[Sport]Milan-AJAX

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door masterape, 23 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whoehaha

    whoehaha Wazupa

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    GODVERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ECHT NIE NORMAAL DIT IS KLOOOOOTE
     
  2. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad heb vorig jaar terwijl ik voor Ajax ben ook Feyenoord helemaal gevolgd en gejuiched maar das het verschil tussen echte voetbal fans en mensen die weten wat goed is voor het Nederlands voetbal en ventjes zoals the Outblast

    Hulde Voor Ajax
     
  3. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    oooh, ja errug goed voor de binnenlandse competitie als ajax de champions league wint, dan krijgen andere clubs met een veel kleiner budget een veel grotere kans van, de enige clubs waar het misschien goed voor zou zijn, zijn ajax, feyenoord en PSV, niet bepaald mijn favoriete clubs, al was het alleen al om het hoge "succesfan-gehalte"
     
  4. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Shit :mad:

    Echt jammer.......Ik vond het knap dat Ajax zo ver was gekomen.

    Blijf nog steeds in de Joden geloven :9

    AJAX 4-EVER!!!!!!!!!!
     
  5. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongelooflijk! In de blessuretijd nog een doelpunt tegen, maar wel klasse gevoetbalt door ajax.. :)
     
  6. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    I luv Ajax
    hehe en Ado:+
    maar dat zal ik maar niet te hard zeggen want die combinatie is niet iedereen even blij mee haha
     
  7. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het echt kut voor ze dat ze het niet gehaald hebben, ondanks dat ik een PSV fan ben, ik baal er best wel van..
     
  8. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    en waarom is dat?
     
  9. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    poep hey! Ik had ze de overwinning gegeunt als Fortuna-fan.. ik vond het echt jammer. Maar ondanks de ovewinning vind ik het supergoed van ze dat ze zo ver zijn gekomen!!

    *geeft applaus* ;)
     
  10. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    waarom is wat??
     
  11. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow gek dat was zo erg. Ik ben willem 2 fan maar ik zat net bij mijn vriend te kijken. En hij is zo'n fucking ajax fan. Echt jonge ik gunde het ajax dik, aarg die extra tijd moeten ze echt afschaffen. Haha mijn vriend helemaal blij ze gaan naar de halve finale. Hij heeft daar gvd een kwatier na het laatste doelpunt een trance gezeten haha wa had ik gelachen....!!!!
     
  12. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ik krijg een hartverlamming zo'n beetje
    Van dit soort dingen wordt ik echt Sacho
    maarja snik
    rent naar zijn mammie toe:p
     
  13. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Klote wedstrijd...
    Maar ze zijn ver gekomen though..
     
  14. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Repect voor Ajax! :)

    Maar waarom was ik er nou niet bij om mijn ploegie aan te moedigen toen ze het nodig hadden :'-( en een steen op Inzaghi te gooien...
     
  15. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Die passanen was wel erg kansloos deze wedstrijd. Sjonge jonge wat een blunders.
     
  16. Lucky_X_strikeR

    Lucky_X_strikeR I will strike back

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    same here!

    Ajax hield het Nederlands voetbal hoog

    Jammer dat ze er nu uitliggen
    Ondanks alles hebben ze het heel goed gedaan hoor
     
  17. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    :mad: Triest, zou toch mooi voor het NL voetbal zijn geweest als ze door waren gegaan.....

    Ze hadden gewoon verdiend om door te gaan. Maar ja, terugtrekken voor het eigen goal tegen wanhopige Italianen is niet zo slim. Ze hadden gewoon druk moeten houden op de Milanese goal. Bijna verdomme Bijna waren ze er!
     
  18. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    altijd hetzelfde met ajax, in de slotfase proberen ze de stand dan vast te houden en zetten alles op de verdediging. die commentator doet er nog een schepje bovenop, ajax heeft alles onder controle het gaat goed ze gaan het redden. op dat moment gebeuren er altijd gevaarlijke dingen. als ze gewoon hetzelfde waren blijven voetballen was er waarschijnlijk niks fout gegaan. echt zonde...
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dit is toch wel zo kut voor ajax, wordt net in de blessuretijd nog effe een goal gemaakt door AC Milan.

    Dit is echt, gestruikeld over de finish
     
  20. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Het is ook altijd hetzelfde met die Italiaanse clubs, altijd de mindere, altijd onaantrekkelijk spelen en op een of andere miraculeuze wijze toch winnen. Zie hiervoor ook: Barcelona-Juventus en Inter-Valencia. Het is precies wat Koeman zei, er staan drie Italiaanse clubs in de halve finale, maar geen hoort er thuis als je naar het spel kijkt.

    Ik hoop dat real madrid de cup wint, die willen tenminste echt voetballen in tegenstelling tot die Italianen. Dit is ook gisteravond weer gebleken. Ze hadden massaal kunnen gaan verdedigen om hun voorsprong te beschermen, maar deden dit niet.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina