dat het een hele tijd geleden is dat er zoveel teams zo aan elkaar gewaagd zijn, en dat is alleen maar goed voor de spanning en het spel zelf.

    House vind ik overigens ook een prima speler, denk dat de Celtics er niet al te slim aan gedaan hebben om hem te ruilen voor Robinson. Die schiet de laatste tijd geen driepunter raak, en erg sterk is zijn seizoen ook niet. Sowieso zijn de verandering bij Boston sinds de komst van Allen en Garnett niet echt heel overtuigend. Marbury heeft niets laten zien, Shelden Williams en Mikki Moore geven of gaven nauwelijks ondersteuning. Alleen Wallace vind ik een goede toevoeging, maar echt heel goed vind ik hem momenteel ook weer niet. Gelukkig is Rondo wel enorm aan het vooruitgaan, dat wordt nog een prachtspeler voor de komende jaren! Vraag me eigenlijk ook wel af wat Boston nu in de zomer moet gaan doen, als ze geen titel pakken misschien maar weer een grote verbouwing? Wade proberen te halen?

    Ik weet zelf niet of Canada nou de plek is voor een echte top-team. Ik denk dat de sfeer en de beleving van de fans er gewoon anders is dan de basketbalbolwerken in de VS. Waarom Turkoglu inderdaad maar matigjes presteert is me ook een raadsel. Waarschijnlijk zal het ermee te maken hebben dat Orlando gewoon meer spelers had die je niet uit het oog kon verliezen, terwijl bij Toronto er meer van hem verwacht wordt. Ik denk dat hij daar gewoon niet constant genoeg voor is. En los van Bosh is er eigenlijk niemand bij Toronto die elke wedstrijd het team aan de hand neemt. Heus wel eens een keer of een paar wedstrijden, maar aan wie zou jij de bal geven als je die laatste score moet maken? Bargnani? Calderon?

    Bosh naar Atlanta, dan heb je een gevaarlijk team. Of misschien samen met Wade bij Miami? Zou voor Denver ook een goede versterking zijn samen met melo en billups.
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Oh absoluut, ik wou ook met die opmerking niets afdoen aan de grootheden van weleer. Champerlain, Abdul-Jabbar, Dr J, Magic, mijn eerder genoemde lijstje, ga zo maar door. Geweldige spelers in hun tijd en dat zouden ze nu ook nog zijn. Maar het zijn gewoon andere tijden. Zoals je goed zegt de tijd van 100 punten e.d. zijn gewoon voorbij. Niet geheel onmogelijk misschien maar nu is het een unicum, destijds kwam het gewoon vaker voor. Maar al die grootheden blijven gewoon helden.
    Echte dominatie van een team is er niet meer en gelukkig maar. Zelf ben ik een beetje voor Cleveland, maar ik staar mij er zeker niet zo blind op dat ik er vreemd van zou opkijken als ze door Atlanta bij wijzen van uit de play offs geknikkerd worden.
    Ik verwacht het niet, maar het is niet onmogelijk. En dat is wel eens anders geweest met teams. Dit jaar wordt ook weer een geweldige play-off serie.

    Ik snap die ruil ook niet, Robinson heeft niet zijn seizoen en hij is altijd wel wispelturig geweest. En dan ruil je een vrij vaste waarde weg. Tuurlijk had House ook wel eens zijn dag niet, maar hij was toch wel wat stabieler. En Robinson heeft imo nog steeds de irritante eigenschap om voor eigen gewin te gaan. Het team waarmee ze kampioen zijn geworden was gewoon prima, misschien een grote naam/ster (b.v. dan Wallace) nog binnen halen, maar voor de rest was het toch ok? Teveel wisselingen en het is onstabiel en er is onrust.

    Het kan heel goed dat hij idd niet tegen die druk kan. Het blijft (zeker van afstand) lastig inschatten dat soort dingen. Ze kunnen het, maar je hebt idd niet die 'zekerheid' die je van een James of Briant wel kan verwachten. En het is niet alleen de score mogelijkheid. Briant, James en nog een paar anderen zijn van die jongens die ook het inzicht hebben om op het allerlaatste moment nog de bal naar een ander te gooien die er beter voor staat. Maar je hebt gelijk, Calderon is een leuke speler imo. Maar zou ik hem kiezen als coach voor het laatste schot.....?

    Bosh zou in veel teams passen en gevaarlijker maken. LA, Cavs,.. Denver, Miami, Atlanta idd. Maar wie weet, Wade en Bosh bij de Knicks. Wade wordt ook free-agent, James trouwens ook. En de Knicks maken er geen geheim van dat ze Wade, James e.d. wel willen. En hoewel het goud zou zijn om James én Wade te hebben is Bosh met één van die twee ook een mooie combo. Zo zeg, zul je zien dat de Knicks ze straks alledrie hebben, dat zou wat zijn. Maar goed, dat soort spelers willen hebben is één, ze daadwerkelijk binnen halen is een heel ander verhaal.
     
