WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, nu weer zeiken over dat de spelers de golfregels niet serieus nemen omdat Stekelenburg zat te bellen :emo:

Om vervolgens te gaan zeiken over Huntelaars techniek (met golf) , kom op zeg.

@kaasstengel; je had wel een uitslag met veel goals, alleen aan de verkeerde kant:+

2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha :p

Maar Hugo Borst is wel steeds irritanter bij WK Journaal. Nu zeiken over de verkeerd ebeelden enzo :emo:

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Ik vind eigenlijk alle "analisten" vervelend die de NOS bij elkaar heeft gesprokkeld. Hugo vind ik zelf nooit zo zeikerig maar die Piet de Visser is tergend, elke speler heeft hij al gezien op 14 jarige leeftijd en bij allemaal zag hij al dat ze een zeer goede techniek hadden, daarnaast spreekt hij Chelsea irritant uit. Ook Alfons Groenendijk vind ik niet super, snap ook niet waar ze hem opeens vandaan hebben gehaald.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat Johan me op de Belg ook wel mijn neus uit begint te komen, hij heeft gewoon te weinig verstand van het spelletje :+ Zo had België een speler belicht zodat hij eruit sprong, komt Johan: "Als je kijkt naar die gozert in het lampie dan..."

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gelukkig is van der Gijp er nog op 7, die zit tenminste nog aanstekelijk om zn eigen grappen te lachen :+

5. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Piet de Visser, wat een held! :D

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Zijn boerse vocabulaire betekent niet dat hij het niet snapt. Johan heeft best veel verstand van voetbal vind ik!
    Nu is bv Piet de Visser op de NOS, dat is echt een knuppel 1e klas.. Alsjeblieft, wat een irritant betwetertje.

@richardbakker: waarom is die een held?

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vind De Visser ook maar een heel raar mannetje.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Ik vind Richard Bakker ook maar een heel raar mannetje.

:+

9. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    O-)

10. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Nee, het zijn wel dollars :)

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Eh nee, tenzij je in de US woont 8).
    Ik neem aan dat je een Nederlandse proxy hebt.

Pf volgens mij kunnen Borst en de Visser elkaar ook echt niet luchten.

Laatst bewerkt: 21 jun 2010
  12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Borst kan alleen zichzelf luchten, maar Piet de Visser is ook niet optimaal op de hoogte van hoe het WK in elkaar zit.. hij zegt dat Chili waarschijnlijk in de tweede ronde tegen Argentinie het onderstip delft..

13. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Als er een $ teken voor de bedragen staat, neem ik toch echt aan dat het in dollars is hoor :p Ik gebruik deze site: Link(mag ik dat posten?)

14. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Idd die man praat met passie :)

Edit : hopen dat Cisse morgen een keer speelt als Domenech hem nou gewoon in de basis had gezet was er helemaal niets aan de hand voor France *)

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hoe die Borst ook telkens die soort van presentator om feitjes vraagt en hem verbaal op de vingers tikt als hij het fout zegt en een verbale aai over de bol geeft als hij het goed zegt. Ik zou toch pisnijdig op die Borst worden.

16. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Piet de Visser vind ik echt irritant. Vind zichzelf altijd zo geweldig:emo:

17. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zegt die er ook regelmatig bij: Even je kennis testen :emo:

Vond het gebaar van Advocaat en Beenhakker wel mooi richting Youri Mulder, ze zeiden iets in de zin van: eindelijk een grote jongen geworden

18. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Sorry dat ik het zeg.. Maar ik vond dit een van de betere momentjes van Hugo Borst. En aangezien ik ook zag dat Huntelaar een swing had van niks vond ik dit wel Humor ja. Wat jij nou doet is zeiken, wat hij soms heeft is humor.. En eigelijk zeg ik het nog fout, want is het zeiken.. Of is ook het commentaar op Stekelenburg humor.. Hij is een droogkloot.. En jij zeurt gewoon ...

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hij zei het niet op een humoristische manier, maar op een enorm zeikerige manier.. Hij irriteerde zich er werkelijk aan.

20. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    :): Rustig maar, je vatte het gewoon verkeerd op.. Wat ik begrijp als je niet van hugo borst houd want dan zal je dat snel doen.. Maar het was wel grappig, zeker voor iemand die wat van golf afweet..

edit:

Waarom zegt niemand iets over het buitenspel staan van Ronaldo voor zijn goal..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina