ruzie bij het uitgaan!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door misterx, 14 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misterx

misterx Guest

hebben jullie vaak als jullie een avondje gaan stappen ruzie.

nou ik wel net zoals afgelopen zaterdag toen werden we allemaal zo gek dat we met riemen begonnen te slaan en met terras stoelen begonnen te gooien!!!}:]

2. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    nee heb ik geen last van maar is wel kewl met terras stoelen gooien (way to go man!!!!)

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Euhm, vergis ik mij, of is dat niet gezond en zeer vandalistisch?

4. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik op vrijdag of zaterdag nachtdienst horeca heb dan kan ik rekenen op een aantal aanhoudingen i.v.m mishandeling/ruzie/vechten/belediging noem maar op.
    Dus ja de rest heeft dat ook.
    En achteraf vinden ze allemaal dat ze een beetje dom zijn geweest.

Ik snap niet waarom je een avondje uit zo moet verzieken voor jezelf.

Vroeger was alles beter toen kon je nog gewoon uitgaan en vreemd gaan met de beste vriendin van je vrouw.(grapje)

5. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Daarom ga ik weinig tot niet meer uit, ik ga altijd voor de gezelligheid. En die is hier in zwolle soms ook ver te zoeken.

Bij ons hoef je er maar 1 per ongeluk in de ogen aan te kijken en dan komen ze: Had je wat gek!!!!! Wat moet je dan !!! Heb ik wat van je aan ofzo!!!!!

Heb ik geen zin meer aan....en ik wil dan ook bij deze toch even weer zeggen dat ik je een geweldige gozer vind om met stoelen en tafels te gaan gooien. Als je dan bikkel bent ga dan gooien met een paar PORTIERS, en dan 5 tegelijk ben je meteen UBERBIKKEL.

6. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    @ misterx, u bent aangehouden door de NBBTS, (Nationale Bond voor de Bescherming van TerrasStoelen) voor het vernielen van deze arme dingen :+:+:+

nee maar ik krijg nooit ruzie tijdens het uitgaan (echt waar :p)

7. misterx

misterx Guest

dat van die porties is wel een goed idee alleen hebben we dat al eens gedaan en daar krijg je zulke problemen mee dan komt de politie er zeker aan te pas

8. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Dat moet ook en ik wou ook meteen dat ze de bevoegdheid kregen om dat soort jochies onmiddelijk af te schieten. Hier kan ik nou gewoon niet tegen he, ik weet niet hoe oud je bent? zal wel weer een reactie krijgen van "Waar slaat dat nou weer op". Maar het is gewoon puberaal gedrag en later denk je ook van, waarom heb ik dat toch eigenlijk gedaan?

Anders ga je bij julie in de woonkamer een keer voor de gein met stoelen door het huis gooien, kijken of je ouders het ook leuk vinden.

9. tonymontana

tonymontana you talkin' to me?

Leuk Bevonden:
    0
    ben helemaal met je eens, op de een of andere manier trek ik ruzies aan, best grappig eigenlijk

10. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Flamingo...t hoeft niet eens aan z'n leeftijd te liggen...tis een voetbal suporter...die hebben gemiddeld ook een puberaal IQ

(kom maar, kom maar, kom maar kom maar :p)

11. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, het is best zielig om die zwakbegaafde kamperds te zien overal waar je loopt, van die 20-ers zonder meidje die het moment dat je langsloop al redenvinden om je weg te beuken, alleen omdat je 16bent en er wel goed uitziet (:p)

12. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Types als jij verpesten het uitgaan.

13. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Het viel me dit weekend weer op dat dit de normaalste zaak van de wereld is. In de trein wordt vrolijk verteld waar men deze week weer uitgetrapt is omdat er iemand aan't vechten was... :confused: |:-
    Gelukkig ken ik de plaatsen waar je normaal uit kan gaan, en waar gewoon relaxte mensen komen. :cool:

Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  14. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Kinderachtig. Het komt me keel uit, die gevechten. Vooral die gasten die het uit lopen te dagen. Dat zinloze geweld. Het gebeurt zo vaak! Zaterdag nog. Een hele rij mensen stonden voor de deur te wachten, komt er een hele GROEP mensen aan. ( allochtonen) ( ik heb er niks tegen, maar het zijn wel vaak HUN) Altijd in een groep. Nou dan weet je het wel. Ze gingen met de hele groep 2 jongens in elkaar slaan. Die gasten waren helemaal bebloed. O o wat een lol. En weet je....het stomste is nog dat ze altijd met een meerderheid komen, ga eens in je eentje, zonder wapens, gewoon met hand en voet, en heb dan nog een BEETJE eer, van het eigenlijk heel oneervole zinloos geweld. Maarja, ik wil maar zeggen dat dat vechten nergens op slaat. Verzin wat beters. Leef je uit in de Training van je vechtsport, en niet erbuiten. Neem een vriendin ofzo, en ga daar wat leuks mee doen. Ik sla ook geen mensen in elkaar!!! maar ik zit wel op karate.
    dus hou gewoon op.

Pfffff , dat is eruit:)

15. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt mij op dat dat vechten en ongezellig doen vaak gebeurt in bepaalde kroegen.
    Meestal is de gemiddelde leeftijd er erg laag.

Ik ga vaak naar kroegen waar wat oudere mensen (zo rond de 20 - 25) komen en daar is het vaak wel relax.

16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    niet veel recht van sppreken (ben 16), maar idd in kroegen waar een ouder publiek, dan doel ik dusook op (20-25), liefst gewoon studenten van een hogeschool of universiteit daar is het gewoon egt gezellig en weinig gedonder..
    en ja soms is er wel is onenigheid waarbij soms een klap wordt uitgedeeld, maar dan blijft het bij 1 klap en dan haalt de rest ze uit elkaar en lossen ze het op, en der is een veel betere sfeer in zulke plaatsen, ik ken ook van die kroegen met mensen van mijn leeftijd en tja.. daar komen veel buitenlanders en wiggers, en die komen altijd rotzooi trappen.. naja het zal wel..

17. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik wou het niet zeggen maar met mijn post bedoel ik ook die doelgroep. Namelijk:

Bij ons hoef je er maar 1 per ongeluk in de ogen aan te kijken en dan komen ze: Had je wat gek!!!!! Wat moet je dan !!! Heb ik wat van je aan ofzo!!!!!

18. misterx

misterx Guest

aan die k*t studenten van hoge scholen en universiteiten heb ik helemaal een hekel aan.
    dat volk zouden ze pas meteen af moeten schieten en dan wil ik wel meehelpen

19. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Awww...iemand een complexje omdat schooltje te moeilijk was?

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    zou mijnheer eens met gegronde argumenten willen verklaren waarom ik nu opeens met de dood bedreigd word? Want zulke opmerkingen kan ik als student zijnde niet echt waarderen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina