1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

  1. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    In de ArenA heb je gewoon prima geluid hoor :) Ja, in de tribune galmt het wel, maar op het veld merk je daar niets van. Tijdens Black 2008 stond het gewoon goed hard :)
     
  2. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Defqon viel tegen dit jaar kwa opzet zag het er echt minder uit dit jaar en ook de afsluiting was niet zo groots. Op naar decibel
     
  3. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog feesten (liefst outdoor) die niet uitverkocht zijn en voor 25 july of na 20 augustus zijn?
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ground Zero? :+
     
  5. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha ja ground zero verkoopt never nooit uit..
    Ben nogsteeds niet 100% joh na zaterdag..niet normaal ;)

    Mainstage was ruk inderdaad vond ik.
    Black,blue en grey waren heeeerlijk!!!

    Heerlijk feessie weer hoor..ook leuk om als sardientje met je koekwauze hoofd in de trein testappen iedere keer :) Damn :)

    Op naar Decibel :D
     
  6. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ground zero en Q-Base. Beide zeer goed te doen, ondanks een compleet andere opzet van het feest.

    Dat is en blijft geniaal. Die gesprekken die je dan af en toe houd met de personen om je heen. Je snapt zelf niet eens meer waar je over praat. Ikzelf heb ooit eens met mijn vage kop met een stel zitten praten welke ook van het feest afkwamen, en had niet eens door dat ik Den Haag(waar ik dus moest stoppen) al voorbij was. Daardoor eindigde ik in Breda...
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2010
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik hoorde trouwens dat er veel mensen werden geweigerd op DefQon o_O Hoe dan?!

    Hoop niet dat het ook zo is bij Mysteryland, ga namelijk met wat mensen van m'n school en wat eigen vrienden , maar 3 mensen zijn nog 17 ofzo.
     
  8. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Velen hadden hun legetimatie niet bij zich. En daar werd veel om gevraagd. Die konden hem eerst ophalen, voorat ze naar binnen mochten (en uiteraard ook 18 of ouder waren).
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat is ook voor het eerst zeg.
     
  10. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Niet echt hoor. Bij de kleinere feesten word er ook geregeld om legetimatie gevraagd. Alleen nu omdat het bij Defqon gebeurde, is het ineens een groot probleem. Op de website van Q-Dance stond het ook al aangegeven.

    En je bent wettelijk ook verplicht je ID standaard op zak te hebben dus snap het probleem niet zo goed.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Bij kleinere feesten ja, maar bij grotere feesten/festivals is dat nooit zo. Daarom hebben mensen van 20+ het dan ook nooit bij zich, worden nooit gevraagd. Vriend van me is 21 en die moest zijn id van huis gaan ophalen.. Is al 3x naar defQon geweest 8)
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Maar je hebt altijd een ID nodig. Als de politie er om vraagt en je hebt hem niet moet je ook 50 euro betalen. Zo zwaar is dat pasje in je portemonnee ook weer niet ;)
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    True, maar snap wel dat heel veel mensen verbaast waren dat er opeens streng gecontroleerd werd.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik heb standaard een ID in mn porto monnee?
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik draag nooit een portemonnee bij me (heb dan ook nooit m'n ID bij)? :+
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    En je drinkt en eet ook niks de hele dag? Of pik je alles? :)
     
  17. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1


    Vanaf 2:50 _O_
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  18. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    zieke show gek:9\o/
     
  19. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeker, laatste half uur was echt zo gruwelijk _O_ Eerste half uur van Wildstylez was echt teleurstellend, maar dit soort dingen maken dat helemaal goed.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Haha nee, ik heb gewoon briefgeld los in m'n broekzak zitten. Nog nooit wat verloren ofzo. :)
     

Deel Deze Pagina