[TV] Wie is de Mol??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ChandleR, 16 apr 2003.

1. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vroeg me af of er nog meer mensen hier zijn die elke zaterdagavond om 2100 voor de tv zitten voor dit programma... Of in ieder geval hun video programeren...

Want de grote vraag is natuurlijk: Wie is nou die Mol???

Ikzelf ga nog altijd voor Chandrika... ze is altijd heel geniepig bezig... }:]

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig programma, maar dit jaar volg ik t niet...(eigenlijk elk jaar niet in het begin...komt misschien nog....) Vorrig jaar had ik t lekker goed en m'n moeder zat er finaal naast ;)

3. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    Toen was t die gozer met dat lange haar... George heette die geloof ik... dat had ik echt nooit verwacht... ik ging er de hele serie vanuit dat het jantien was....

4. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had t ook alleen maar goed omdat ik ervan uitging dat t degene was van wie ik t t minst verwachtte.....George was echt zo super enorm goed!

5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ons pap het zich er nog voor op gegeven! Ik volg het dit jaar niet maar vorig jaar wel was wel leuk om te zien.

6. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    waarom volg je het niet dan?

7. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    misschien dom, maar waar gaat dat programma eigenlijk over?:confused:

8. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    tien deelnemers in Canada... opereren als een team door middel van het halen van opdrachten waar ze als groep geld kunnen verdienen... een van hen is de mol, die probeert opdrachten te laten mislukken... de anderen moeten door middel van het maken van tests de indentiteit van de mol te raden... elke week gaat er iemand naar huis... de laatste naast de mol die overblijft wint het Geld...

9. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    dus als je de mol bent is t dik geflesht omdat je dan nx krijgt....en wat als ze de mol al naar huis sturen??

10. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    de Mol kan niet naar huis. Hij/zij hoort zeg maar bij de makers. De mol weet al wat er komt, wie wie verdenkt enzo... presentatrice Angela Groothuizen wint ook geen geld ;) kijk maar ff op de Wie is de Mol website

11. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    is het John??

12. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    :confused: de winnaar van vorig jaar bedoel je? dat was John ja!

13. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle drie seizoenen gezien (de laatste niet helemaal uiteraard). Ik vind het een geweldig idee. Iets wat flets uit gewerkt maar wel erg cool. Ik vond vooral de eerste serie erg leuk (omdat het toen nog nieuw was), de tweede iets minder. Deze is tot nu toe wel weer erg cool.
    Volgens mij is 'de harde kern' van de kijkers het er al over eens dat Ferdi de mol is. Er zijn allerlei vage hints die dat bevestigen.
    Maar ik het iig altijd, of de videorecorder zoemt
    :)

14. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wel grappig, ik het 1e seizoen (volgens mij) moesten ze ook bungee jumpen. er was toen een best breed gebouwde neger die helemaal met zijn kop onder water ging :D

15. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk ook... denk dat ron het is.. wie heeft er wat uit die video kunnen halen? (BTW, ik zie ferdi wel eens rennen in het park:D)

16. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    waar en wanneer komt t?

17. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet niet zoiets moet je van begin afaan volgen vind ik. En ons pap had zich opgegeven hij speelt er niet in mee voor de duidelijkheid. Ja kijk er komen zoveel leuke programma's dusja zal het binnenkort nog eens een keertje bekijken.

18. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    De normale uitzending is op zaterdagavond om 21:00 op nederland 1. Vrijdagochtend om 10.22 wordt het op dezelfde zender herhaald! Dus morgen kijken!! :D

19. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Nee John de mol

waarom snapt niemand die?????

20. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2

Omdat die nie grappig was denk ik :9

Deel Deze Pagina