[TV] The Pacific

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 20 mrt 2010.

  1. Marnick88

    Marnick88 Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht gewoon lekker op de tv uitzendingen.
    Heb een prima HDD recorder die al geprogrameerd staat anders vergeet ik het toch weer:+
     
  2. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    heb gister ook de 4e aflevering van The Pacific gezien, vond hem wel weer sterk
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Inderdaad echt sterk, ze concentreren zich nu meer op de psychische kant van oorlog, indrukwekkend hoor!
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Gister de eerste aflevering op TV gezien.
    Het doet me veel minder dan Band of Brothers in mijn ogen.
    De muziek is veel minder episch en het verhaal begon wel heel snel, er was niet echt een goede inleiding. Verder ben ik natuurlijk wel bereid om de rest te kijken.
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vond de laatste aflevering niet zoveel toevoegen. Vorige week heb ik Band of Brothers nog een keer helemaal gekeken en die serie is toch wel erg sterk hoor. The Pacific is eigenlijk onder hetzelfde concept, maar toch doet het mij ook iets minder net als Bonbridge.
     
  6. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Miste ook de manier hoe het bij BoB aan elkaar werd gepraat. Had hier al wel gelezen dat het even duurt voordat de personages worden uitgediept dus ik ga eerst daar maar op wachten voordat ik te negatief word.
     
  7. Remco

    Remco Guest

    Ik ben wel benieuwd hoe het allemaal verdergaat. Maar op de een of andere manier kan het me niet zo boeien, dat komt misschien ook wel omdat ik gewoon teveel oorlogsfilms/series heb gezien..
     
  8. ViPeR!

    ViPeR! A Turk With 2 Guns

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel over dit serie gehoord, toch maar is downloaden als ik thuis ben.
    Als ik het met een serie zal vergelijken, zal het toch Generation Kill zijn.
    Ook al is dat een mini serie, maar in mijn ogen een van de vetste.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit is ook een mini serie...
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor mensen die het Woensdag hebben gemist en niet op Internet kijken.
    Het is nu weer op Veronica.
     
  11. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de eerste 3 afleveringen gezien en het is een mooie en vette serie in mijn ogen. Zo maar even episode 4 kijken. :)
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren aflevering 1 gezien op tv, ik weet nu eindelijk hoe die gasten heten
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ook al heb ik de eerste 4 afleveringen al gezien. Gister even stukje van de eerste ep gezien op de NL tv en wat een slechte ondertiteling 8)

    Voorbeeld, die kapitein die gek werd tijdens het gevecht. Na het gevecht ondertiteling" de kapitein is verlost uit zn lijden" oid... terwijl ze duidelijk zeggen dat de kapitein afgelost is.. hij is niet geëxecuteerd ofzo :D Naja en nog meer van die dingetjes, namen die niet goed zijn vertaald, en heb maar klein stukje gezien op de NL tv.
     
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Mooie aflevering.
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind het wel gaaf.. maar het is allemaal een beetje onduidelijk imo. Misschien omdat ik zonder ondertiteling kijk maar dat doe ik altijd bij series dus dat zou niet echt probleem moeten zijn. Beetje chaotisch van elke episode weer een ander eiland etc. etc. ... maar los daarvan vind ik het wel hele vette beelden etc. etc. alleen niet echt een band met de hoofdrolspelers, behalve in ep 3.
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    De eerste twee episodes inmiddels gezien en het is wel mooi om te zien hoe het op die eilanden er aan toe gaat. Die Jappen waren echt gehersenspoeld met hun kamikaze-acties.

    De OST is trouwens wel weer episch, zeg. Zo hé! :cool:
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe eindelijk wordt het een beetje zoals ik verwacht had. Damn einde van Part 5 is vet.
    En zo moet het eigenlijk iedere aflevering zijn. ;)
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Jup, ep 5 was een goede. Hoop dat ze deze lijn doorzetten :)
     
  19. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat gaan die afleveringen snel voorbij. Zit je lekker in het verhaal is het opeens weer afgelopen. Op naar de volgende.
     
  20. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Goede aflevering, begin eindelijk de hoofdpersonen te herkennen :+
    Hoop ook dat ze deze trend voortzetten want was echt lekkere actie, voor ik het wist waren die 50 minuten weer voorbij 8)
     

Deel Deze Pagina