  9. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf vooral een Laker fan, maar ergens gun ik LeBron wel die titel. En Cleveland is al 2 seizoenen het beste team, dus ze verdienen die titel dus ergens wel. Maar ja, nu er 4 echt sterke teams daar zijn moeten ze daar maar eens doorheen. Hoewel Cleveland niet alleen de wedstrijdjes tegen de mindere teams wint maar ook redelijke resultaten heeft tegen de sterke teams, dus waarschijnlijk moet dat wel lukken. En als Orlando verliest van New Orleans dan geeft dat ook wel aan dat ze daar nog wat werk moeten doen. Overigens maakt Dallas momenteel ook veel indruk, die gaan zich denk ik nog wel met LA en Denver bemoeien.

    Precies wat je zegt over Nate, toch een beetje een lastpak. En Wallace is natuurlijk net zo'n type, je kan je afvragen of dat allemaal een beetje in de perken gehouden kan worden. Zeker nu het allemaal niet geweldig draait. Maar ja, als de koppen dezelfde richting op komen en Garnett en Pierce krijgen hun 2007-2008 vorm terug, dan moet je ze nog maar eens verslaan!

    3 supersterren bij NY zie ik nog niet gebeuren, al is het alleen al omdat ze dan enorm over de salary cap heen moeten om het team aan te vullen. En dan heb je waarschijnlijk een collectie mindere goden en veteranen, dus je kan je afvragen of je dan de titel kan ophalen. Bovendien denk ik dat ze bij de combi wade/ james beter een goede center kunnen zetten, anders zitten ze net even teveel in elkaars vaarwater. NY heeft straks wel de financien in elk geval, en dat is nu juist zo'n stad met appeal en een club met een history van titels. Prachtige club waarvan het jammer is dat ze zo slecht presteren. Wel goed om te zien dat T-mac het best redelijk doet sinds hij daar zit! Ik denk dat veel valt en staat met hoe de cavs het dit jaar doen. Als ze een titel winnen gaat LeBron niet weg vermoed ik, en dan is het meer een zaak of een club ergens Wade en Bosh kan krijgen, mits Wade gaat verkassen (zou ik wel doen als ik hem was, met dit team gaan ze geen potten breken). Joe Johnson zal dat ook hebben denk ik, hoewel hij in een goed opgebouwd team zit. Amare Stoudamire wordt ook nog wel een mooie speler voor de zomer.
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Beste team in het reguliere seizoen, ja zeker. Maar dan moet je wel de play-offs nog winnen. Ik ben wel voor Cleveland, dus vanuit dat oogpunt gun ik het ze zeker. Maar de afgelopen twee jaar waren ze dus simpelweg eigenlijk niet het beste team, anders waren ze wel kampioen ;)
    Dit jaar staan ze er ook weer het beste voor. En met de terugkeer van Ilgauskas, wat nu wel heel erg zeker begint te worden, is het een enorm sterk team. Vanaf 22 maart begint Ilgauskas met onderhandelingen met Cleveland. Hij heeft zichzelf vrij gekocht bij de Wizards voor 1.5 miljoen (eigen geld ook). Hierdoor is hij free-agent en kan hij dus weer terug naar de Cavs. Erg slim gedaan dit.

    Wel grappig dat sommige coaches hier commentaar op hebben. Ook Phil Jackson..... Egh, Phil? Gasol-trade? Als er iemand niet moet klagen over deze Cavs/Ilgauskas situatie dan is hij het wel.. :)

    Garnett begint wel een beetje zijn vorm terug te krijgen, maar dat duurt bij hem gewoon lang. Dat heeft het altijd al wel gedaan als hij door een blessure eruit was, hij heeft tijd nodig. Maar het komt wel, zeker bij de play-offs ben ik ervan overtuigd dat hij, Allen, Pierce er staan.
    Tot nu toe vind ik zelf Nate niet veel beter bij de Celtics als House. Oh hij heeft momenten dat hij meer punten scoort, maar het gebeurt net zo goed dat hij een ondermaats percentage heeft. En juist op die momenten gaat hij het vaak forceren. Ik wil niet beweren dat Nate geen goede speler is, het is iemand die een wedstrijd kan beslissen. Maar niet als hij zijn dag niet heeft en in dat opzicht is House imo een veel vastere waarde. Met Wallace is het eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal. Kan enorm goed zijn maar ook alleen maar puddingen schieten. En loop je dan geen risico met dat soort spelers in de play-offs.

