1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Jaaaaaaaaaaaaa _O_
    Kut stream, minuut geleden vertelde iemand op MSN dat het al 1-0 stond :+
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Xavi is toch ook weer een held. _O_
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtige pass van Xavi.

    En wat is die Sierd de Vos een verschikking. Beetje van het niveau Evert ten Napel maar dan nog slechter.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Oei Inter punten laten liggen, wat een spanning in al die competities. _O_
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Sierdje heeft voorspellende gaven? Hij zegt dat Higuain zeker gaat scoren. :+
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Zei hij ook waarneer? :+

    Misschien volgende week?
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    En dat is 2 :D
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Wie noemde hij nou de Pietje Bell van Catalonië? :lol:
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Laporta dacht ik.
     
  11. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Zulke kansen mogen er in principe wel in Rafael..
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    WTF lulde Sierd over Schuster dat ie blij is dat Sneijder, Huntelaar en Robben het goed doen in Italië en Duitsland. 8)

    Aardige pot, maar eigenlijk ook wat saai. Spanning was al snel weg voor mij, Real nooit echt gevaarlijk/overtuigend geworden en Barça eigenlijk simpel gewonnen. In ieder geval punten binnen, nu hopen dat Real in een dipje komt zodat Barça nog meer kan uitlopen.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2010
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Simpele overwinning voor Barça. Alleen miste Messias 2 kansen. Nog nooit gezien. Pittige wedstrijd. Sergio Ramos was weer lekker bezig, wat een debiel, die had echt 6 gele kaarten en 2 rode kaarten mogen krijgen. Barça kampioen!
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jezus, ik ben gewoon een beetje beduusd. Real Madrid was, op de kans van Van der Vaart na, eigenlijk geen moment echt gevaarlijk. En dat Barça dan toch met een gemankeerd elftal en een spel (wat naar hun doen) niet helemaal optimaal is, toch eigenlijk zo eenvoudig wint van Real Madrid in eigen huis... Piqué was weer een geweldenaar, haalde echt enorm veel potentiële mogelijkheden weg en Xavi was ook wederom van ongekende klasse. Elke keer weer dat inzicht en die passes volledig op maat.

    Visca Barça! _O_
     
  15. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Gefeliciteerd met het kampioenschap denk ik, de wedstrijd was slecht van beiden kanten, Real kreeg meer kansen ofja kansen doelpogingen enkel waren deze van buiten de 16 of telkens recht op de keeper af. Waar Real 5 kansen kreeg (geen geweldige) kreeg Barcelona er 2 en scoorde ze allebei, Casillas vond ik persoonlijk zwak en Valdes keepte een super wedstrijd en dit doet hij al een hele tijd. In mijn ogen is hij nou toch echt gegroeid als keeper en verdient hij zeker een selectie voor het Spaanse elftal misschien zelfs een basisplaats. Hij keepte ijzersterk en heeft niet meer de blunders die hij eerst had.

    Ja ok de verdediging en het middenveld van barca was ijzersterk maar ik had zeker veel meer verwacht van Real in eigen huis. Het is belachelijk dat ze geen vuist konden maken en dat het publiek van Real niet volledig achter het team stond. Mensen die voor tijd weggingen en ik ben vooral bang dat ze bij Real Pellegrini de deur gaan uitwijzen. Als je bij elke tegenvaller de trainer de schuld geeft terwijl het nog geen volledig team is dan is het niet de trainer. Maar dat lijken ze niet te begrijpen.
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ben jij die 2 gigantische kansen van Messi vergeten? Casillas liet toch twee keer zien gewoon nog van uitzonderlijke klasse te zijn. Hij doet dit alleen niet meer zo constant en laat af en toe steken vallen. Maar goed, echte kansen creëerde Barcelona dus meer dan Real Madrid. Dat Real Madrid een hoger aantal doelpogingen kan overleggen wil ik best geloven. De cijfers heb ik niet precies voor me.

