Haha Kobe Bryant als bijrolletje inderdaad in de scene van Ronaldinho, Bryant verdient iets van 23 miljoen per jaar, daar kan Ronaldinho alleen maar van dromen.
Zal wel meevallen, die 23 miljoen is inclusief sponsorcontracten en dergelijk. Dat verdiende Ronaldinho ook wel in zijn hoogtijdagen denk ik.
Bron: Voetbal International Vind ik toch echt jammer, Real Madrid vind ik helemaal geen mooie club. Internazionale is wel meester.
Het wordt wel leuk als Mourinho Sneijder meeneemt naar Real Madrid. Zonde voor Inter als die weg zou gaan maarja
Ik zou het niet leuk vinden, ik vind Sneijder helemaal niet passen in hun spel eigenlijk. Hij past veel meer bij Internazionale en vind ook dat hij daar moet blijven.
Dat is zeker maar Mourihno heeft best een grote invloed op Sneijder en omgekeerd ook. Mourinho kwam Sneijder bijna persoonlijk halen in Madrid Hart voor de club
Een geniale ingeving vertelt mij deze twee woorden: minderjarig, meisje. Hmm..? Aha, nee maar er staat in de laatste alinea waarvoor.
Zal Sneijder niet genoeg eigenwaarde hebben om een dikke middelvinger naar Real Madrid op te steken? Een jaar geleden werd hij nog als oud vuil eruit getrapt terwijl hij zo belangrijk voor hen was geweest dat seizoen. Het lijkt me niet dat je naar zo'n werkgever terug wilt.
Sneijder moet gewoon naar Engeland gaan of blijven bij Inter. Als hij terug gaat naar Real Madrid is het echt een kneus. Alleen maar omdat die rukker Mourinho naar Real Madrid gaat. Dan heb je ook geen ruggengraat.
Denk wel dat hij nog blijft, ieder geval nog 1 seizoen Ben benieuwd hoe serieus de interesse van ManU is voor vdVaart, hij hoort gewoon elke week basis te spelen
Ja klopt, en dat deed hij de tweede seizoenshelft bij Real Madrid ook. Het lijkt me stug dat Real Madrid 'onzen Raf' laat gaan, hij is erg belangrijk geweest voor hun. Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze hem gewoon voor 23 miljoen laten gaan en dan Sneijder mee laten komen met Mourinho, als vervanger voor Rafael. Ik heb wel liever dat hij naar Arsenal gaat, vind het zelf mooiere club en zie hem daar dus ook liever voetballen. Past hij denk ik ook beter bij qua speelstijl.
Het mag een blaaskaak zijn maar wat hij keer op keer heeft bewezen is dat hij een enorm hart heeft voor de club. Heeft zich te allen tijden kapot gewerkt en alles gegeven, en daarvoor zal ik 'm eeuwig dankbaar zijn.