Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    * schenkt zich net een pilsje in *
     
  2. Lucky_X_strikeR

    Lucky_X_strikeR I will strike back

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ieder voor zich zelf moet weten of die drugs gebruikt of niet

    Ik heb ook veel drugs gebruikt
    maar daar ben ik nu gelukkig van af
    ik rook wel nog (sigaretten) maar dat is dan ook alles

    ik ben er ook niet trots op ofzo dat ik veel gebruikt heb
    ik heb er eigenlijk best veel spijt van
    mja....

    iig ik vind dat iedereen dat zelf moet weten

    trouwens...

    kaas is het grootste export-product van Nederland
    terwijl er zelfs nog meer XTC de grens overgaat

    ik bedoel maar!
     
  3. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje endorfine voor het uitgaan is wel handig, ken je lang doorgaan, je word bijna niet dronken.
     
  4. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    wat is endorfine voor iets?
     
  5. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    een soort light xtc. kun je bij elke smart shop kopen. Het zit ook in stackers.

    Een soort pep, maar het is niet echt heftig hoor
     
  6. mr. blond

    mr. blond Foei !!

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. Zeer gefundeerde mening. NOT!

    Wel eens van consequenties gehoord?

    Kan me haast niet voorstellen dat je je zo simpel bent!
     
  7. RoCkEFeLLeR

    RoCkEFeLLeR veelveelgroot

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Drugs ...
    Het ligt aan jezelf....
    Of je jezelf kan inhouden of niet..
    Laatst op een verjaardag kreeg ik een envelopje coke in me handen geschoven...
    Heb het de hele dag in me me borstzakje bewaard , en aan het eind van de avond terug gegeven...

    Ik vind dat het helemaal aan jezelf ligt.
    Know your limits en ga er niet overheen , wanttttt je krijgt er alleen maar problemen door.

    (Niet uit eigen ervaring btw)
     
  8. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet verwacht dat jij zo'n simpel antwoord zou geven. Ten eerste aan hard drugs en dan heb ik het over pillen,spuiten,snuiven en al die shit raak jij tien keer sneller verslaafd aan en er sterven duizende hersencellen af. Een joint is 20x zo slecht voor je longen als een sigaret en dan heb ik het er nog niet over wat er in je kop gebeurt. Bij hard-drugs is het lekkere gevoel tig keer groter als dat jij een pilsje drink of een peukje opsteekt of een joint rookt. Bij hard-drugs kunnen mensen al heel snel niet meer zonder dat lekkere gevoel. Wat langer duurt met alc. en sigareten.
     
  9. RoCkEFeLLeR

    RoCkEFeLLeR veelveelgroot

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    PAblow heeft gelijk :D
     
  10. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    pablow

    Hij zegt toch niet dat hard drugs moet gaan gebruiken.
    Als het aan hem lag zou hij ook sigaretten en alcohol afschaffen.

    Dat lijkt me trouwens een goed plan. Kan ik mooi wat extra gaan bijverdienen met de smokkel van sigaretten en drank
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Wat moet er gefundeert worden?

    Harddrugs is harddrugs. Alleen omdat het met naalden gaan moet dat wel verboden worden en sigaretten en alcohol niet?

    Leuk voor de consequenties, maar waar ligt de grens? Eerst lag die bij sigaretten, toen bij sigaretten, toen bij joint, en zometeen?
     
  12. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Hard drugs heet alleen zo volgens mij omdat het schadelijker is. Sigarreten zijn verder wel het meest verslavende van ze allemaal.
    Zoals ik al een in een andere thread zei: sigaretten zijn echt triest, je gaat er kappot van, je gaat er van stinken, het word steeds minder als cool gezien (verschild vaak per school en omgevind) en je krijgt geeneens een kick van. Dna kun je naar mijn idee toch beter gaan blowen.
     
  13. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben het absoluut met je eens dat spuiten/snuiven tien keer sneller verslavend werkt alleen zijn er in Nederland VEEL MEER mensen verslaafd aan alcohol en roken dan aan spuiten/snuiven.

    Het vreemde is alleen dat als iemand van 13 zich klem zuipt en kotsend op straat ligt men het bijna als normaal opvat maar als je een paar trekjes van een joint neemt ben je al hard op weg een verslaafde te worden
     
  14. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind drugs wel een groter probleem worden. Veel mensen die ik ken blowen en dat vind ik niet erg, dat boeit me niet. Er is wel iets anders waar ik van schrik. Om maar een voorbeeld te noemen: ik ging laatst naar Utrecht met de trein naar de get down toe en toen ik in de trein zat zat ik een beetje in het raam te kijken en toen zag ik in de weerspiegeling mensen cocaine snuiven in de trein. Dit soort dingen zie ik steeds vaker, maar ik schrik er iedere keer weer van!
     
  15. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt waarschijnlijk omdat veel meer mensen drinken en roken dan dat mensen hard drugs gebruiken. En je ziet snel dat hard drugs verslaafden er 10 x erger aan toe zijn dan alc en rookwaar verlaafden....
     
  16. Ik heb zelf zo'n beetje alles wel gehad behalve Heroine. Ik gebruik nog steeds wel met enige regelmaat Bolivian marching Powder en af en toe een pilletje. Soms ook wel een paar maanden niks. Ben niet verslaafd ofzo. Sommige mensen in m'n omgeving blijven meteen alsmaar doorsnuiven.
    Blowen doe ik al 8 jaar stevig en vind het nog steeds lekker. Ik vind ook dat ze dat volledig moeten legaliseren. Zowiezo voor mensen die er voor medicinale doeleinden baat bij hebben.
    Wat de Xtc betreft vind ik niet dat ze het moeten legaliseren. Wat ze daar in tegen niet moeten verbieden zijn de gronstoffen voor het produceren van goede xtc. Die dingen worden toch wel gemaakt. Iedere keer komen er weer stoffen bij op de lijst van verboden stoffen. Hierdoor moeten de fabrikanten op zoek naar een andere stof, zodat de pil nog wel effect heeft. Zo kan je je voorstellen dat er van allerlij chemische troep wordt gebruikt om de pil toch nog een beetje effect te laten geven. En wie is daar de dupe van?? De dealers....? De producenten.....? Nee, die verdienen hun centen wel. Het zijn de gebruikers die daar de dupe van zijn, wat zal leiden tot aardig wat geflipte mensen met hersenbeschadiging en al, waar de overheid achteraf weer mee te maken krijgt doordat ze niet meer functioneeren in de maatschappij.
    Ik raad het iedereen af om drugs te gebruiken, zolang je niet weet wat het is, mis je ook niks.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2003
  17. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    say no to drugs
     
  18. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Als je dood gaat van een verkeerde XTC pil is het je eigen schuld :{
     
  19. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongen wat is dat nou weer voor een kinderachtige reactie? Denk je dat hij zelf niet het gevaar weet als ie iedere drugs al heeft uitgeprobeert? Soms heb je dat denk ik gewoon nodig als je er eenmaal aan begonnen ben.
    Net zoals het forum voor jou, je zou het toch ook erg gaan missen na een paar maanden er niet geweest zijn? En als je dan weer ff erop zit en iemand zegt dan 'als je RSI krijgt dan is het je eige schuld' dan denk je toch ook: fock off man, ik weet er heus wel genoeg vanaf hoor
     
  20. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm, in de post waarop je reageert gaat het over een jointje, en dat zijn toch niet bepaald hard-drugs...

    en in een eerdere post staat dat jointje 20x zo schadelijk is als een sigaret....daar klopt ook nx van



    @Blade: lol, maar wel gelijk
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina