1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook aan de beurt dit jaar :9. Ik zou het in principe wel redden maar moet mn herkansingen van volgende week beetje goed maken.

    NL: 5 (Ik moet m'n mondeling herkansen en die telt best zwaar mee. Ik denk dat ik hopelijk minimaal een 5.5 kan staan)
    Engels: 8.3
    Geschiedenis: 7.3
    Economie: 6.7
    Wiskunde A : 4.2 (ik moet een toets die 25% meetelt herkansen, met een 7 sta ik een 5 maar dat word best moeilijk denk ik)
    Aardrijkskunde: 6.6
    M&O: 6.1

    En ik sta sowieso al een 7 voor m'n combinatiecijfer (cijfer van Maatschappijleer en Profielwerkstuk in één). Dus in principe zou het wel goed moeten komen. Ik zit in Havo 5 btw. Zijn er al mensen begonnen met serieus leren, ik heb wel de intentie maar door dit weer komt er telkens niets van.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    2de poging, het gaat lukken:+
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    bij mij vorig jaar, wat een hel was dat.
    moeten herkansen want stond 3 onvoldoendes en moest een 5,7 halen voor nederlands maar had een 5,6 dus gezakt. (voor iedereen die het nog herinnert: dat tyfusmoeilijke examen van nederlands. wtf zeg. 8) )
    herkansing een 7,6, was stuk makkelijker.
    uiteindelijk ook gewoon vwo in de pocket. :)
     
  4. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Vond Nederlands niet moeilijk. Had ik een 7,6 voor. Bij mij waren natuur en wiskunde de problemen. Een 4,7 en een 5,2 :+ Was net genoeg om te slagen.
     
  5. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat KhaosFoShow morgen niet gaat slagen voor Nederlands. Hij schrijft 'het grote examenthread van 2010' in plaats van 'DE grote examenthread van 2010'... :D

    In ieder geval veel succes allemaal! Voor mij is het ook alweer vijf jaar geleden...:)
     
  6. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook een vwo examenkandidaat dit jaar.
     
  7. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik begin nu zoiets te krijgen dat ik maar eens wat moet gaan doen, ga namelijk 2 weken voor het examen nog een weekje naar Madrid. Dit zijn mijn cijfers van CE-vakken nu btw:

    AK: 6.9
    Eco: 6.7
    EntlL: 6.9
    M&O: 7.4
    Fatl: 6.8
    NetlL:6.9
    WisA: 7.4
    Ges: 7.2

    Moet wel bij worden gezegt dat we op onze school 3 van de 10 keer de toets van te voren hebben:+.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    shit man, nette cijfers.
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    8)

    Snap het echt niet af en toe. Je hoort zoveel gekke verhalen en bij ons is het moeilijk strak geregeld allemaal en toch krijgen wij een boete voor te weinig uren afgelopen jaren....Daarom nu geen facultatief... The Horror!!

    Sta nu overigens:
    Engels: 7,7
    Geschiedenis: 7
    M&O: 6,9
    Duits: 6,6
    Aardrijkskunde: 6,2
    Economie: 6,6
    Wiskunde: 5~ (heb nog geen cijfer terug van SE3, maar stond 5,5 en zal wel een 4-5 worden)
    Nederlands: Nog herkansen volgende week, mondeling totaal verneukt....(Was vergeten welke gedichten ik op mijn lijst had gezet en de bestanden stonden niet meer op mijn pc 8))

    Wiskunde is overigens wel een suf verhaal. Mens zegt afgelopen dinsdag: Vrijdag was ik ziek en maandag was ik vrij dus ik moet nog beginnen. Zeggen wij: Ja maar wij moeten tussen vrijdag en zondag onze herkansing opgeven en volgende week vrijdag herkansen. Zij: Oh echt? Nou ik ga mijn best doen, maar ik weet niet of ik het red....
    Volgens mij is zij nu onder de impressie dat ze het dinsdag nog kan inleveren overigens.
     
  10. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh kut. Nederlands is ook niet mijn allersterkste punt. Oh wat haatte ik die schrijfopdrachten. Gelukkig is morgen alleen maar mondelingO-)

    En nieuwe mensen zijn toegevoegd en dyonko waar doe je examen voor?
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2010
  11. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Bamischijf
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2010
  12. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hoogste cijfer dat jij moet halen is een 4.3 voor economie, geen reden voor jou om al te beginnen met je examens :+

    Ik daarentegen moet binnenkort wel echt eens aan de slag |:-
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Fail :+

    Ben ook aan de beurt dit jaar (zit bij Alizor in de klas). Cijfers:

    NL: 8,0
    EN: 6,8
    GS: 6,6
    ECO: 6,1
    WIA: 6,7
    KU: ? (heb net een cijfer terug, reken ik vanmiddag wel uit. iig rond de 7)
    M&O: 6,3
    Combicijfer: 7,5

    In het ergste geval haal ik een 5 voor eco en M&O, maar dan heb ik NL, EN en het combicijfer als back-up :) Dus komt wel goeeed.

    Hoop ik 8)
     
  14. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0

    Haha ach ja anders kwam het weer zo bot over, daar betrap ik mezelf wel vaker op de laatste tijd O-)

    Edit; ow haha het is een dubbelpost, ik maar denken dat ik ge-edit had.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2010
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    NL 7,2
    EN 7,6
    Wis 7,9
    Eco 8,1
    Bio 6,9
    Nat 7,2
    Bv 8,0

    Ik sta er best netjes voor. Vmbo-T examen wordt makkie! :)
     
  16. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Soms heb ik ook het gevoel dat leraren toetsen expres ergens laten liggen zodat we het kunnen vinden. Veel docenten geven ook grotendeels dezelfde toetsen als in het jaar ervoor. We hadden dit jaar ook officiele cito-toetsen8).

    Dit terwijl onze school onder scherp toezicht staat en onze concierge zelfs op tv (man bijt hond) komt om te vertellen hoe streng alles wel niet is.:+
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2010
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    iedereen vond em kut men, serieus, meeste klachten ooit. 8)
     
  18. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand meer bezig met de examens? :p

    Ik heb alleen morgen nog les, daarna meivakantie, een tussenweek voor als je nog vragen hebt en dan is het alweer examen. Realiseer me het nog niet eens, het gaat allemaal zo snel.
     
  19. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker nog wel bezig. Vandaag alle schoolexamencijfers op papier gekregen en ondertekend. Afgelopen 2 weken zijn we op school alleen bezig geweest met het oefenen van examens, en dat zal na de vakantie nog doorgaan. A.s. Zondag beginnen met het opstellen van een leerschema in Word, met uitgebreid de stof die ik per vak moet behandelen. Zorgt voor wat meer structuur in het leren.:)
     
  20. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    NL 5,8
    EN 6,8
    Wis 7,4
    MAW 6,2
    Bio 5,8
    Nat 4,2
    SK 5,6
    AK 7,4
    Profiel + Ma + ANW = 8

    Ik moet ook nog hard leren deze komende weken...
     

Deel Deze Pagina