    Valdes is sinds de komst van Pep gewoon constant aan het keepen op het niveau wat hij altijd al etaleerde, maar voorheen blunderde hij inderdaad nogal opzichtig. Ik heb me destijds ook geërgerd aan alle negatieve commentaar (van met name mensen die zelf geen Barça supporter zijn/waren) op zijn persoon, omdat hij naast de occasional blunder gewoon een erg degelijke keeper kon zijn. Hij had ook de pech dat zijn blunders er altijd zo onbeholpen uitzagen. En dat terwijl het echt niet zo was dat het elke wedstrijd raak was ofzo. Hij ging ongeveer net zo vaak in de fout als dat Casillas dat in dit seizoen doet, en het voorgaande. Dat maakt hem echter niet slecht, maar het is moeilijk hem de absolute topkeeper te noemen die hij in mijn ogen daarvoor altijd was. Als ze allebei op de top van hun kunnen zitten, is Casillas gewoon net een klasse beter. Maar Valdes is dan evengoed een erg goede keeper, zoals hij ook dit jaar weer laat zien.

    Het kampioenschap is nog niet beslist. Barcelona heeft alleen wel een erg belangrijke stap gezet. Als we nu alles winnen kunnen we zelfs de zware uitwedstrijd bij Sevilla nog verliezen en vervolgens nog als kampioen eindigen. Dat is wel heerlijk.

    EDIT: Zit nu op voetbalzone te koekeloeren en zie deze reactie van een Real Madrid-supporter:

    :emo:
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2010
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Zou een slechte zet zijn, Pellegrini doet het gewoon uitstekend daar. Had sowieso in het begin van het seizoen al niet verwacht dat Real het zo goed zou doen in de competitie. Laten toch amper punten liggen. Juist nu moeten hun verder bouwen, als ze de trainer weer wegflikkeren gaat het ook weer niks worden. Niet dat ik daar dan mee zit, maar beter houden ze Pellegrini gewoon.

    Valdes moet gewoon mee naar het WK, schitterende vent geworden. Vorig seizoen na de winterstop viel het me al op dat ie echt een stuk beter was en belangrijker. Dit seizoen is ie daar alleen maar mee doorgegaan en hij staat nu echt overtuigend voor de goal. Hij zal vast niet de eerste keeper worden, maar ik schat hem een stuk beter in dan Reina.
     
  18. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Haha lachwekkend :emo: met dat Pellegrini moet weg. Of het allemaal zijn schuld is. Barca is gewoon de beste ploeg van de wereld. Zelfs met niet de volledige selectie spelen ze nog steeds beter dan andere topploegen.

    Valdes moet nu echt eens in de Spaanse selectie zitten. Ik vind hem persoonlijk beter dan een Reina of Lopez van Villareal. Daarnaast vind ik hem miss zelfs wel beter dan Casillas.

    Het is toch gek eigenlijk. Als die Xavi aan de bal zit, dan weet ik gewoon dat die bal niet verspeeld wordt. Onvoorspelbaar hoe goed die gast wel niet is. Die bal blijft maar aan zijn voet, ook al staan er 3 man om hem heen.

    Wel een beetje onzin wat Sierd op het laatst kermde over Henry. Dat hij Henry geen vertrouwen geeft etc. Henry heeft zijn beste tijd gehad imo en Pedro doet het gewoon beter. Je moet gewoon spelen met het elftal dat volgens de opstelling het beste draait. Daar kan Real nog heel veel van leren ;).

    PS: SIERD blijft een held. Helaas was het niet zoals vorig jaar waarbij hij de scheids voor alles en nog wat uitschold en Gol Gol GOOOOOOLLLLL kermde. Jammer :9.
     
  19. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ging gister bij wat vrienden kijken, had om ze te provoceren ff m'n zusje dr Real shirt (met Beckham erop) aangedaan :9
    ik hoopte op een mooie pot, dat werd het eigenlijk niet. Barca won denk wel verdiend, Real kon de wedstrijd niet echt meer kantelen. Bizar veel gele kaarten trouwens, de helft was niet echt nodig.
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina