1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Werchter '10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mattiejj, 25 feb 2010.

  1. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand hier die ervaring heeft met de files voor Rock Werchter? Ik wil met de auto gaan, maar hoorde dat dat weleens enorm lang kan gaan duren door de files die door Rock Werchter ontstaan. Daarom bedacht ik om de auto in Leuven neer te zetten. Iemand tips?
     
  2. Remco

    Remco Guest

    Lijkt me sterk, aangezien je op elk moment van de 4 dagen daar aan kunt komen. Maar misschien heb je gelijk hoor ;)
     
  3. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar voor het eerst naar werchter geweest. We gingen toen om half 7 zeven weg met de auto( we werden gebracht ). Maar stonden vanaf belgie alleen maar in de file. Toen hebben we +/- de laatste 6/7 kilometer nog gelopen met al onze spullen. En waren we om Twee, drie uur op de camping. Niet echt een aanrader dus. Wij gaan daarom dit jaar ook met het openbaar vervoer.
     
  4. Remco

    Remco Guest

    Maar dat was gewoon op de eerste dag neem ik aan?

    Ik ga namelijk alleen vrijdag.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Anders ga je gewoon eens met de auto, kom je er van zelf achter. 8) Er is altijd wel iets kut. Het is of je bagage slepen in een overvolle trein zonder airco, om nog maar niet te beginnen over de nog vollere treinen op de terugweg. Gevuld met stinkende mensen, that is. :cool: En misschien moet je wel heel de rit staan. En moet je nodig naar het toilet maar is deze constant bezet, of tering smerig. Of heeft de trein een uur vertraging.
    Als je met de auto gaat sta in je in de file... en moet je de bagage nog verder aanslepen. Tja. Je hebt wel je eigen muziek. Misschien zelfs airco. Je kan easy met je vrienden zitten. Sigaretje roken.

    Voor mij is de keuze niet zo moeilijk. ;)
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Wat een vette line-up op Vrijdag zeg... De zaterdag is ook leuk.

    Voor de mensen die gaan, have phun... Al ga ik er vanuit dat dat wel lukt.
     
  7. Remco

    Remco Guest

    Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik vrijdag in de file sta, maar ik kom er vanzelf wel achter inderdaad :)
     
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is altijd het gene waar ik een hekel aan heb, de reis erheen en de reis terug :+

    Ik ga met vrienden met het openbaar vervoer.. we zullen zien hoe het loopt!
     
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik stond vorig jaar gewoon netjes in de file op vrijdag. ;)
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Na wat problemen kan ik zelf niet gaan naar de Rock Werchter dus ik vraag het maar hier heeft iemand nog interesse in een Rock Werchter ticket? het is wel een E-ticket ;), ik had daarvoor wel zin om naar de Rock Werchter te gaan maar nu eigenlijk toch maar niet, 4 dagen in de tent is nou niet echt iets voor mij :+
     
  11. Remco

    Remco Guest

    Hm, fuck. Vroeg weg dus.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ga morgen ook gewoon met de auto. Zie wel hoelaat we aankomen, het eerste interessante is toch pas Muse en dat moet wel lukken :+
     
  13. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    *kijkt naar de line up van zondag en is jaloers* ok op vampire weekend na dan
     
  14. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit jaar ook voor het eerst naar Rock Werchter :) gewoon met de auto om 6 uur weg dus ik hoop dat er weinig file is :mad:


    Ow en neem mijn polaroid cam mee, dus als je me ziet, kom ff hoi zeggen.. Dan mag je met me op de foto en krijg je de foto mee naar huis ;)
     
  15. Remco

    Remco Guest

    Sowieso! Ik sta waarschijnlijk in de pit :cool:
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Tien vrienden van mij gaan morgenochtend al om 6 uur. Maar ik ga met een vriend pas rond 5 uur s'middags. Hoe moeten we dit regelen om op dezelfde campingplaats te komen?
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Kun je daar trouwens met een Nederlandse bankpas of creditcard pinnen(gewoon bij een automaat dus niet voor eten etc) of moet je genoeg contant geld mee nemen voor 4 dagen?
     
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem aan dat je gewoon kan pinnen daar, zou wel vaag zijn als het niet kan. :)

    Ik zelf neem maar ongeveer 100 euro extra mee (+ pinpas, kan dan altijd bij pinnen). Aangezien ik al een ticket heb om 60 eet en drinkbonnen in te wisselen, kan ik al automatisch minder geld meenemen.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik ben die gast met dat biertje in z'n hand.
     
  20. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    K :) look for me! ik ben die kerel met dat gezicht!

    nu mijn bedje in.. morgen vroeg op :D

    hopen dat ik alles heb en niks vergeten ben XD
     

Deel Deze Pagina