[Sport] Amstel Cup Finale

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door balleknieper, 6 mrt 2003.

  1. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Da's proat!!! :D
     
  2. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Blaat ... de champions leaugue (AC Milan, Valencia, Inter, Arsenal, Lyon .. to name a few) is ook heel wat anders als NAC en daar hebben ze al 8 wedstrijden niet in verloren. Niet dat ik zeg dat Ajax vanavond zomaar even wint, maar dat slaat niet echt ergens op natuurlijk.

    My guess (hoop eigenlijk :))? 1-2 voor Ajax. Met pijn en moeite.. maar het kan vanavond echt alle kanten op!
     
  3. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben voor een mooie ontknoping, net als seizoen 91-92... Toen werd PSV kampioen, won Feyenoord de beker en wist Ajax een Europese hoofdprijs (UEFAcup) te pakken...

    Dus laat F'noord maar winnen!
     
  4. misterx

    misterx Guest

    ik hoop voor feyenoord dat ze winnen ik vind dat ze een mooie ploeg hebben alleen denk ik dat ajax net een tikkeltje beter is
     
  5. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ajax verloren!!!!!:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
     
  6. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ha, Ha, ik heb weer gelijk gehad!

    Luinge heeft nog geprobeerd de neuzen te helpen door een rode kaart aan Pierre te geven, maar het mocht niet baten.:)

    En wat begon Ajax zielig in de eerste helft, ze dachten dat ze wel even op de counter konden fixen. De bekende arrogantie....

    Pas later lieten ze zien wat ze echt konden, toen speelden ze pas goed, en toen heeft Feyenoord ook wel geluk gehad.

    Maar die Luinge, die moeten ze echt van de velden verbannen!:mad:

    Nu de finale: Feyenoord - Utrecht

    Ik hoop dat het een leuke en eerlijke (qua scheidsrechter) wedstrijd zal worden.
     
  7. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Feyenoord Utrecht idd..
    Ik hoop voor Utrecht dat ze winnen.. ik gun het ze wel
     
  8. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    vorige keer werden ze zwaar genaaid in de finale, of ben ik nu in de war?
     
  9. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    nee dat ben je niet ;) wie was toen ook alweer de scheids?? hopelijk hebben ze die nu niet weer (het lag tog aan de scheids hé of ben ik nu in de war? :+)
     
  10. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    grensrechter dacht ik, nog wel in de laatste minuut ook
     
  11. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Jaaaaaah, Feyenoord gewonnen. :) Niet geheel onverdiend. Ajax verzuimde veel kansen, en dan verdien je het ook niet echt om te winnen.

    Rode kaart voor Pi-air was belachelijk, en wat Chivu deed was al helemaal schandalig zeg :mad:!
     
  12. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Gisteren toen ik thuiskwam was ik nog blij.
    Maar toen ik om 23:00 de samenvatting zag werd ik echt pissig.
    Het lijkt of Feyenoord altijd genaaid word door de scheidsrechters. Zelfs als ze winnen!!! En Ajax heeft zich ook laten kennen....

    Eerst Slatan die met een elleboogstoot de Nooijer velt. Vervolgens ligt de Nooijer met bebloed hoofd op het veld, maar niemand krijgt een kaart.

    Dan de rode kaart van Pierre. Dat sloeg helemaal nergens op.

    En tenslotte Chivu. Ik betwijfel of ze iets zullen doen met de tv beelden, maar wat hij deed was idd. schandalig. Hij gaf gewoon een hoek, de scheidsrechter stond erbij en doet niks...
     
  13. Youngster

    Youngster Guest

    ja, daar heb ik mezelf erg boos over gemaakt dat pi-air rood krijgt om niks maar chivu mag gewoon iemand bijna neerhoeken....
     
  14. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    mjah was een beetje chaos daarzo en het liep met een sisser af. Maar je kan moeilijk zeggen dat Luinge alleen voor Ajax floot. In de eerste helft had Ajax in penalty moeten en nog een kunnen krijgen. Moeten toen vd Vaart onderuit werd getrokken, ongelofelijk! Daarna die vrije bal die overduidelijk de arm van zo'n gast raakte. Verder had Bosvelt er ook afgemoeten met dat natrappen van hem.

    Naja, verdiend gewonnen zou ik niet zeggen, alleen de eerste 10 minuten waren ze beter. De rest ging het gewoon om het afmaken, maar Ajax had de grotere kansen. Op zich is de AC alleen voor de eer, want Uefa Cup is toch al wel binnen voor beide clubs. Utrecht heeft meer belang.
     
  15. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]
    Ze trokken allebei. Niet echt een pingel dus. Bovendien was Feyenoord de eerste 20 minuten duidelijk beter dan Ajax, niet de eerste 10 minuten :{.
     
  16. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    je lijkt van Hanegem wel :{

    Even over die situatie. Dit is natuurlijk een momentopname en welke speler is begonnen? v Wonderen natuurlijk, want welke aanvaller gaat nu op de 16 aan het shirt van de verdediger beginnen te trekken? Het was gewoon een penalty, klaar. Zo'n foto zegt te weinig.
     
  17. mr. blond

    mr. blond Foei !!

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n foto zegt nog altijd meer dan jouw mening!!(welles-nietes discussie).

    Zelf zeker nooit gevoetbald? Iedere spits trekt shirtje in de 16 (je lijkt Jack van Gelder wel)
     
  18. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    ik trek geen shirtje in de 16 ik doe ultra schouderduwen op strothoogte in de 16!

    FORZA UTREG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  19. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Gast, ik zeg niet dat geen spits dat doet, ik zeg alleen dat er volgens mij geen spits bestaat die als eerste aan het shirtje gaat trekken als hij een scoringskans heeft.

    En ik heb daar zat ervaring mee. En trouwens, zoals ik al zei die foto is een momentopname. Het gaat om het begin. Dit gebeurde gewoon omdat er niet gefloten werd.
     
  20. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk zo'n beker, maar wat win je ermee? Beetje pretige in Nederland, that's it.. Brengt geen (groot) geld in het laadje.. Kampioenschap en CL brengen veel meer geld & prestige op..

    Ajax wordt gewoon 2e in het kampioenschap, verdient lekker veel geld & UEFA punten in de CL dit jaar, en PSV mag genieten van het kampioenschap en balen dat ze de dubbel niet halen, volgend seizoen het in de CL weer alles verneuken in de 1e ronde zodat Nederland weer minder UEFA punten krijgt.. En Utrecht mag blij zijn met hun UEFA cup plekje en zich revanceren voor vorig jaar door de beker nu wel te winnen.. Feyenoord mag lekker gebruik maken van het thuisvoordeel zoals ze al het hele jaar doen in de beker en volgend seizoen samen met Utrecht UEFA cup spelen..

    Als Feyenoord de beker niet wint dan mag je ze toch wel bestempelen als de losers van dit jaar na hun UEFA cup winst vorig jaar.. Ondanks dat Ajax waarschijnlijk ook geen prijs pakt dit jaar kun je hun prestaties toch wel hoger inschatten, zeker in de CL, want dat is het enige dat telt in Europa qua voetbal prestige (en geld).. Niet voor niks is Ajax veruit de bekendste Nederlandse club in het buitenland..
     

Deel Deze Pagina