[Muziek] Metal algemeen [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm... Köld werd door veel metalliefhebbers als dé CD van 2009 bestempeld, had gehoopt dat je het wat beter zou vinden. :9 Kylesa kan ik me goed voorstellen dat het je niet veel doet, maar ik vind het geweldig.
    En tja Rush, gewoon geniale plaat! :D
     
  2. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Köld ook nog niet helemaal goed geluisterd dus wellicht dat hij met wat meer luisterbeurten wat fijner aan gaat voelen.

    Ik zet net ook weer even Mechanize van Fear Factory op. Man, wat is dat toch een heerlijke plaat _O_

    Nog andere mensen hier die naar Fortarock gaan?
    3 Juli in Nijmegen.
    Line-up:
    - Ex Deo
    - Decapitated
    - Textures
    - Hail of Bullets
    - Deicide
    - Ensiferum
    - Baroness
    - Behemoth
    - Fear Factory
    - Kreator
    - Killswitch Engage
    - Bullet for my Valentine
    - Suicidal Tendencies

    Echt een vette line-up, alleen Bullet en Ex Deo kunnen me gestolen worden. :thumbs:
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Slayer goes to Church

    8)
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net een romantisch drama gezien, 'Two Lovers', vind het echt een goede film. De film raakte me. En na zo'n film, heb ik het meest zin om naar black metal te luisteren. Een plaat als Gin van Cobalt, daar kan ik dan in verdrinken. Echt fantastisch is dat. De voornaamste reden dat ik black metal zo enorm waardeer.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, ik zou persoonlijk alleen maar ensiferum heen gaan.

    Wel erg vet dat het complete nieuwe Heaven Shall Burn album op hun myspace staat (stream) !!

    http://www.myspace.com/officialheavenshallburn

    Sparta!

    [yt]4Cu7Ufz7mFM[/yt]
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    De nieuwe single van Avenged Sevenfold! :D

     
  7. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Hellyeaaaah!! \m/ Mike Portnoy op de drums, en dat kan je horen ook, damn! xD
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528


    Wel een maandje te vroeg verschenen, maar fok it. Het is niet diep, hoogstaand of briljant maar het klinkt, imo, wel weer goed. Als je ervan houd tenminste, wat bijna niemand hier doet volgens mij, maar dat terzijde :+
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Best wel leuk nummer van Avenged Sevenfold.

    Ook lekker lang nummer :)
     
  10. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Heerlijk nummer. Eerste keer was ik er niet zo weg van maar hij begint er nu goed in te komen. :D
     
  11. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    MCB is idd erg strak. Heb ze nu 4x gezien en ze blijven erg vetjes. Hun nieuwere werk klinkt ook erg lekker en ik kijk best wel uit naar hun album release in Augustus.

    Heb het album nu 3x beluisterd maar ik vind het niet zo. Ik vind die teksten echt van een K3 niveau. Daar zingen ze ook 800x hetzelfde. Vroeger, en dan spreek ik over 6 jaar geleden ofzo, luisterde ik behoorlijk veel Sepultura en Soulfly maar nu vind ik er vrij weinig meer aan. En dat ligt dus grotendeels aan de uber eentonige teksten.

    Mechanize is idd een erg sterke plaat. Vooral Powershifter vind ik erg nice. Heb je ze nog live gezien eind februari in de melkweg?

    Ik hoop dat ik vrij kan krijgen voor Fortarock want ik wil er zeker heen. Sowieso word ik best wel nat van KSE. In 2007 of 2006 speelde ze op een doordeweekse dag in Tivoli maar toen had ik net tentamen week. En sindsdien zijn ze nooit meer gekomen. Ja op Lowlands een keertje, maar daar heb ik geen bal aan. Echt jammer, eind vorig jaar spelen ze wel 3 en 6 december ofzo in België maar naar NL komen ze niet.

    Verder vind ik Fear Factory erg strak en wil ik ook erg graag Kreator live zien. BFMV boeit me niet zo heel veel meer omdat hun 2e album erg matig is en hun 3e album gewoon rond uit kut is.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  12. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, kon er in Februari niet bij zijn. En cfreak, ga jij ook naar Carnifex in Doornroosje 7 Juni, meen een keer op jou last.fm gezien te hebben dat Carnifex je top artist is?
    Hier alvast een voorproefje voor de liefhebbers: *Heeft uitgevonden hoe ik Vimeo video's kan plaatsen :cool:
    [vimeo]11842682[/vimeo]
     
  13. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, was iig een erg strakke show van ongeveer 90 minuten. Alleen mogen ze van mij de volgende keer gewoon in de grote zaal komen spelen.

    Mja klopt, bijna 2200 plays ^^ Alleen ik weet nog niet of ik naar Carnifex ga. Ik wil er wel erg graag heen want het wordt sowieso een uber grote chaos alleen tis echt een pleuris eind weg voor mij. Ik heb ze nu 2x live gezien waarvan de laatste keer tijdens Bonecrusher was.

    Dus ik moet ff kijken of ik die dag erna vrij ben etc, maar ik acht de kans dat ik ga niet zo groot, helaas.
     
  14. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF, is iemand de metal wereld aan het uitroeien?
    RIP.
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja iedereen valt opeens dood neer ofzo. R.I.P. :'-(
     
  16. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    Jesus zeg ....... Opnieuw iemand ..en dan wel van Slipknot :'-(:'-(
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Slipknot vind ik helemaal niks, maar dit is wel erg zonde. 38 jaar ook, jammer!
     
  18. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat lekker zo....

    RIP
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    RIP

    Was totaal geen fan, maar da's wel erg jong weer. Maarja...

    Meth is a hell of a drug.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina