1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nog iemand naar Shining geweest vandaag? Ik niet hoor, maar kreeg wel dit SMS-je van een vriend en oud-collega van me:

    En het zijn geen grappen. 8)
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Nog even wat oud maar goed nieuws:)

    Hell yeah!
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ben benieuwd. Vond de laatste plaat hier en daar suf, terwijl ik dat bij de eerste twee CDs totaal niet had. Zeker iets om naar uit te kijken. :)
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    A Warriors Call was daarentegen gewoon weer echt vet, dus dat biedt mooie vooruitzichten:cool:
     
  5. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even getwijfeld maar vond het de moeite van het reizen niet waard. Heb Shining ook pas nog gezien
     
  6. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Machine Head ownt de pan uit :D
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  8. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Kent iemand hier Feed Her To The Sharks?
    Ik heb ze net ontdekt, maar man wat zijn die vet:

    [yt]-eABgbdk7AI[/yt]
    [yt]oCnZ7Ki5wOw[/yt]

    Heeft veel weg van Parkway Drive en ze hebben laatst hun debuutalbum uitgebracht.
     
  9. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Kende ze nog niet, maar ze zijn echt super. Mooie vondst.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  11. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Die clean vocals zijn inderdaad wat wat minder. Maar gelukkig komen die niet zo bijster veel voor.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    wtf, Peter Steele is overleden.

    bron: blabbermouth.net
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jup, had het vanochtend gelezen en gepost in + / - topic. Eerst nog niet 100% bevestigd, nu wel dus. Echt balen. Type O Negative, geniaal, Carnivore, geniaal. _O_

    [​IMG]
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zeker balen dit. Er zijn wel artiesten waarbij ik niet zou opkijken van zo'n bericht (zou natuurlijk nog steeds treurig zijn).
    Maar op de één of andere manier vind ik het toch wel schokkend van Steele.
    Erg jammer, Type O' is toch wel een band waar ik altijd waardering voor heb gehad
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, heel apart is het. Vraag me ook af hoelang Dio nog te leven heeft, en daarna Lemmy... hoewel die niet te stuk te krijgen lijkt.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Holy shit. Wat is Köld van Sólstafir toch een briljante cd. :eek: Echt een meestwerk. Zou het absoluut geen black metal durven te noemen (wat wel gebeurd). Als je bekend bent met Primordial, ga je dit ook goed vinden. Ik in ieder nóg beter (en een CD als the Gathering Wilderness van Primordial is al zo goed).
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gisteravond in het café alleen maar Type O en Carnivore gehoord. Komt een oud-collega van Zwaremetalen op het idee om een ode uit te brengen aan Peter Steele. :lol: Fles rode wijn er bij. :+ Máár, Bloody Kisses en World Coming Down, godver. _O_
     
  19. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al de nieuwe Bullet For My Valentine plaat beluisterd?

    Ik heb hem net beluisterd en na al meerdere uitzet neigingen is het eindelijk zo ver gekomen na 7 nummers ofzo. Wat een heaumeau plaat. The Poison vind ik persoonlijk nog steeds 1 van de beste metalcore platen tot dus ver maar het 2e album heb ik na 2x luisteren ook weg gegooid. En het 3e album red ik niet eens tot het eind.

    Echt heel erg jammer, want ik hoopte op een terug keer naar The Poison. Maar goed opzich wel begrijpelijk dat ze nog commerciëler zijn geworden als je ziet hoe bekend ze zijn. Als ik zin heb in BMFV dan zet ik wel weer lekker The Poison op want de rest is echt zo niet cool en ik ga de band ook niet meer volgen.

    Soms heb je wel es dat een band een wat mindere plaat uitbrengt maar dat ze keihard terugslaan met de daarop volgende plaat. Dus ik geef een band altijd een 2e kans, maar als ze die ook verpesten dan houd het op.

    Voor de liefhebbers van hardcore, wat ik de laatste tijd behoorlijk vaak luister:

    Terror:
    [yt]KEiiYyha85w[/yt]

    Trapped Under Ice:
    [yt]OH1zVn9fZs8&feature=related[/yt]
    Niet echt lekkere kwaliteit maar een myspace linkje is zo gevonden mocht je er meer van willen horen.

    Raised Fist:
    [yt]hez7bGbutBs[/yt]
    Echt dik geniaal nummer en imo 1 van de betere songs ever.

    Sick of It All:
    [yt]cX4qO-PPh1k[/yt]
    Iedereen zou als het goed is wel eens van Sick of It All gehoord moeten hebben. Tis iig erg strak, hun laatste plaat is ook erg hipjes.

    Down To Nothing:
    [yt]jhjYPipp8Jk[/yt]
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nog niet geluisterd, kan me herinneren dat ik die nieuwste single nogal erg erg soft vond.

    Luister nu meer finntroll en feed her to the sharks. (al blijf ik dat clean voice gedoe lame vinden)

    O'ja bloodbath luister ik ook steeds meer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina