WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    haha zelfde hier, sta wel erg laag.

Wel erg dat ik eerst 2-0 had.. Nooit veranderen, waarom vergeet ik de vuistregel!

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.663
    Lol, geen wonder dat jij 44e staat.. Portugal mocht gewoon niet verliezen van Ivoorkust anders waren ze vrijwel uitgeschakeld. Dus dan is 0-0 een prima resultaat. Noord-Korea kwam hier voor helemaal niks dus die voetballen wat vrijer.
    Dat jij vervolgens denkt dat Noord-Korea wel ff wint van Portugal vind ik grappig, en met mij de hele voetbal poule aangezien vrijwel iedereen punten heeft gescoord behalve jij.
    Ik zeg nergens dat je dom bent ofzo, maar er zit heus wel een klein verband tussen verstand van voetbal en Wk poules.

Waar slaat diiiit nou weer op :emo:
    Waar blijkt dat ik geen respect voor jou heb?

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ook jammer dat Honduras zich heeft gekwalificeerd ten koste van Costa Rica..
    Voor de gene die het niet wisten, Honduras plaatste zich direct doordat Costa Rica tegen de VS (dat al geplaatst was) in de 94'ste minuut zijn 2-0 voorsprong tot 2-2 zag komen door Bornstein..

4. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Joehoe, goed voorspeld :)

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Kutvilla, had met m'n neef gewed dat Spanje met 3 doelpunten verschil zou winnen. Mag nu z'n nieuwe voetbalshirt sponsoren :+

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Man man man, met een beetje mazzel had Spanje hier met 6-0 gewonnen. Het gaat zo simpel he, maar ja dat heb ik al gezegd. :+ Verwacht veel van Spanje dit toernooi, alleen is het toch wel zorgwekkend dat die kansen telkens gemist worden.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.900
    Ging elke keer net niet inderdaad, soms van die kansen waar ze gewoon wel eens mochten schieten inplaats van 20x die bal nog rond spelen in het strafschopgebied en vervolgens kwijt raken. Navas speelde wel matig.

Spanje - Chili lijkt me wel geniaal te worden, mag toch hopen dat Spanje doorgaat. :eek:

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.663
    Gewoon hopen dat Honduras tegen Zwitserland scoort.. En dan Spanje én Chili door!

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Navas vond ik ook matig, had ik niet verwacht. Had vorige wedstrijd toch een goeie invalbeurt, Spanje had echt een speler op de flank nodig(beetje hetzelfde als Oranje met Elia) en hij bracht een hoop dreiging daar. Helaas vandaag minder inderdaad.

Chili is wel een ploeg die Spanje ligt. Ploeg die zelf ook voetbalt maar minder kwaliteit heeft dan Spanje, dat moet toch geen probleem zijn. Verwacht ik niet in ieder geval.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarom worden er vanaf nu vier wedstrijden per dag gespeeld? Twee om 16:00, twee om 20:30.

Dat zou het beste zijn, Spanje en Chili door.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Ik mag wel van harte hopen dat dat het scenario wordt. Sowieso is het bizar dat het in diverse poules kan voorkomen dat landen met 6 punten niet doorgaan evenals het feit dat er dadelijk geen één Afrikaanse club in de 8ste finales zit.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Jawel joh, Ghana gaat door en Deutschland geht aus:cool:

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat zou mooi zijn inderdaad ja. Die poule kan trouwens echt nog alle kanten op.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.900
    Laatste poule wedstrijden hé, snel die even afmaken zodat het echt kan beginnen.

Zou me niks verbazen als Franrkijk morgen nog gaat verliezen ook van Zuid Afrika, wat een tyfus bende daar in dat elftal. :lol:

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Gun ik ZA wel, dus hoop het ook. :) Ik hoop dat de dikgedrukten winnen:

Frankrijk - Zuid-Afrika
    Mexico - Uruguay
    Griekenland - Argentinië
    Nigeria Zuid-Korea

Gun het Zuid-Afrika wel.
    Mexico IMO leuker team dan Uruguay. Gun het Forlan wel, Suarez sowieso niet.
    Argentinie speelt leuk, Griekenland was dramatisch IMO.
    Zowel Nigeria als Zuid-Korea zijn leuke teams.

Laatst bewerkt: 21 jun 2010
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.663
    Ja tuurlijk gaan die verliezen.. Heb zelf vorig jaar ook een clash gehad tussen team en trainer... Het laatste waar je dan aan denkt is voetballen. Ik denk dat Zuid-Afrika die wint, zo sowieso leuk zijn voor het volk daar.
    En anders gaan ze allemaal Portugal supporten ;)

17. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Als ze al spelen....

18. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze spelen de wedstrijden uit dezelfde poule allemaal tegelijk omdat je dan geen 'invloed' op elkaar kan hebben. Is tevens ook spannender. Alle laatste wedstrijden van de eredivisie zijn ook altijd tegelijk.

Laatst bewerkt: 21 jun 2010
  19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zou geniaal zijn als de Franse spelers niet zouden komen opdagen of alleen eigen goals zouden gaan maken. Even records breken enzo.

Sowieso Sarkozy flipt hem dan helemaal haha.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.663
    Kan me niet voorstellen dat de Franse spelers zo dom zouden zijn.
    Anders maken ze hun land echt ten schande, en eigenlijk het WK ook.

Ik zou ze dan serieus uitsluiten voor het eerstvolgende EK. Kan écht niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina