1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

  1. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    hardcore versie is weer vetter imo.

    Ik vind de laatste tijd de main vaak tegenvallen tov de andere stijlen, hopelijk is dat morgen anders. Ik ben wel benieuwd naar mental theo, vorig jaar was dat zwaar vet in de tent.
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Even nog over No Time To Waste. Met dat nummer hebben ze een Pavelow mix op gemaakt. Met Pavelow willen ze weer een ander soort muziek creeeren. Zie hieronder de Pavelow mix. Je moet er wel van houden, maar ik denk dat er binnenkort veel meer Pavelow mixes bestaan. Vooral na 2.15 vind ik hem wel cool klinken.

    [yt]eYnz6J7UyKs[/yt]
     
  3. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen weer defqon heb er zin an alleen ik hoorde dat mc ruffian niet meer komt ?
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jammer dat ik er niet bij kan zijn , kaartjes waren te snel uitverkocht en geen zin om voor 100 euro een kaartje te kopen terwijl ik ook al naar Mysteryland ga (waar ik de line-up erg vet vindt).
     
  5. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Beetje een zelfde soort initiatief als Dock. 45 volgens mij. Niet echt mijn ding.

    Wel ontzettend veel zin in morgen :thumbs:
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Houd er ook niet zo van
     
  7. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Over een kwartiertje word ik opgehaald en dan gaan we..! :D _0/
     
  8. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, was een lekker dagje hehehe!
    Goed, goed naar de klote!!!!
    Chilldaggie van maken maar hahaha!
     
  9. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn, was echt vet gister. Weer ideaal, echt een topdaggie gehad _O_
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Baal nu nog steeds dat ik geen kaarten had. Net de afsluiting van Wildstylez geluisterd maar dat slaat nergens op. Iemand bij Deepack afgesloten? Vind dat echt helden_O_

    En dat dubstep ofzo vind ik ook niks. Lees net op hardtraxx dat ze bij Q-base en zo'n tent voor dit soort muziek gaan neerzetten. Hopelijk blijft die tent leeg voordat je het straks steeds vaker gaat horen ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2010
  11. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Zolang ze de Hangar maar laten voor wat het is. Eerst tot 24:00 Qluptempo, daarna de rauwere hardstyle. De rest boeit me niet. Vorig jaar van 17:00 tot 07:00 in de hangar gestaan en sindsdien staat Q-Base 2009 in mijn top van de houseparty's. Dat geluid alleen al is zo ziekelijk lekker \o/_O_
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, vind Dubstep echt 3x niks. Al die nummers zijn ook hetzelfde, allemaal zo een raar rauw geluid en dan wat bliepjes erdoorheen. Nee dankje.
     
  13. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Wildstylez draaide inderdaad waardeloos. Alleen maar platen van anderen die al eerder (soms echt een uur 8)) voorbij waren gekomen. Desalniettemin was het toch vet met dat vuurwerk en die lasers op het laatst. Begin waren we bij Black, daar werd ook aardig hard gedraaid door oa Nephyte en Art of Fighters die wij hebben gezien. Blue tent was ook leuk, Tatanka liet het aardig losgaan.
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zat zelf live mee te luisteren naar de set van Wildstylez, vond het zelf ook matig maar hoorde wel die gast van Dance-Tunes Radio samen met DJ Isaac zeggen dat ze fucking goed bezig waren 8)

    Maarja, Isaac is zelf ook een pipo.
     
  15. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Blij dat ik ik al kaartjes voor de feestfabriek heb ( bagger anthem trouwens) en kaartje voor Decibel heb. ( geen anthem met zon kut lange trage break)
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Feestfabriek worden hopelijk nog wel wat kaarten voor verkocht want tot nu toe loopt het niet geweldig volgens mij. Moet toch wel een heel vet feest gaan worden en ze moeten nergens op bezuinigen als ze wat minder kaarten verkopen!
     
  17. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Arena = slecht geluid. Denk dat dat veel mensen tegenhoudt. Ikzelf ga ook niet.
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Niks mis met dat geluid hoor, mensen overdrijven het.
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zelf nog nooit een feest gehad in de arena. Las op partyflock dat het alleen op de tribune nogal galmt maar dat je er verder geen last van hebt. Ik merk het wel!
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zelf naar Sensation geweest alleen vorig jaar, maar vrienden van me zijn ook naar Black geweest (paar keer zelfs) en zeiden dat het geluid gewoon goed was. Bij sensation vond ik het ook prima, al is dat natuurlijk wel compleet andere muziek.

    Zit zelf nog steeds te twijfelen om te gaan, sinds het een week na Sensation is en dat al een heel duur grapje wordt.
     

Deel Deze Pagina