Ik heb zelf zo'n beetje alles wel gehad behalve Heroine. Ik gebruik nog steeds wel met enige regelmaat Bolivian marching Powder en af en toe een pilletje. Soms ook wel een paar maanden niks. Ben niet verslaafd ofzo. Sommige mensen in m'n omgeving blijven meteen alsmaar doorsnuiven.
Blowen doe ik al 8 jaar stevig en vind het nog steeds lekker. Ik vind ook dat ze dat volledig moeten legaliseren. Zowiezo voor mensen die er voor medicinale doeleinden baat bij hebben.
Wat de Xtc betreft vind ik niet dat ze het moeten legaliseren. Wat ze daar in tegen niet moeten verbieden zijn de gronstoffen voor het produceren van goede xtc. Die dingen worden toch wel gemaakt. Iedere keer komen er weer stoffen bij op de lijst van verboden stoffen. Hierdoor moeten de fabrikanten op zoek naar een andere stof, zodat de pil nog wel effect heeft. Zo kan je je voorstellen dat er van allerlij chemische troep wordt gebruikt om de pil toch nog een beetje effect te laten geven. En wie is daar de dupe van?? De dealers....? De producenten.....? Nee, die verdienen hun centen wel. Het zijn de gebruikers die daar de dupe van zijn, wat zal leiden tot aardig wat geflipte mensen met hersenbeschadiging en al, waar de overheid achteraf weer mee te maken krijgt doordat ze niet meer functioneeren in de maatschappij.
Ik raad het iedereen af om drugs te gebruiken, zolang je niet weet wat het is, mis je ook niks.
Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2003