1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

  1. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ben benieuwd vanavond. Ik krijg er steeds meer zin in \o/ Alleen jammer dat het door de zomertijd een uurtje korter duurt :emo:
     
  2. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb me goed vermaakt;)
    Heerlijk lopen rossen de hele nacht!
    Nu zoals gewoonlijk weer lekker vaag hehe!!

    Op naar In Qontrol!!
     
  3. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb me ook prima vermaakt. Het geluid stond weer ouderwets hard. Harder dan dit kan je denk ik niet (behalve de HMH) krijgen in Nederland \o/ Ikzelf was sinds jaren ook weer behoorlijk vaag en van de kaart. Ik heb bijna een half uur voor een bar staan wachten, wat achteraf gewoon een muur bleek te zijn :x:confused:

    Technoboy vs Tuneboy en Luna vs Crypsis waren in mijn ogen toch wel de beste van de nacht. Dat beukte echt heerlijk door :D

    Wat me trouwens wel opvalt. Is dat dit soort feesten van B2S harder zijn qwa hardstyle dan dat van Q-dance. Vanaf begin af aan lag het tempo al zeer hoog, en de hardstyle was harder (veel beuken, veel minder zang en trancy tonen tussendoor).

    InQontrol lijkt mij ook weer aardig bruut, met name de kleinere hardstyle hal, daar gaat het al 2 jaar lang echt hard aan toe itt de mainstage :D

    Maar eerst komende zaterdag Trance Energy :D
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2010
  4. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Mailtje van Q-Dance gekregen, dat ik voorrang heb bij de kaartverkoop voor DefQon dit jaar. Maandag t/m vrijdag kan ik 2 kaartjes kopen. Wel blij mee, vorig jaar buiten de boot gevallen met kaartjes.
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Defqon wel zin an!
     
  6. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de minimum leeftijd voor defqon eigenlijk? En hoe streng wordt het gecontroleerd?


    Edit: Zie dat het op 12 juni is, dan ik zoiezo niet. :mad:

    Als nog graag antwoord op me vraag O-)
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2010
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga naar in-qontrol over twee weken, ik heb echter nog geen kaartjes. Waar kan ik deze snel/goedkoop halen?
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    De site van Q-Dance is het goedkoopst en het snelst.

    En minimum leeftijd Defqon is volgens mij gewoon 18.
     
  9. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Alle feesten van q-dance zijn 18 jaar en ouder :) En wat betreft controle's, ik heb ze nog nooit zien controleren op leeftijden, of je moet er echt als een 12 jarige uitzien :) Alleen in de eind jaren 90 ben ik ooit eens gecontroleerd op mijn leeftijd, maar dat was de enigste keer. Verder nog nooit.

    Gisteren naar Trance Energy geweest. Ik kwam daar voor de hardtrance, tot een uur of 2 hardtrance gehoord, maar daarna alleen maar hardhouse, hardstyle, en wat techno en hardcore. Zo hard heb ik het op een Trance Energy nog nooit meegemaakt. En wat een geluid in die kleine hal. Ik denk dat dit het hardste was dat ik ooit in al die jaren heb gehoord in de jaarbeurs. Wat een wereldfeest was dit _O_

    Op naar Zany (10 april) en InQontrol :D
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2010
  10. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    2 party's achter elkaar? je hebt het er maar zwaar mee ;)
    Apart dat de muziekstylen van trance energy vanalles en nog wat bevatten, is dat de trend van de komende trance energy feestjes denk je? want dan ga ik daar ook eens een kijkje nemen de volgende keer.

    InQontrol gasseeee :)
     
  11. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Zijn eerder 4 party's achter elkaar (Knockout, Trance Energy, Zany en InQontrol). Daarna las ik denk ik even een kleine stop in, maar goed, dat zie ik dan wel weer :b::cool:

    De muziek op Trance Energy is nooit echt trance geweest in de jaarbeurs. Zelfs toen Trance Energy net begon (eind jaren 90), was het al steviger dan de normale trance. Op de mainstage hoor je met name een combi van trance, techtrance, progressive, clubhouse en hardtrance.