    Zeg nooit, nooit he. Het kan net zo goed dat een twee-tal van die sterren genoegen nemen met minder, alleen maar omdat ze dan weten dat ze samen gaan spelen met een bepaalde ster. Bij mijn weten ging Garnett ook minder verdienen toen hij bij de Celtics kwam, maar daardoor zat hij wel in een kampioensteam.
    Nu zit James al in een hele sterke ploeg, dus hij zou niet zomaar naar een team als NY gaan, zeker niet zoals jij al juist aangeeft als hij de titel dit jaar pakt. Maar b.v. Wade heeft dit jaar geen uitzicht op de titel en volgend jaar denk ik ook niet (hoewel dat vroege speculatie is) Bosh zit in hetzelfde schuitje als Wade.
    Ik zou er echt niet vreemd van opkijken als die twee genoegen met minder geld zouden nemen om in een team te komen wat dan een titel kandidaat wordt.
     
  11. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Zeker weten, ik gun het Bosh en Wade ook echt om een beter team te krijgen. Maarja, you never know. Er zijn genoeg goede spelers geweest die nooit een titel hebben kunnen pakken en dat vind ik altijd wel sneu.

    Als Cleveland Ilgauskas weer terug krijgen is dat team wel echt dé kanshebber op de titel.

    Ik heb echt zin in de play-offs. Vaak zit je van te voren analyses te maken maar in de play-offs gebeuren de gekste dingen.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hey een basketbal-topic :+

    Ben vorige week naar Donar geweest (Gas Terra Flames), wat een spektakel! Matige wedstrijd, maar waar ik sport op tv kijken zelden wat aan vind, gaat er toch weinig boven zo'n live show.:cool:
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zou het ze ook gunnen. Maar er zijn veel spelers die ik een goed team, danwel titel gun. Grant Hill is zo iemand, veel pech gehad in zijn carriere, harde werker en zeker talent. Hopelijk wordt hij nog eens opgepikt door een echt sterk team. Hoewel de Suns het zeker niet slecht doen. Maar ja, hij is één van velen die ik een titel gun en helaas kunnen ze niet allemaal er één winnen.

    Absoluut, met Jamison en Ilgauskas zijn ze zonder meer het team wat de meeste kans maakt. Zonder Ilgauskas is dat eigenlijk al wel een beetje aan de orde. Zelfs nu O' Neal geblesseerd is doen ze het nog erg goed. Waar de Lakers een beetje bijgehaald (nou ja nog 2 games verschil) door Dallas lijkt Cleveland alleen maar meer uit te lopen. Als die straks met O' Neal, Jamison en Big Z de play offs in gaan dan heeft elk team een zware kluif aan ze.
    Zijn ze onverslaanbaar dan? nee, dat is geen elk team. En inderdaad kunnen de gekste dingen gebeuren in de play-offs. Ik denk dat ook niemand had verwacht dat Magic de Cavs eruit zouden knikkeren. Behalve Magic fans dan misschien.

    Ik hoop dat je daarmee bedoeld alle sporten, behalve Basketball/NBA...... Anders wordt het bij het volgende Mod-uitje toch echt freestyle WWE achtig worstelen tussen jou en mij. :+
    Live is altijd het mooiste inderdaad. Spanning, sfeer, e.d. is totaal anders als je erbij bent. Helaas is dat in het geval van NBA wat lastiger.
     
  14. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit blijft gewoon mooi, ik had 30 euro gewed op de celtics met een vriende poule. toen het 101 werd ging ik bijna huilen, maar toen... naja kijk maar. :+

    [yt]wnmKcKRYhuk[/yt]
     
  15. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Daaaaamn sick!

    Had ik dus echt niet verwacht. 0.06seconden..

    Geen woorden voor man
     
  16. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Om eerlijk te zijn vond ik de gamewinner van Kobe Bryant tegen de Miami Heat van dit seizoen mooier. Zelden zo'n gave driepunter gezien.

    Persoonlijk kijk ik elke ochtend op nba.com de samenvattingen van alle wedstrijden. Super gaaf altijd!
     
  17. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Dit was ook voor de tie, niet voor de win. Toch awesome om te zien, had verwacht dat ze naar Ray Allen voor een 3 punter zouden gaan.

    Maarre, wat zie ik, 2 basketball-liefhebbende youngster op het forum? :)
     
  18. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    Rondo speelde gister wel een ziek goede wedstrijd hoor! :eek:

    Lakers daarin tegen, slechtste wedstrijd dit seizoen volgens mij.
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217

    Geweldig dit soort acties. Jaren geleden was er ook een keer dat Reggie Miller in ik meen 12 seconden 9 punten maakte en daardoor de wedstrijd won. Zo vaak zijn er wedstrijden die echt tot en met het laatste kwart spannend blijven. En hoe vaak is het ook al wel niet gebeurt dat een team rustig 15+ punten voor staat in het laatste kwart en dan alsnog verliest.
    Wat is het toch een toffe sport dat NBA.. :)

    Overigens is Ilgauskas dus idd weer bij Cleveland. Geweldige deal hebben ze dus voor elkaar gekregen.
    En met de terug keer van O'Neal voor de Play-offs staan ze er echt heel sterk voor.
     
  20. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen die hier onder basketbal zitten, kunnen jullie dunken ? Zo ja, hoe groot ben je ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina