1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nieuws] Tientallen Nederlandse doden vliegramp Tipoli

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 12 mei 2010.

  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Gecondoleerd man... tering, wat erg :{
     
  2. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Verschrikkelijk dit soort nieuws. Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden.

    R.I.P. voor iedereen die is overleden bij deze crash.
     
  3. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop gewoon dat er snel duidelijkheid komt over de situatie. Ik had geen speciale band met hen maar het is wel familie en mijn pa is er wel kapot van. En meestal als je zoiets ziet denk je vaak: "Gebeurt niet bij mij" en dan gebeurt het wel en dan is de schok groter. En het eigenlijk een grote kutzooi als je het mij vraagt, want wij, de nabestaande hebben nog steeds geen antwoord op de vragen die wij hebben....
     
  4. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja in Nederland valt al wel iedere week 1 of meer dode bij een auto-ongeluk dus in een vliegtuig ben je wel veiliger. Logisch want er zijn veel meer auto's dan vliegtuigen.

    Voor de rest logisch dat dit zoveel in het nieuws komt omdat er Nederlanders in zitten. Vooral voor familie natuurlijk, maar ook juist voor mensen die niet meteen een directe naaste zijn van de verongelukten. Ik heb ook altijd wel een paar kennissen en vrienden in het buitenland zitten en als het niet op het nieuws kwam zou ik het waarschijnlijk pas weken later gehoord hebben als er iets gebeurd zou zijn.
     
  5. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat erg! :eek: Weet je het allemaal al zeker? Als ik toch nog even iets mag vragen: Hoe kwam je er eigenlijk achter? Want ik vraag me dus af of familie zoiets persoonlijk al snel te horen krijgt van hulpdiensten/de vliegtuigmaatschappij, of dat je eerst nog uren/dagen achter de TV moet zitten omdat het nieuws je enige bron is?
     
  6. bram1805

    bram1805 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Vliegtuigmanifest waarschijnlijk

    Mijn medeleven voor de overledenen en hun families
     
  7. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Gecondoleerd.
     
  8. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Sterkte gozer en gecondoleerd.
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Gecondoleerd Kaasstengel! Succes en sterkte ;)
     
  10. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Gecondoleerd man.

    Kut nieuws dit.
     
  11. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Overlevende is een 9 jarige jongeman uit tilburg genaamd Ruben.
    Kut Nederlandse media, je gaat zulke info toch niet wereldwijd maken. Dat kind heeft genoeg te verwerken en dan gaan zij nog even strooien met gegevens. Net zo als de Libische arts van de jongeman, die mag sowieso een nekschot krijgen, randdebiel dat het is. Gisteren lieten ze beelden zien op RTL4 en toen zag je de arts foto's maken met zijn telefoon van het jochie....
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    70 Nederlandse doden dus...

    Toch blijf ik het vreemd vinden dat er gelijk werd gezegd dat het geen aanslag was, het werd bij de extra uitzending ook diverse keren genoemd. Het vliegtuig lag compleet in puin en na 1 uur wisten ze al dat er geen sprake was van een eventuele aanslag, erg apart.
     
  13. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat gaat wel wat te ver hé..
    Zo werkt het natuurlijk in de mediawereld, en ik denk dat Ruben liever met een Nederlander in gesprek komt dan dat hij nog een week niet weet wat er gebeurd en met niemand kan praten..
    Tevens denk ik dat het niet mogelijk was naar Libie te gaan voor wie dan ook, anders hadden daar nu wel meerdere verslaggevers gezeten.
     
  15. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat dat jochie eerst eens even bijkomen van de shock en laat hem praten met familie. Als hij wilt praten dat komt die vanzelf wel naar de media. Maar op deze manier, en deze stress rondom Ruben is niet bevordelijk voor zijn herstel.
     

Deel Deze Pagina