    Maar moet zeggen, dat iedereen overvallen werd in de hardstage. Iedereen verwachte daar stevige hardtrance, maar werd omver geblazen met muziek wat gewoon geen hardtrance meer genoemen mag worden. Hieronder Proteus op TE 2010 in de hardstage.

    [yt]SMOH-mk_Gtk[/yt]
     
  12. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon harddance hoor:{
     
  13. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh heb ik toch een heel verkeerd beeld van Trance Energy hehe
    Nu ik de lineup van dit jaar zo bekijk, worden wel lekkere lange sets gedraaid i.v.m. hardcore/hardstyle feesten!

    Klinkt naar mijn idee echt niet als hardcore/darkcore/industrial, Maar goed, sommige stijlen zijn ook lastig in een hokje te proppen.

    Maar eh, nu het toch even over hardtrance gaat: weet iemand hier nog goede CD's?
    Ik heb namelijk wel eens paar livesets geluisterd, klinkt toch ook wel als een lekkere stijl.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2010
  14. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat filmpje liet ik ook niet zien om te bewijzen dat er continu de hardere stijlen gedraaid zouden zijn. Meer als een klein beeld dat de muziekstijlen rauwer en harder zijn dat je van zo'n feest kan verwachten :)

    En ja, veel mensen hebben een verkeerd beeld van Trance Energy hoor. Hoor en zie veel mensen praten, die normaal vaak op hardcore feesten te vinden zijn, dat ze er een topnacht en tijd hebben gehad.

    Ikzelf bezoek ook alleen maar de hardere dance feesten, maar trance energy is het feest welke ik het langst (eerste was in de statenhal (den haag) in 1999) en ook meest vaak heb bezocht. En op 1 editie na (Thialf heerenveen) heb ik op elk feest genoten. Puur vanwege de sfeer, de diversiteit aan mensen en de verschillende soorten muziekstylen.
     
  15. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe nee dat begrijp ik. Maar, wat je zegt, het is wel harder en rouwer dan ik überhaupt zou verwachten op een feest als Trance Energy.

    Wat jou betreft dus zeker een aanrader?

    Ik ben ook meer van de harde dance feesten, dan voornamelijk hardcore en industrial. De nieuwe hardstyle sound vind ik over het algemeen echt niets meer.
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Volgende week zaterdag maar hopen dat ik kaarten kan kopen voor Defqon. Vorig jaar buiten de boot gevallen. Decibel kan ik dit jaar niet heen dus hoop echt op kaarten voor Defqon!

    Triest dat er mensen geld vragen voor een code die ze gratis hebben gekregen :mad:
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    das idd triest maar hebben jullie nog tips om aan kaarten te komen voor Defqon ? het is altijd zo'n drama :mad:
     
  18. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Veel F5'en :+ En je kan beter niet naar een FRS gaan, heb ik vorig jaar gedaan en daar ging het helemaal mis. Dit jaar gelukkig een pre-order code ontvangen. Maar je kan het beste gewoon via internet proberen, als je meerdere pc's hebt gewoon je vriendin/broertje/moeder erachter parkeren en die ook laten proberen.
     
  19. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Tja, ik zeg een aanrader. Probeer het eens zou ik zeggen. Kijk gewoon eerst eens wat de opstelling word volgend jaar (de mainstage heb je standaard, de overige 3 hallen zijn elk jaar anders qwa opzet), en beslis dan of je gaat ja of nee. Ik raad het je aan :)

    Als het goed is word er via de FRS geen kaarten meer verkocht voor Q-dance feesten. Dus kan je volgens mij alleen maar online kaarten kopen. Wat in mijn ogen ook een stuk makkelijker is :)

    Maar om continu op F5 te drukken, zou ik je zeker niet meer aanraden nu. Q-dance is overgegaan op Paylogic en die gebruikt een ander systeem. Als je inlogt om kaarten te kopen, en het is druk, kom je in een wachtrij te staan. Als je telkens op F5 blijft rammen, sluit je telkens weer achteraan in de rij. Log gewoon zo snel mogelijk in, en hopen dat je geluk hebt :b:
     
  20. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    True, je hebt gelijk. Dus F5'en is idd geen optie meer. Negeer mijn vorige post dus maar :+
     

Deel Deze Pagina