[F1] GP San Marino

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ICT-Boy, 20 apr 2003.

1. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    wat vonden jullie van de GP van San marino? en dan vooral het podium en persconferentie (het optreden van Schumi I)

2. Vliegbeestje

Vliegbeestje KINK FM

Leuk Bevonden:
    0
    Het was maar een saaie race. Er gebeurde weinig. Ik snap er nog steeds niets van dat Jos Verstappen nog niet opstapt, want hij kan er echt niets van. Zou hij dat zelf nog niet doorhebben? Maar wel mooi dat Kimi weer in de punten valt. Ik gun het hem meer dan schumacher. Die moet ook maar eens stoppen. Hij is al ieder jaar kampioen.

3. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Achja vond het wel mooi dat gebroeders schumacher of hoe je het schrijft het goed deden. Aangezien hun moeder gisteren is overleden!

4. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vliegding Jos heeft zeker wel talent anders reed hij niet mee in die klasse.
    Hij is uitgevallen omdat een electronisch probleem zijn wagen tot stoppen dwong.

Ik geef eerlijk toe dat ik meestal F1 kijk en dan moet vechten tegen de slaap.

Schumi heeft gewonnen ondanks dat hij duidelijk emotioneel in de knoop zat door het overlijden van zijn moeder.
    Ik vind dat hij zich gepast gedragen heeft.
    (Of heeft hij bij de persconferentie nakend op de tafel staan dansen want die heb ik namelijk niet meer gekeken)

De nieuwe regels hebben wel verbetering in de situatie gebracht, er wordt duidelijk meer gevochten op de baan.

5. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Verstappen kan wel goed racen, maar het ligt niet alleen aan de coureur hoor. Zet Schumacher in een Minardi en hij zal ook zo vaak uitvallen. En zo ook andersom. Vorige race reedt hij perfect, alleen 1 foutje koste hem de race en punten, dat was erg jammer. En als hij er niets van kan, waarom rijd hij dan al erg lang in de F1? Hij rijd alleen bij een slecht team, vind ik.

Raikkonen kan ook goed racen, hij doet het iig heel goed dit jaar. Denk dat hij wel wereldkampioen kan worden dit jaar. Denk niet dat Schumacher wereldkampioen wordt, de nieuwe regels, voor zover ze ingevoerd zijn, doen hem de nek om. Maar van mij hoeft hij nog niet te stoppen. Hij reed, ondanks zijn verlies, een erg goede race, geen enkel foutje te bekennen.

6. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de race wel een stuk saaier dan die op braziliƫ, maar ik vond deze ook zeker spannend, denk aan de openings (schumacher vs. schumacher) en aan de slot fase (barrichello vs. raikonnen) en ook het grote aantal pitstops was leuk. jammer dat jos uitviel want ik vind hem zeker niet slecht! en ik vind het ook zeer profesioneel van de schumachertjes dat ze gewoon zijn gaan rijden!

7. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is niet naar de persconforentie geweest, de teambaas is gekomen voor Schumi.

8. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geeft aan dat het echt een zeer goede coureur is die zijn focus kan leggen daar waar het nodig is.

Hoeveel mensen zouden met hun veel minder geestelijk belastende baan verlof opgenomen hebben in dezelfde situatie.
    Ik denk heel veel mensen, ik zou het hem zeker ook niet kwalijk genomen hebben.

Schumi is een topper, Jos is ook een topper maar wel eentje met onwijs veel pech.

9. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel knap dat schumi I & II hebben gereden. en jos heeft gewoon een heeeeele erge k*t auto en daar kan hij ook niks aandoen!!

10. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Hulde aan de gebroeders Schumi
    Ik vind het echt knap dat ze onder zulke omstandig heden zo goed kunnen presteren.

Toen Schumi op podium was zag je dat die aangeslagen was. Vraag me echt af wat zich in zijn koppie afgespeeld heeft tijdens de race. Hij heeft in iedergeval bewezen dat hij een groots sportman is. Ook al ben je geen fan van hem je kan dit niet ontkennen.

Ik ben zelf wel fan van hem en de rest kan hun borst natmaken.

Kep wel medelijden met Jos. Volgens mij is dit ook niet echt goed voor zijn Carriere. Minardi is dit jaar veel slechter dan vorig jaar. Ze lopen echt te kloten. Hoop maar dat het beter wordt voor hem

11. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    over Jos: ik ben niet anti-Jos, maar...
    Je kan het niet op de wagen steken dat hij eruit vliegt in de kwalificaties. Achja, hij heeft de nodige centjes bij elkaar gebracht. Gelukkig maar dat enkel de kleine teampjes geld vragen van de courreurs, anders kon iedereen F-1 racen. Ik vind het jammer dat niet ieder team mensen selecteert op basis van kwalitieten. Ik begrijp dat Minardi het geld kan gebruiken, mar goed is het zeker niet.
    Schumacher heeft weer bewezen dat hij nog steeds bij de top hoort. Ik als Schumi fan vond het smerig dat ze hem na drie races afschreven. Ok hij heeft misschien enkele foutjes gemaakt, maar niet van het kaliber dat je na 10 jaar topprestaties plotseling niet meer kan racen. Zeker onder deze omstandigheden heeft hij dat goed gedaan.

