wat vind jij van skaters??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxmasterchief, 22 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik zou graag willen weten wat jullie van skaters vinden. Ik vindt skaters, de zogenoemde alto's maar achterlijke gasten. ze lopen met van die wijde broeken en met al die kettingen, het ziet er nie uit. dan hebben ze het ook nog eens over van die achterlijke trucjes. oftewel skaters zijn achterlijke mongoolen

2. mischa

mischa Guest

skaten is wel greappig maar over skaters ben ik het met xboxmasterchief eens

@ masterchief je moet je geen vaters van anderen jatten anders kun je je eigen f*cken

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ze zijn vaag, maar mij boeit dat weinig :)

@mischa, boeien, Shinchan ruled :p

4. hahha shinchan is cool he. maaruh skaters zijn echt dom

5. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Een paar skaters zijn vrienden van me, ik vind ze best aardig. Ik ben zelf geen skater, ik hou ook niet zo van hun kleding en skaten kan ik vast niet. Ik vind het zeker drastisch om ze mongolen te noemen, niet erg sociaal van jou. Skaters vallen over het algemeen toch niemand lastig?! In ieder geval degenen die ik ken niet. Ja oke, ze hebben een uitgesproken mening, maar ik vind dat er niets mis met ze is.

6. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Skaters zijn wel oke, maar die gothics en grafkoppen met wijde kleding dat zijn pas lelijke mensen :+

7. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh god is er iemand die denk dat die boven een bepaalde stijl staat komt die ook nog eens uit barneveld|:-

<------|:-

Maar ik skate zelf ook en ik respecteer mensen en als iemand dat niet kan moet die maar eens een leven gaan zoeken

8. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    waar slaat dat nou weer op. Dus als je skate moet je ook gelijk van die wijde broeken dragen en dan ben je opeens ook gelijk een mongool. Je moet echt dom zijn dat je dat denkt.dan ben je zelf een mongool als je zo denkt

9. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben geen skater (heb geen skateboard) maar draag wel wat wijde kleding in skater style zeg maar (dus niet nep nigger jigger style ;) ).

Maar echt geen keting aan me broek, me GBA SP, MD en GSM zijn al zwaar genoeg.

Maar ik vind skaters zeker geen mongolen. Maar je hebt gewoon gasten die skaten als vrijetijds besteding (en dat hoort nu eenmaal in iets wijdere kleding), en je hebt gasten " alto's " met buttons op de tas enzo. Dat vind ik wat minder maar zijn zeker niet onaardig...

Gabbers (de diehard gabbers met kale kop enzo) dat zijn pas mongolen... (maar wel vette beats).

Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  10. ik zeg nie dat iedereen van de skaters gelijk mongolen zijn en wijde broeken dragen maar de meeste hebben dat wel. en ik zeg ook nie dat ik ze nie respecteer maar soms vind ik skaters echt achterlijk doen

11. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste skaters zijn niet zoals xboxmasterchief ze beschrijfd. Hij heeft het over die alto's enzo. Die vind ik ook dom. Die kunnen niks en doen het alleen maar om een "skater" te zijn. Maar de meeste skaters (zoals ik) dragen gewone kleding en skaten gewoon voor de lol als een sport, net als voetbal ofzo.
    Maarja mij boeit het niet zeik wat je wilt, alto's en gothic shit kraak ik ook af. Maar dat zijn skaters.

12. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Noem eens een voorbeeld dan?

13. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Man, wat een gezeik over andermans kleding en manier van doen. Laat ze toch ff lekker. Ik skate zelf ook maar ik draag niet van die superwijde broeken.

Ik heb een beetje het idee dat dit topic is geopend om haat tegen skaters te uiten. Dit lijkt mij niet echt de bedoeling.

14. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd. Ben het volkomen met je eens. Alto's vind ik ook een vaag iets, kleding doen en laten enzo, maar ik ken er twee uit me klas en kan er best goed mee opschieten...

15. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeg je wel

16. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Skaters zijn nep...ze stinken naar zweet en stinkende stront damp dat uit hun wijde broeken waait en dan ook nog hun domme truckjes op hun skatebaord, vandaag kwam zon gastje ook nog op school skateboarden paar vrienden haalden diegene onderuit...:D:D:D was wel lekker hoe die ging pleuren...ze stinken!!

17. dat vind ik ook ik ben het helemaal met jullie eens dat alto's dom vinden. maar sommige skaters bij ons op school doen echt vet dom dus daarom. naaruh sommige zijn ook erg aardig

18. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ach mensen, wat maakt het nou uit waar mensen over praten, wat mensen doen en hoe mensen zich kleden.
    Zolang we allemaal maar geen ruzie met elkaar gaan schoppen.

Ik heb adidas schoenen, een levi's broek, een wibra bloes en een kipling rugzak.
    En wat gaat er nu om in xboxmasterchief's hoofd? "Wat is dat voor een domme nerd zeg".
    Wil mijn kleding iets zeggen over hoe, wat en wie ik ben? Nee!

Dus hou je oordelen voor je, jij praat met je vrienden misschien over die mooie goal van Kluivert, of dat vette geheimpje in Halo, whatever. Als die skaters net zo zijn als jij vinden ze jullie ook "achterlijke mongolen".

Ben wie je bent, doe hoe je doet, en draag wat je wilt dragen. En wees lief en aardig voor elkaar.

Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  19. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    xboxmasterchief, jij kent duidelijk geen skaters. Je hebt er waarschijnlijk een paar keer een gezien of er zit eentje bij je op school ofzo die jij niet aardig vind waardoor je hem meteen een mongool vind. Ik skate niet en ben ook geen skater maar om alle skaters een mongool te noemen is even dom als alle zwarten dieven noemen. (vette rasime dus) Ik zelf ken een paar skaters en daarmee ben ik bevriend en hun zijn duidelijk geen 'mongolen' de enige mongool hier is als je het aan mij vraagt de thread starter.

20. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken ook veel alto's. Ik skate zelfs met sommige. Dus de meeste vind ik wel oke. Ook al vind ik hun kleding niet altijd mooi, maar boeie das mijn probleem niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina