Maar zo zou t gross toch ook geen reed voor mario intreseren ? laat de achtergrond weg ( en de tekenfilm ) Dat is t ook toch maar een lompe loodgieter in een rooie broek ?
Master Chief moet geen mascotte worden, why ? Omdat hij ook al op de PC uitkomt en dan denk je bij halo aan de xbox en aan de PC. Blinx moet zeker geen mascotte worden, het spel is slap. Slechte reacties gekregen van veel gamers en een kat met een stofzuiger als mascotte ?? yeah right. Ik gok op de hoofdrolspeler van Fable voor mascotte
ja, maar dat is zo gegroeid omdat in de tijd van de nes er nog geen stemmen enzow waren en je dus nog totaal geen achtergrond had... nintendo heeft besloten om mario te houden omdat de meeste gamers (nintendo fans) hem ook zien als de mascotte, het is gewoon zo gegroeid. en waarom willen jullie eigenlijk zo nodig een mascotte? de ps2 heeft toch ook geen mascotte, en die staat toch op numero uno :{
Persoonlijk vind ik Blinx geen echte xbox mascotte, je kunt een mascotte pas een mascotte noemen als het spel echt een hit was en iedereen het kent/heeft. In principe is er eigenlijk niet echt een mascotte nodig maar als er toch een gekozen moet worden dan zou ik idd voor MC (master chief) gaan. Voorbeeld: in het guinness book of records 2003 staat dat de xbox de krachtigste console op de markt is ( is het ook ) maar er staat ook een plaatje bij, geen blinx maar MC, dat is dus al een teken dat mensen bij Mc aan xbox denken
Halo staat weer op een in de charts en blinx staat er al eeuwen niet meer bij... All hail to the master Cheif!
Blinkx heeft voor mijn part niet de eer om mascotte te zijn voor de Xbox!!! De game is daarvoor niet goed genoeg om hem uit te roepen als mascotte. Ik zou zo zeggen om voorlopig de "Master Chief" die functie te geven tot als er een bravere vervanger wordt gevonden die de naam als mascotte van de Xbox waard is!
Ok het is al een paar keer gezegd in deze topic, maar mascottes creeƫr je niet, die ontstaan. De Master Chief staat op 1 om mascotte te worden als ik er nu 1 zou moeten uitkiezen. Maar ja, voorlopig is die mascotte er nog niet.
Als een mascotte dan echt exclusief op een console moet zijn, blijft er weinig anders over dan de DOA babes en Munch & Abe. Maar Master Chief vind ik ook wel een echt Xbox character, hoor. De game is tenslotte nog lang niet op de PC uit. Met Sam Fisher hadden we ook een ijzersterke mascotte kunnen hebben (ik vind het nog steeds erg jammer dat Splinter Cell multiplatform is )
Waarom zijn jullie zo gebrand op een mascotte? Zoals velen voor mij in dit topic zeiden: 'Een mascotte moet je niet creeren, hij komt vanzelf wel'.
toen Splinter Cell uitkwam was ik ervan overtuigd dat hij (Sam Fisher) DE mascotte voor de Xbox zou worden...en hij was er perfect geknipt voor... maja, toen moesten ze 'm weer zo nodig voor die PS2 en PC uitbrengen...waarom hielden ze "onze" Sam niet gewoon voor de Xbox ...want dan hadden we de perfecte mascotte...
Ach als ze hier zeggen: 'Blinx is ook in Europa de officieele mascotte', dan maakt dat helemaal niets uit denk ik. Het gaat erom wat het publiek ziet als ze aan de Xbox denken en dat is dus de MC.
nou, ik vind idd de masterchief. of een grunt (Die zijn schattiger!) een goede mascotte. Of Cortana. zo'n reclame, zie je een holoport. Hoor je het Xbox geluidje en verschijnt daar ineens Cortana: "All I need to know is why don't you have an Xbox?" Dan ingame beelden van Halo (2)