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik had zelf echt niet meer verwacht dat Schumacher zou winnen met de 2002. Tuurlijk was dit het ferrari thuis circuit maar nog had ik niet gedacht dat de ferrari dit zou winnen. Laat overigens wel zien dat het dit jaar echt lastig te voorspellen is en dat is alleen maar goed.
    Ik vond het optreden van Schumacher erg correct.. Hij heeft netjes gereden, geen foutjes gewoon een strakke wedstrijd. Vond het ook erg sterk van hem dat ie alsnog op het podium kwam ondanks dat er tegen hem gezegd was dat dat niet hoefde. Ik ben geen fan van Schumacher en door acties van hem in het verleden is ie aardig in mijn waardering gedaald maar zondag toonde hij veel karakter.
    @ mr blond dat is een aardig negatieve instelling t.o.v. Jos. Minardi is geen goede auto dat is duidelijk. Dat wil ook zeggen dat als je een mindere auto naar zijn limit rijdt dat het ook sneller mis kan gaan. Kijk dat Jos zijn emoties liet opspelen en daardoor een nogal dure fout maakte is niet goed. Frustratie is nooit een goede raadgever in een F1 auto, kijk b.v. maar naar Schumacher de vorige races. Dat neemt echter niet weg dat Jos wel degelijk een goede coureur is.. Tuurlijk moest ie geld meenemen naar minardi, net als wilson. Maar hij is v.n. gekozen vanwege zijn rijden en ervaring. Als het Minardi alleen om het geld was gegaan dan had er wel iemand anders in Jos zijn stoeltje gezeten die meer poen had meegenomen.
    Als ik dit jaar kijk naar de mensen die starten moet ik zeggen dat het grotendeels allemaal goede coureurs zijn.. Sure de 1 is beter als de ander maar gelukkig valt het erg mee dit jaar met de rijke prutsers coureurs. .... overigens voordat ik commentaar daarop krijg, jonge coureurs maken beginners fouten, die hebben we al gezien. Ze zijn vaak te gretig maar dat maakt ze geen slechte coureurs , de lui die ik bedoel zijn slechte coureurs met een flink bank saldo. Die maken hele andere fouten......
    Jaquar is trouwens ook op de goede weg zeg, niets toeval. Gewoon vooruitgang.. erg netjes..

p.s. Ik erger me trouwens dood aan die rtl5 gast die de kwalificatie van vrijdag van commentaar voorziet.. Die mafketel noemt coureurs gewoon fout.. Michael Schumacher spreek je niet uit als Mikal maar als M i g a e l.. maar dat doet ie ook met Fissichella en nog een paar.. echt uber irritant..

13. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi stukje Nemesis...zou eigenlijk niets meer hoeven te posten hier, want je zegt t allemaal al, maaruhhh....Jaguar goed bezig....behalve de pitstops dan zeker? ;)

14. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die pitstop was toch echt wel een blamage hoor.

15. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jos is geen prutser, maar ik denk wel dat hij nogal eens last heeft met zichzelf.
    Ik denk dat hij zich een beetje te hard inleeft in een race. Daardoor maak je volgens mij foutjes. Volgens mij moet hij beetje rustiger aan doen. Ok, de minardi i een zeepkist, geen goede auto en zoveel meer. Maar zou jij het risico nemen als teambaas (van een groterteam)om een voormalig brokkenpiloot aan te nemen. ( nu ja brokkenpiloot is wat overdreven, maar in het verleden heeft Jos toch wel aardig wat autootjes bijeen geplooid)
    ik denk dat hij beetje impulsief is en een te agressieve rijstijl heeft daardoor.
    Als hij een betere auto heeft dan... kan hij misschien wel potten breken, maar ik betwijfel of Jos die kans ooit nog krijgt
    en met als kom je ook niet ver in het leven

16. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als Jos zo'n agressieve manier van rijden heeft hoe kan het dan dat onze vriend bijna altijd zonder kleerscheuren de start neemt en daarbij menig plaatsje wint.
    Dat zou niet kunnen als werkelijk zo'n brokkenpiloot of teveel in je werk inlevende coureur bent.

Ik zou hem net als veel andere denk ik wel eens een tijdje in de Ferrari willen zien rijden om te zien wat dat zou doen met zijn prestaties.

17. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    met agressief bedoel ik aanvallend
    Jos laat zich beetje opjutten vind ik, dat zal niet anders zijn in een Ferrari, dan zal hij terug op het randje rijden, maar ik vind dat hij die rand al te vaak heeft overschreden

18. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang je Jos niet ingehaald wordt met karten valt het reuze mee met hem.

Nee maar we gaan het misschien allemaal nog wel zien in de toekomst.
    Hij is ook ouder geworden en daarmee meer ervaren en zal dus neem ik aan bedachtzamer rijden.

19. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jos rijdt al 7 jaar formule 1 ( in 2002 reed hij niet) vanaf 1994; hij is nu 31 en hij heeft in totaal maar liefst 17(!) wk punten gehaald :eek:
    Volgens mij heeft hij nu wel genoeg ervaring.
    Ik neem aan dat hij genoeg kansen heeft gehad. Ok, niet allemaal de beste wagens ( uitgezonderd de benetton) maar als jongens zoals een Alonso, Webber,... zich omhoog kunnen werken via een team als minardi, waarom kan Jos dat dan niet?
    Je moet ergens beginnen, maar Jos is nog steeds in een beginstadium. Veel vooruitgang heeft hij nog niet gemaakt. Als je op je 31ste nog moet doorbreken, dan weet ik eht zo niet. Ik hoop echt dat het nog komt maar, ik geloof er niet in.
    Als Jos met wagen a reed, dan won hij gegarandeerd race b.
    Met als kom je nergens, hij moet het maar eens waarmaken.

20. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet van plan om voor hem in de verdediging te gaan.
    Ik heb mijn mening gegeven and that's that.

Zoals ik eerder al aangaf, ik vind het iemand met kwaliteit genoeg komt de kans voor hem langs dan zien we verder.

Deel Deze Pagina