1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    ALS robben vervangen moet worden hoop ik dat Lens mee gaat. Denk dat ie dan ook gelijk gaat laten zien dat ie het niveau aan kan!
     
  2. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het zowieso al jammer dat babel de voorkeur kreeg boven lens.. Ben een ecnte ajacied, maar babel's rendement de laatste jaren is zo droevig...

    Dus nu alsnog lens mee, lijkt me heel mooi
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Vrees dat Robben niet meegaat. Lens zou mooi zijn:). Maar denk dat eerst Kuijt, Babel en Elia de voorkeur op de flanken zullen krijgen, daarna pas Lens.
     
  4. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Robben heb je voor de poulefase niet eens nodig, dan dan heeft ie 3,5 week om fit te worden voor de 1/8e finale .. niks aan de hand :)
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Wacht nou eerst maar eens die scan af.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 3,5 weken wel vrij optimistisch. Dat zal wel het meest gunstige geval zijn, denk eerder aan 4 tot 6 weken. Maar ja, diagnose is nog geen eens gesteld dus. ;)
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Bezoek aan servie en hij loopt volgende week weer de lambada de dansen.

    Ik heb door mijn werk de wedstrijd niet gezien, maar blesseerde hij zichzelf nou met een hakje? 8)
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja, en toen we al met 6-1voorstonden :emo:.
     
  9. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij wilde een hakje doen voor Gregory van der Wiel...
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Als Robben wegvalt, zal naar alle waarschijnlijkheid Lens inderdaad alsnog het vliegtuig pakken naar Z-Afrika. Dat is logisch. Maar dat hangt volledig af van de diagnose. Over drie weken speelt Oranje de laatste groepswedstrijd tegen Kameroen. Als Robben binnen drie weken fit raakt, dan moet Van Marwijk hem maar gewoon alsnog naar Z-Afrika sturen. Gaat het langer duren, dan moet Lens maar op komen draven.
     
  11. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Al is de kans heel klein dat Robben fit is, met een kans zou ik hem toch houden. Lens zal toch niet spelen als die meegaat.
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Neem dan van Nistelrooy maar mee zou ik zeggen. Meerwaarde van Lens zie ik niet echt in.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Echt klote van Robben. Zat gisteren in het stadion en iedereen schrok zich rot.
     
  14. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    ;)Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar heb het nieuws gelezen op het net! Tja een gemis is het natuurlijk wel, want hij verkeerd in een bloed vorm. Maar met zo'n seizoen in de benen, is de kans op blesures zoiezo groter, dit had iedere voetballer kunnen overkomen! Eerst maar eens die scan afwachten inderdaad, en dan moet van Marwijk maar beslissen wat ie doet. Lens is een aardige speler, maar mist natuurlijk wel ritme op het hoogste niveau. Zoals ik al zei van Marwijk zal er echt wel een oplossing voor vinden, al is ie natuurlijk geheel terecht niet blij....net als ik trouwens, en vele met mij denk ik
     
  15. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    net zo logisch dat Babel afviel bij het EK dat Boula werd opgeroepen zeker :+
     
  16. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar onder Marco van Basten was er maar bar weinig echt logisch. :p

    Ik zie ook liever Van Nistelrooij meegaan. Voor Robben hebben we nu al meer spelers in de selectie zitten die op zijn plek kunnen spelen en bij Van Persie in mijn ogen maar één, Huntelaar, en dat zie ik niet zo zitten.
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    [yt]TnC7OmM4E-Y[/yt]
    Zoek en gij zult vinden;).
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, maar dat was onder Van Basten. Logica komt niet voor in zijn woordenboek. Vooral in zijn beginperiode. Iedereen maakte kans in de selectie zolang je maar twee benen had en een paar voetbalschoenen.8)

    Dave van den Bergh, Collins John, Romano Denneboom (8)), Barry van Galen, Theo Lucius, Martijn Meerdink, Andwele Slory, Ugur Yildirim, om er zo een paar te noemen.... Ik kan me nog herinneren dat hij ook nog een keertje Kevin Bobson had opgeroepen.

    Maar daar staat wel het debuut van Kuijt, Van Persie, Huntelaar, Babel, Boulahrouz, Afellay, Stekelenburg en De Zeeuw tegenover8)
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Het enige dat van Marwijk doet is voortbouwen op de selectie die Marco neergezet heeft. 2 jaar geleden hadden we moeten winnen, maar toen hadden we von bommel niet ;)
     
  20. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik hoop echt dat we zo goed nieuws krijgen over Robben.. hij is al in het ziekenhuis las ik net. Ik bedoel als hij de groepswedstrijden mist is het niet zo erg maar daarna hebben we hem echt nodig willen we het wk winnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina