ja maar ik dacht puur dat die 3 stompicoontjes 3x stompen betekende, heb het gewoon verkeerd begrepen dan Danke! Heb toch die speciale controller erbij gepakt en de moves lukken wel beter, maar om een of andere reden werkt (LK+MK+HK) voor Metsu Shoryuken niet (Ryu). Terwijl die net perfect werkte met de normale controller. Moet dus wel aan de controller liggen.
WTF, maar ik zie toch echt een kick icoontje, goed...i admit. Het is tijd om de manual goed door te spitten. EDIT Heb in de manual gekeken net,het is echt een kick knop. En net lukte ie ineens...moet het gewoon goed timen i guess. Zoooooo die 'level 7' voor Ryu is lastig zeg in de trial mode. net als eentje voor Cody Level 7... ---> stand L punch ---> stand M punch klinkt super easy maar hij pakt em niet om een of andere reden, ik beweegt naar voren en druk X, en dan gelijk weer naar voren en Y..maar niks. Hij omlijnd alleen de eerste bij mij. Wat da fock doe ik fout
My bad shoryuken is idd kick. Wat betreft de trails,je moet niet naar voren drukken maar gewoon snel die 2knoppen achterelkaar indrukken. Gaat om de timing.
Ooooh ok, dus gewoon heel snel crouchen en dan die punch en nog een keer crouche en weer punch/kick? Komt omdat een echte SF die hard tegen me zei dat ik wel naar voren moest drukken, niet dus. Thanks
Ik heb de Madcatz SFIV pad weer aangesloten dus, welke setup is het meest aan te raden? Op de voorkant zitten X,Y,RB A,B,RT schouderknoppen zijn LB en LT Waar kan ik het beste welke moves plaatsen?
Iemand hier die nog een Te Arcade stick wilt kopen? Heb er nog 1 te koop voor de xbox 360 ? http://image.com.com/gamespot/images/2009/features/hardware/street-fighter-stick-roundup/0001.jpg Ik heb er mischien zelf 5x mee gespeeld echt nog splinter nieuw ! Doos enz alles zit er gewoon bij ! Over de prijs worden we het wel eens ! Hoor het wel ! Stuur me maar een pm als je intresse hebt !
Net ff een paar uur gespeeld en oh wat blijft dit heerlijk! Moet nog ff kijken wie ik ga mainen maar ik denk cody
Ik kan misschien aan een Tekken 6 arcade stick komen voor 55 euro via iemand. Alleen heb ik geen idee of deze net zo goed (qua feel en kwaliteit) is als die van SFIV. Plus, straks kan ik er misschien wel geen zak van ermee, en dan heb ik het voor niets, geen idee of iedereen ermee overweg kan
Daar kan ik niks over zeggen sorry ik weet echt niet of die tekken 6 stick beter is of niet maar ik hoor het wel !
Bovenste rij van links naar rechts : lp mp hp Onderste rij van links naar rechts : lk mk hk LB en LT zet je de 3 kick en 3 punch of wat anders als je dat wilt maar zo heb ik het.
Thanks man, ik ga het zo instellen, vanochtend eenpaar potjes tegen vrienden gespeeld, en dat zijn echte die-hard en een van hun zei dat ze moeite hadden toen ik Adon koos. Ik moet ook zeggen dat Adon echt bruut is.
Ik heb een jaar geleden ook even een Hori stick gehad, maar ik bakte er helemaal niets van. Vind het toch lekkerder om gewoon met mijn controller te spelen. Op de lange termijn is een stick vast beter, maar SF speel ik ook maar casual. En dan vind ik het niet nodig om weer een dure stick aan te schaffen. Als je het spel die hard gaat spelen, zou je een stick kunnen overwegen. Maar ik vind fighters leuk voor tussendoor, ik speel dit niet 24/7
Ik ben exact zoals jou dan inderdaad. Ik wil absoluut beter worden in de game dan dat ik nu ben, maar tegen de tijd dat games als Alan Wake en RDR uitkomen, moet ik nog maar zien hoe vaak ik SSFIV erbij zal pakken. Zo nu en dan waarschijnlijk.
Vind persoonlijk die hori stick veeeeelll zuiverder spelen dan een controller. Is gewoon een feit dat bepaalde moves/combo,s makkelijker te maken zijn met zo,n stick ipv van met je gamepad. Ik ben ook niet zo,n die-hard fighter en speel het ook maar zo nu en dan. Maar als ik het speel ben ik wel blij dat ik m,n Stick heb.
Als ik voor 50 eentje kan krijgen...dan doe ik het denk ik wel ja Ik heb echter wel begrepen dat de goedkoopste stick qua kwaliteit niet zo heel goed is? Dat die stick soms gewoon blijft haken en shit?
Het is gewoon een leuk hebbeding. Ik gebruik het voor men vechtgames en arcade games. Bomberman is wel top met een stick . En guitar hero kan je ook met een controller spelen, maar daarom doe je het nog niet . Heb de game trouwens vandaag gehaald en voor mij is het een behoorlijke update die zijn geld waard is. Ik mis echter de survival en time trail wat ik wel een leuke optie vond. En kleuren/taunts krijg je nu bij door gewoon je arcade mode alsmaar opnieuw op te starten? Best wel flauw. En de bedoeling om Adon te mainen is ook al weg, hij is me wat te saai eerlijk gezegd. DeeJay daarentegen, amuseer ik me rot mee mon!
Je krijgt die kleuren automatisch na een bepaald aantal wins of matches, Als je online speelt unlock je ook de kleuren en taunts. Als iemand nog tips voor je character zoekt dan kan je ook hier kijken: http://www.shoryuken.com/forumdisplay.php?f=270 iedere character heeft zijn eigen forum.