Is Blinx echt de xboxmascotte of niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Benneke, 23 apr 2003.

1. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2

Maar zo zou t gross toch ook geen reed voor mario intreseren ?
    laat de achtergrond weg ( en de tekenfilm )

Dat is t ook toch maar een lompe loodgieter in een rooie broek ?

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Master Chief moet geen mascotte worden, why ? Omdat hij ook al op de PC uitkomt en dan denk je bij halo aan de xbox en aan de PC.

Blinx moet zeker geen mascotte worden, het spel is slap. Slechte reacties gekregen van veel gamers en een kat met een stofzuiger als mascotte ?? yeah right.

Ik gok op de hoofdrolspeler van Fable voor mascotte :D

3. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar dat is zo gegroeid omdat in de tijd van de nes er nog geen stemmen enzow waren en je dus nog totaal geen achtergrond had... nintendo heeft besloten om mario te houden omdat de meeste gamers (nintendo fans) hem ook zien als de mascotte, het is gewoon zo gegroeid.

en waarom willen jullie eigenlijk zo nodig een mascotte? de ps2 heeft toch ook geen mascotte, en die staat toch op numero uno :{

4. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    nou opzich,
    ik heb sinds gisteren blinx,
    maar hij is wel lievvvvv

5. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik Blinx geen echte xbox mascotte, je kunt een mascotte pas een mascotte noemen als het spel echt een hit was en iedereen het kent/heeft.

In principe is er eigenlijk niet echt een mascotte nodig maar als er toch een gekozen moet worden dan zou ik idd voor MC (master chief) gaan.
    Voorbeeld: in het guinness book of records 2003 staat dat de xbox de krachtigste console op de markt is ( is het ook ;) ) maar er staat ook een plaatje bij, geen blinx maar MC, dat is dus al een teken dat mensen bij Mc aan xbox denken :)

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is een heel duidelijk voorbeeld van hoe populair de Master Chief wel niet is.

7. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    Halo staat weer op een in de charts en blinx staat er al eeuwen niet meer bij... All hail to the master Cheif!

8. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Blinkx heeft voor mijn part niet de eer om mascotte te zijn voor de Xbox!!! De game is daarvoor niet goed genoeg om hem uit te roepen als mascotte. Ik zou zo zeggen om voorlopig de "Master Chief" die functie te geven tot als er een bravere vervanger wordt gevonden die de naam als mascotte van de Xbox waard is!

9. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok het is al een paar keer gezegd in deze topic, maar mascottes creeƫr je niet, die ontstaan. De Master Chief staat op 1 om mascotte te worden als ik er nu 1 zou moeten uitkiezen. Maar ja, voorlopig is die mascotte er nog niet.

10. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Als een mascotte dan echt exclusief op een console moet zijn, blijft er weinig anders over dan de DOA babes en Munch & Abe.
    Maar Master Chief vind ik ook wel een echt Xbox character, hoor. De game is tenslotte nog lang niet op de PC uit. Met Sam Fisher hadden we ook een ijzersterke mascotte kunnen hebben (ik vind het nog steeds erg jammer dat Splinter Cell multiplatform is
    :'-()

11. pokerface

pokerface Oh, crap!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zijn jullie zo gebrand op een mascotte? Zoals velen voor mij in dit topic zeiden: 'Een mascotte moet je niet creeren, hij komt vanzelf wel'.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    toen Splinter Cell uitkwam was ik ervan overtuigd dat hij (Sam Fisher) DE mascotte voor de Xbox zou worden...en hij was er perfect geknipt voor...

maja, toen moesten ze 'm weer zo nodig voor die PS2 en PC uitbrengen...waarom hielden ze "onze" Sam niet gewoon voor de Xbox :'-( ...want dan hadden we de perfecte mascotte...

13. Nintendo FrEaK

Nintendo FrEaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blinx is niet de mascotte van xbox:'-( wie wel weet ik niet.

14. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Blinx is wel de xbox mascotte, in Japan dan:)

15. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Maar hier niet... en dat is maar goed ook

16. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ach als ze hier zeggen: 'Blinx is ook in Europa de officieele mascotte', dan maakt dat helemaal niets uit denk ik. Het gaat erom wat het publiek ziet als ze aan de Xbox denken en dat is dus de MC.

Laatst bewerkt: 1 mei 2003
  17. General Chaos

General Chaos I'm Back!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het nou uit wat de mascotte is, als ze maar doorgaan met goede games maken! [​IMG]

18. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet echt gehyped, maar ik vind Munch van Oddworld wel zo'n typische character

19. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    nou, ik vind idd de masterchief. of een grunt :p (Die zijn schattiger!) een goede mascotte. Of Cortana.
    zo'n reclame, zie je een holoport. Hoor je het Xbox geluidje en verschijnt daar ineens Cortana:
    "All I need to know is why don't you have an Xbox?"
    Dan ingame beelden van Halo (2) :D

20. General Chaos

General Chaos I'm Back!

Leuk Bevonden:
    0
    Jah!!! Masterchief is wel kewl!

Deel Deze Pagina