1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

  1. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was inderdaad niet zo heel moeilijk. Ik had een 5.7 nodig voor een 7 op mijn eindlijst, dus dat zal er wel inzitten. Nu nog even stressen voor latijn morgen!:x
     
  2. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Nederlands samenvatting klacht:

    21.4 Maximum score 7

    "Punt 4 van de samenvatting luidt: met welke redenering kosmopolitisme geen alternatief wordt gevonden voor de behoefte aan een nationale identiteit. Er wordt dus gevraagd om één redenering, anders had er namelijk redeneringen gestaan. In het correctievoorschrift staan maar liefst 3 redeneringen. Die per stuk ook nog eens 2 punten waard zijn. Door het goed lezen van punt 4, en die uit te voeren loop je dus sowieso 4 punten mis!"

    Zit wat in.. ik had namelijk ook maar 1 redenering opgeschreven. De redeneringen zijn ook nog is onafhankelijk van elkaar.. Deze klacht kan wel eens doorkomen.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Allemaal succes met zijn/haar examens!!

    *gaat verder met afstuderen*
     
  4. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik mezelf toch 7 van de 7 punten toegekend. Er zit inderdaad wel wat in, maar om die redenering rond te krijgen heb je de eerste 3 van de 4 factoren uit het antwoord nodig. Die 4e factor vind ik inderdaad ook overbodig, maar ik had het toevallig zo geformuleerd dat ik die er ook in verwerkt had!

    Ik had de eerste 18 vragen foutloos gemaakt zie ik nu, holy shit wat ben ik een baaas!:cool:
     
  5. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    @ Meanzo:

    Ja ik heb nu ik het nog eens bekijk waarschijnlijk ook wel 2 van die punten, maar zou er geen moeite mee hebben als ze er voor kiezen om één redenering ook goed te rekenen..
     
  6. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik 2 punten laten liggen, zou me wel goed uitkomen als die klacht doorkomt :)
     
  7. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb daar ook maar 1 redenering opgeschreven, vroeg me al af waarom ik dat had gedaan:+
     
  8. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Haha ja die klacht heeft wel potentie.

    Teller van aantal klachten staat inmiddels op 323.. (VWO Nederlands)
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niemand terug van de Havo? Was tien voor half 4 klaar, mocht half 4 weg. 2 uur overgedaan dus. Overigens eerste keer dat ik volledig serieus een samenvatting maakte. Ik twijfel wel, vooral bij tekstverklaring vond ik hem niet zo moeilijk maar bijvoorbeeld bij multiple choice vragen kon ik niet kiezen tussen A en B en dan moet je gokken en als je verkeerd gokt heb je pech.

    Overigens, ik vertelde dat ik eerst zou beginnen met de samenvatting omdat het makkelijker was als je tijdtekort had. Begon ik zelf met de tekstverklaring ipv de samenvatting :emo:

    E: Hoelaat worden de punten van havo bekend gemaakt? Meteen om half 5 of pas rond 5 uur?
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  10. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederlands voor VWO was direct erna.
    Zijn er meer mensen bij wie www.examenklacht.nl het niet doet?
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij lag hij d'r ook even uit maar hij doet het inmiddels weer.
     
  12. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    een klacht indienen lukt niet idd..

    Kunnen ze wel leuk overal zeggen dat er weinig klachten zijn maar het lukt gewoon niet om een klacht in te dienen
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Net terug van Nederlands (HAVO)

    Tekst erg goed gemaakt, die is in de pocket

    samenvatting ging wat minder, heb wel goede elementen erin denk ik maar had ook teveel woorden.. Ik vind dat gewoon erg lastig om zo weinig woorden te gebruiken. Heb een 6.1 nodig voor een 7 dus ik heb nog goede hoop!
     
  14. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Die n-term wanneer wordt die nou bekend gemaakt? (bij die vraag over dat kosmopolitisme heb ik ook maar 1 redenering gegeven...)
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ooh lekker hoor, ik had 249 woorden (29 teveel) maar je mag dus wel 10% meer hebben dan toegestaan!
     
  16. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    pfff ik begin hem nu wel te knijpen na een hele dag leren :mad: vanavond na het eten maar weer verder met Nederlands
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut, volgens mij ging Nederlands toch niet zo lekker :{. Veel dingen heb ik fout beantwoord maar sommige dingen weet ik niet of ik punten krijg.

    Bijvoorbeeld:
    2 maximumscore 3
    De kern van een goed antwoord is:
    • De vraag of de huidige technieken de veiligheid (voor het water)
    kunnen blijven garanderen / De vraag of de huidige technieken de
    veiligheid (voor het water) op den duur/straks/op de lange termijn
    kunnen garanderen. 2
    • een volledig goed antwoord, niet langer dan 25 woorden 1

    Heb ik een antwoord als (niet langer dan 25 woorden:
    Kunnen we met deze conventionele technieken de veiligheid hoog houden (kon het ff niet anders formuleren) waardoor onze bevolking geen gevaar loopt.

    Hoeveel punten krijg ik dan? :{
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zie dat ik het meeste goed heb, gelukkig. 6.1 moet toch wel in de pocket zijn hoop ik.
     
  19. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb tussen de 20 en de 24 punten denk ik. Weet niet zeker meer of ik wel alles had vermeld bij de samenvatting.

    Maarja laten we zeggen 20 punten..
    Mag minimaal een 5 halen :{
     
  20. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh... dat had je van tevoren toch wel moeten horen van je docent, 10% meer, en dat is echt de limiet. Ik kijk nu in`t examen van 2009 II, en daar was voor elke 5 woorden teveel: 2 punten aftrek. Dus in jouw geval.. 10 punten?:x Van de in totaal 47.....
     

Deel Deze Pagina