1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Street Fighter IV [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    ja maar ik dacht puur dat die 3 stompicoontjes 3x stompen betekende, heb het gewoon verkeerd begrepen dan :)

    Danke!

    Heb toch die speciale controller erbij gepakt en de moves lukken wel beter, maar om een of andere reden werkt (LK+MK+HK) voor Metsu Shoryuken niet (Ryu). Terwijl die net perfect werkte met de normale controller. Moet dus wel aan de controller liggen.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  2. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Metsu is met punches :+
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    WTF, maar ik zie toch echt een kick icoontje, goed...i admit. Het is tijd om de manual goed door te spitten.


    EDIT

    Heb in de manual gekeken net,het is echt een kick knop. En net lukte ie ineens...moet het gewoon goed timen i guess.
    Zoooooo die 'level 7' voor Ryu is lastig zeg in de trial mode.

    net als eentje voor Cody

    Level 7...

    ---> stand L punch
    ---> stand M punch

    klinkt super easy maar hij pakt em niet om een of andere reden, ik beweegt naar voren en druk X, en dan gelijk weer naar voren en Y..maar niks. Hij omlijnd alleen de eerste bij mij. Wat da fock doe ik fout :p
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  4. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    My bad shoryuken is idd kick.

    Wat betreft de trails,je moet niet naar voren drukken maar gewoon snel die 2knoppen achterelkaar indrukken.
    Gaat om de timing.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556



    Ooooh ok, dus gewoon heel snel crouchen en dan die punch en nog een keer crouche en weer punch/kick?

    Komt omdat een echte SF die hard tegen me zei dat ik wel naar voren moest drukken, niet dus. Thanks :)
     
  6. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    ga hem binnenkort ook halen.

    xbw-toernooitje zal wel weer leuk zijn.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de Madcatz SFIV pad weer aangesloten dus, welke setup is het meest aan te raden?


    Op de voorkant zitten

    X,Y,RB
    A,B,RT

    schouderknoppen zijn LB en LT

    Waar kan ik het beste welke moves plaatsen?
     
  8. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff een paar uur gespeeld en oh wat blijft dit heerlijk!

    Moet nog ff kijken wie ik ga mainen maar ik denk cody :)
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik kan misschien aan een Tekken 6 arcade stick komen voor 55 euro via iemand. Alleen heb ik geen idee of deze net zo goed (qua feel en kwaliteit) is als die van SFIV. Plus, straks kan ik er misschien wel geen zak van ermee, en dan heb ik het voor niets, geen idee of iedereen ermee overweg kan :)
     
  11. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Daar kan ik niks over zeggen sorry ik weet echt niet of die tekken 6 stick beter is of niet maar ik hoor het wel ! :thumbs:
     
  12. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Bovenste rij van links naar rechts : lp mp hp
    Onderste rij van links naar rechts : lk mk hk
    LB en LT zet je de 3 kick en 3 punch of wat anders als je dat wilt maar zo heb ik het.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Thanks man, ik ga het zo instellen, vanochtend eenpaar potjes tegen vrienden gespeeld, en dat zijn echte die-hard en een van hun zei dat ze moeite hadden toen ik Adon koos. Ik moet ook zeggen dat Adon echt bruut is.
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb een jaar geleden ook even een Hori stick gehad, maar ik bakte er helemaal niets van. Vind het toch lekkerder om gewoon met mijn controller te spelen. Op de lange termijn is een stick vast beter, maar SF speel ik ook maar casual. En dan vind ik het niet nodig om weer een dure stick aan te schaffen. Als je het spel die hard gaat spelen, zou je een stick kunnen overwegen. Maar ik vind fighters leuk voor tussendoor, ik speel dit niet 24/7
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik ben exact zoals jou dan inderdaad. Ik wil absoluut beter worden in de game dan dat ik nu ben, maar tegen de tijd dat games als Alan Wake en RDR uitkomen, moet ik nog maar zien hoe vaak ik SSFIV erbij zal pakken. Zo nu en dan waarschijnlijk.
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vind persoonlijk die hori stick veeeeelll zuiverder spelen dan een controller.
    Is gewoon een feit dat bepaalde moves/combo,s makkelijker te maken zijn met zo,n stick ipv van met je gamepad.

    Ik ben ook niet zo,n die-hard fighter en speel het ook maar zo nu en dan.
    Maar als ik het speel ben ik wel blij dat ik m,n Stick heb.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als ik voor 50 eentje kan krijgen...dan doe ik het denk ik wel ja :)

    Ik heb echter wel begrepen dat de goedkoopste stick qua kwaliteit niet zo heel goed is? Dat die stick soms gewoon blijft haken en shit?
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2010
  18. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een leuk hebbeding. Ik gebruik het voor men vechtgames en arcade games. Bomberman is wel top met een stick :).
    En guitar hero kan je ook met een controller spelen, maar daarom doe je het nog niet ;).

    Heb de game trouwens vandaag gehaald en voor mij is het een behoorlijke update die zijn geld waard is. Ik mis echter de survival en time trail wat ik wel een leuke optie vond.

    En kleuren/taunts krijg je nu bij door gewoon je arcade mode alsmaar opnieuw op te starten? Best wel flauw.

    En de bedoeling om Adon te mainen is ook al weg, hij is me wat te saai eerlijk gezegd. DeeJay daarentegen, amuseer ik me rot mee mon!
     
  19. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Hey Shark is idd al lang geleden. We doen gauw een paar potjes tegen elkaar.
     
  20. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt die kleuren automatisch na een bepaald aantal wins of matches, Als je online speelt unlock je ook de kleuren en taunts.


    Als iemand nog tips voor je character zoekt dan kan je ook hier kijken: http://www.shoryuken.com/forumdisplay.php?f=270 iedere character heeft zijn eigen forum.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2010

Deel Deze Pagina