1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en het WK komt eraan natuurlijk, misschien daar een paar talentvolle voetballers oppikken
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Lijkt me best kut om in een ander stadion kampioen te worden. Lekker om met een fluit concert die schaal omhoog te houden.
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    EL is wel oke ja, dit jaar zal het wel meevallen denk ik want vorig jaar werden we 5e (schandalig maar dat was echt een dramatisch seizoen met diverse trainerwissels) en moesten we al die voorrondes spelen :{. Daar was echt niks aan, moest je spelen tegen teams zoals FC Tobol (uit Kazachstan notabene) en Levada Tallin (Ijsland) die je dan oprolt met 5-0. Maar ik vind de nieuwe opzet van de EL wel beter, want hierdoor blijven er wel sterkere tegenstanders over. Achja, hopelijk spelen we na volgend seizoen wel CL \o/
     
  4. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zeg jij nou weer? Zeer slecht dat Ajax en Psv zich niet hersteld hebben van verleden jaar? FC Twente heeft gewoon buitengewoon goed gepresteerd. Net zoals ik net al aangaf is 85 punten en 106 doelpunten nou niet bepaald "zeer slecht". Wat jij zegt is dat Ajax feitelijk 92 punten had moeten halen. Jongens toch..
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    QFT. Ben idd blij dat PSV het niet geworden is.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Fehér mogen ze van mij ook een competitie lager zetten. Godverdomme ... hoe kan je je club nou op de laatste speeldag ZO benadelen?
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Duidelijk wie de hoogste premie heeft gehad
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nee die knuppel dan die voor de 0-1 van Twente zorgde... kop die bal gewoon terug naar de keeper jezus.
     
  9. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij het begin hebben ze die idd laten liggen, wat andere clubs zoals twente de kans geeft om buiten zichzelf te treden en week na week dichter bij een kampioensschap kwamen.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    KNVB, hehe (flauw)
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan moet je ze NU oppikken, als ze opvallen op een WK zijn ze meteen voor nederlandse clubs onbetaalbaar
     
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, als iemand op het WK goed speelt gaan ze gelijk voor zieke bedragen. Het is wel een kans voor de Nederlandse clubs om hun spelers voor veel te veel te verkopen.
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Die kale gast met al die tattoos? Moest er ook wel om lachen. Boom van een kerel en dan toch tranen laten.
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Het mag weer niet zo zijn en je kan er echt strontziek van worden. Ongelooflijk. Zoveel punten, zoveel goals...maar nee. Maar goed...Het is weer niet anders. Twente gefeliciteerd en nu wij weer een keertje volgend jaar. Laat Jol maar lekker zitten.
     
  15. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Twente gefeliciteerd. Weet nog goed vakantievrienden in kreta 2006. Dat waren die hard twente fans. Ze dachten alleen nooit mee te maken dat twente ooit kampioen zou worden. Nou gasten het is jullie gegund.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    jol mag van mij een langdurig contract krijgen, echt een manager.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zeker petje af voor Jol inderdaad.
     
  18. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Een heerlijke middag gehad in de Kuip met:

    - De grootste uitslag van het seizoen
    - 3x Makaay en een assist met een mooi afscheid
    - Plek 4 terug op de laatste dag met dank aan PSV.

    Top gedaan mannen.
     
  19. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad. Prachtig afscheid van Makaay, leuke rentree van Henk Timmer :D En heerlijk dat Twente kampioen is geworden _O_
     
  20. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    haha ben echt tevreden vandaag. Vooral feyenoord weer op de 4e plek. Twente kampioen is een bonus. Denk dat veel supporters van ajax nog even zullen terug denken aan sparta dit seizoen. Toen waren het al dure punten, maar van dat soort ploegen moet je winnen als je kampioen wilt worden.

    Hoeveel punten heeft ajax de 2e seizoens helft meer gehaald dan twente? want die hebben toch ook nauwelijks punten verspild. Ze zijn dit seizoen gewoon dodelijk effectief geweest. Wie zegt trouwens dat spelers als ruiz, stoch, en douglas weg gaan? misschien is het kampioenschap wel een motivatie om te blijven. Zeker omdat ik ze nou niet echt basis zie staan bij de echte top clubs in europa dus als ze cl willen spelen kunnen ze dat volgens mij beter bij twente doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina